Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه مسئول دپوی نخاله‌های تولیدی صنعت ساختمان است، گفت: مراکز بازیافت نخاله‌های ساختمانی در مازندران ایجاد شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سید محمد نظری عصر امروز در نشست خبری همایش ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران با اشاره به تجربه موفق چندین ساله این همایش ملی، اظهار داشت: از اینکه مازندران دبیرخانه دائمی این همایش ملی را برعهده دارد جایی بسی مباهات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مازندران به دلیل مواهب الهی که خدای متعال داده همواره کانون توجه تمام مردم ایران بوده و عملکرد آن در تمام بخش‌ها به صورت ملی است.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اشاره به اینکه مازندران مرکز سیر و سیاحت عموم ملت ایران به واسطه ارتقا زیرساخت‌های حمل و نقلی شده است، تصریح کرد: یکی از مشکلات مازندران و استان‌های شمالی، موضوع نخاله و زباله بوده که مسئول دپوی نخاله‌های تولیدی صنعت ساختمان است.

خودروهای حمل نخاله ساختمانی در استان مرکزی ساماندهی می‌شوندانباشت 40 میلیون تن نخاله ساختمانی در اطراف کرمانشاه؛ نخاله‌ها عرصه را بر زندگی شهری تنگ کرده استگله‌مندی شهروندان آبدانانی از پلمب پایانه مسافربری با نخاله ساختمانی

نظری با بیان اینکه به دلیل نداشتن مراکز بازیافت نخاله‌های ساختمان بسیاری از این نخاله‌ها به همراه زباله در دل طبیعت پخش شده است، افزود: از طریق این همایش ملی به دنبال ارتقا ایمنی، بهداشت و محیط زیست در طبیعت از طریق صنعت ساختمان هستیم.

وی با اعلام اینکه سیاست وزارت راه و شهرسازی این است که صنعت ساختمان را به سمت صنعت سبز در مازندران سوق دهد، تصریح کرد: باید با شتاب مناسبی نسبت به تحقق این مهم و هدف اثرگذار در حوزه ساختمان هدایت شویم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با بیان اینکه صنعت ساختمان هر روز رشد شتابان دارد، افزود: تلاش داریم برداشت از طبیعت را از طریق مصالح ساختمانی به حداقل برسانیم تا بتوانیم ساختمان ایمن داشته باشیم.

انتهای پیام/681/ش

R41358/P/S6,74/CT11 بیشتر بخوانید... خودروهای حمل نخاله ساختمانی در استان مرکزی ساماندهی می‌شوند انباشت ۴۰ میلیون تن نخاله ساختمانی در اطراف کرمانشاه؛ نخاله‌ها عرصه را بر زندگی شهری تنگ کرده است گله‌مندی شهروندان آبدانانی از پلمب پایانه مسافربری با نخاله ساختمانی قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... خودروهای حمل نخاله ساختمانی در استان مرکزی ساماندهی می‌شوند انباشت ۴۰ میلیون تن نخاله ساختمانی در اطراف کرمانشاه؛ نخاله‌ها عرصه را بر زندگی شهری تنگ کرده است گله‌مندی شهروندان آبدانانی از پلمب پایانه مسافربری با نخاله ساختمانی پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۲ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۳ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۴ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد ۵ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: همسان‌سازی حقوق بازنشستگان امکان‌پذیر نیست ۶ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند ۷ گفت‌وگوی صریح و شفاف فعالان اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی خوزستان با رئیس مجلس/ هجمه فرقه‌های ضاله به جوانان ماهشهری ۸ ‌تبعیض‌های همسان‌سازی حقوق بازنشستگان کارگری و کشوری باید برطرف شود مهمترین اخبار استانها گزارش ویدئویی| روزگار ناخوش تولیدکنندگان گیلانی در روزهای بی‌مهری بانک ها / دولت به دادمان برسد تا ورشکست نشویم بازدید رئیس مجلس از پروژه فرودگاه بهبهان / آیا فرودگاه به روی مردم بازگشایی می‌شود؟ + فیلم عضو کمیسیون حقوقی مجلس: تحقیق و تفحص از سازمان خصوصی‌سازی/ بازار بورس کشور نیازمند سازماندهی است معاون سازمان حفاظت محیط‌ زیست: هزار میلیارد تومان برای رفع معضل پسماند شمال کشور اختصاص یافت مهمترین اخبار تسنیم گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نخاله ساختمانی راه و شهرسازی صنعت ساختمان همایش ملی نخاله ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد

همزمان با روز جهانی کار و کارگر و با حضور شهردار، رئیس کمیسیون هوشمندسازی و شفافیت شورای شهر و مدیرکل آموزش و پرورش استان، نشان «همیار بازیافت» رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، آیین رونمایی از نشان «همیار بازیافت» امروز _سه‌شنبه یازدهم اردیبهشت_ با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان، معاون خدمات‌شهری شهردار، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری و مسئولان اداره‌کل محیط‌زیست استان در دبستان دخترانه «شهدای ۷» کرمان برگزار شد،.

محسن تویسرکانی شهردار کرمان در این مراسم با تشکر از همکاری آموزش و پرورش و معلمان مدرسه در طرح فرهنگ‌سازی شهرداری در حوزه بازیافت زباله، روز معلم را تبریک گفت و یاد و خاطره شهید مطهری را گرامی داشت.

وی با بیان اینکه در این روز لازم است از شهیدان مدافع وطن و حرم یاد کنیم، امنیت کشور را مدیون فداکاری شهیدان دانست و اظهار کرد: طرح «همیار بازیافت» با هدف ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ از سال گذشته در شهر کرمان اجرایی شده و در سال‌جاری نیز ادامه دارد.

در ادامه رضا رضایی مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به طرح خوب شهرداری در راستای فرهنگ‌سازی تفکیک زباله از مبدأ اشاره کرد و از دانش‌آموزان خواست با همکاری والدین در طرح تفکیک زباله از مبدأ و جداسازی زباله‌های خشک از تر با هدف ایجاد شهری تمیز و زیبا، با شهرداری همکاری کنند.

وی با تشکر از شهرداری برای اجرای طرح «همیار بازیافت» و اجرای نمایش عروسکی «دایی‌دانا به مدرسه می‌رود» با بیان اینکه وظیفه داریم شهروندانی قانونمند تربیت کنیم، گفت: بسیاری از طرح‌ها، مستلزم سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش است و نیاز است همه نهادهای فرهنگی از ظرفیت آموزش و پرورش برای طرح‌ها و برنامه‌های خود استفاده کنند.

محمود ایرانمنش معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان نیز با تبریک روز بزرگداشت مقام معلم، با بیان اینکه برای ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ، راه‌های زیادی رفتیم، گفت: برای رسیدن به هدف نهایی به دستور شهردار کرمان این اقدام را از مدرسه شروع کردیم و نتیجه هم گرفتیم.

وی با بیان اینکه سازمان مدیدیت پسماند شهرداری کرمان از سال گذشته اجرای نمایش عروسکی «دایی‌دانا به مدرسه می‌رود» را در دستور کار قرار داده است، افزود: امسال نیز طرح شروع شده و مدرسه به مدرسه آموزش‌های لازم به دانش‌آموزان داده می‌شود و تاکنون حدود ۷۰۰۰ دانش‌آموز آموزش‌های لازم را در این زمینه فرا گرفته‌اند.

معاون خدمات شهری شهردار کرمان وجود زباله‌گردها را دلیلی بر عدم اجرای تفکیک زباله از مبدأ اعلام کرد و گفت: شهروندان می‌توانند از سه طریق نسبت به تفکیک زباله‌ها و تحویل پسماندهای خشک اقدام کنند.

وی از وجود ۲۲ کلبه بازیافت در ۲۱ ناحیه شهر کرمان خبر داد و افزود: شهروندان می‌توانند از طریق نرم‌افزار «کرمون من»، تلفن گویای ۱۳۷ بو نصب نرا افزار «شمیز» با شهرداری در تماس باشند و پسماندهای خشک را تحویل دهند.

به گزارش ایمنا، در مراسم رونمایی از نشان «همیار بازیافت» که با اجرای نمایش عروسکی «دایی‌دانا به مدرسه می‌رود» همراه بود، به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم، از معلمان مدرسه دخترانه «شهدای ۷»، با اهدای گل قدردانی شد و دانش‌آموزان مقطع ابتدایی فعال که در طرح ترویج فرهنگ تفکیک زباله از مبدأ مشارکت کردند، با اعطای نشان «همیار بازیافت» مورد تشویق قرار گرفتند.

کد خبر 749525

دیگر خبرها

  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد
  • تبدیل مناطق آزاد ویژه اقتصادی مازندران از واردات صرف به دانش فنی و صادرات
  • ایجاد مراکز مشاوره فعال برای حل مشکلات دانشجویان
  • یک مرکز معاینه فنی سنگین در پایانه شرق ایجاد می شود
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • ۷۲۳ فرصت سرمایه گذاری در مازندران شناسایی شد
  • ایجاد تبادل آخرین تجارت حوزه صادرات کشور با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • ایجاد یک‌هزار شغل با شناسایی ۴۲ فرصت سرمایه‌گذاری در مازندران
  • سانفرانسیسکو؛ پیشرو در بازیافت آب