Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید بادامی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نامه دادستان همدان مبنی بر توقف فعالیت شورای اجتماعی محلات اظهار کرد: دادستان همدان در نامه‌ای به دلیل نزدیک بودن برگزاری انتخابات؛ فعالیت این شورا را متوقف کرده است.

وی افزود: پیرو نامه دادستان خواهیم بود و سعی می‌کنیم طی جلساتی با مدیرکل دادگستری و دادستان موضوع شورای اجتماعی محلات را به طور ویژه پیگیری کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نایب رئیس شورای شهر همدان با بیان اینکه ماهیت شورای اجتماعی محلات با شورایاری‌ها کاملاً متفاوت است، گفت: به هیچ وجه بحث انتخابات و صندوق رأی در شوراهای اجتماعی محلات مطرح نبوده و وجود ندارد.

بادامی عنوان کرد: هدف شورای اجتماعی محلات به هیچ وجه سیاسی نیست و طبق سوگندنامه‌ای که وجود دارد افراد فعال در شورای اجتماعی محلات حق فعالیت سیاسی در محلات را در قالب شورای اجتماعی نخواهند داشت.

وی با اشاره به اهداف شورای اجتماعی محلات بیان کرد: هدف از فعالیت این شورا افزایش مشارکت مردم در مدیریت شهری و حل مشکلات محلات است و افراد این شورا از معتمدین محل، امام محله، جوانان فعال و سایر اقشار محل انتخاب خواهند شد.

نایب رئیس شورای شهر همدان عنوان کرد: شورای اجتماعی محلات یک تشکل مردمی بوده که در راستای حل مشکلات محلات قدم برمی‌دارند.

بادامی با بیان اینکه هویت بخشی و احیای محلات قدیمی از دیگر فعالیت‌های شورای اجتماعی محلات خواهد بود، گفت: نخبه‌سازی و الگویابی در محلات، احیای فرهنگ ایثار و شهادت، معرفی شهیدان هر محله و کاهش آسیب‌های اجتماعی محلات از جمله برنامه‌های است که در شورای اجتماعی محلات به دنبال آن هستیم.

وی افزود: به طور قطع مشارکت مردم در مدیریت شهری موجب توسعه هر چه بیشتر و سریع‌تر شهر خواهد شد.

کد خبر 5014276

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان شورای اجتماعی کشور محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین شورای اجتماعی محلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان شهریار از بازداشت یک عضو شورای شهر یکی از بخش‌های شهرستان شهریار به اتهام اعمال نفوذ برخلاف حق و قانون خبر داد و گفت تحقیقات تکمیلی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان شهریار تاکید کرد برخورد با مظاهر فساد و سو استفاده از حقوق دولتی از برنامه‌های اصلی دستگاه قضائی بوده و با جدیت و اقتدار پیگیری خواهد شد.

کد خبر 6092062

دیگر خبرها

  • محلات بی دفاع مستعد وقوع بزه سرقت و سایر جرائم
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • اخبار سیاسی ۱۲ اردیبهشت؛دیدار معلمان با رهبر انقلاب/افزایش ۳۵درصدی حقوق حداقل‌بگیران بازنشستگان
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • تفریح حق مسلم شهروندان است/ برگزاری تورهای رایگان گردشگری ویژه محلات کم‌برخوردار اصفهان
  • ۱۴ محله اردبیل میزبان رویداد «یک صدا ایران» خواهد بود
  • بازداشت یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار تهران
  • یکی از اعضای شورای شهر باغستان شهریار بازداشت شد
  • بازداشت یک عضو شورای شهر از بخش‌های تابعه شهریار
  • مولدسازی دارایی‌ها سیاستی کارآمد برای حل مشکلات محلات کم‌برخوردار ارومیه