Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا بیرانوند در حالی قبل از اتمام رقابت های لیگ برتر نوزدهم از جمع بازیکنان پرسپولیس جدا شد که یحیی گل محمدی مخالف جدی رفتن دروازه بان تیم ملی ایران قبل از پایان بازی های فصل به رویال آنتورپ بلژیک بود.

با این حال بیرانوند تصمیم به رفتن از پرسپولیس گرفت تا بوژیدار رادوشوویچ در ادامه رقابت های لیگ برتر و جام حذفی از دروازه این تیم محافظت کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد نه چندان قابل قبول رادو در لیگ برتر بخصوص دیدار این تیم مقابل استقلال تهران در نیمه نهایی جام حذفی باعث افزایش تردید گل محمدی برای حفظ این دروازه بان شود.

کادر فنی سرخپوشان که پیش از این دیدار نیز اصرار به جذب دروازه بان داشتند حامد لک را در اولین روزهای نقل و انتقالات تابستانی جذب کردند تا در صورت نیاز از او استفاده کنند.

پیگیری های خبرنگار مهر، نشان می دهد گل محمدی همچنان علاقه به جذب رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال تراکتور تبریز دارد و بعید نیست او را جانشین رادو در لیست بازیکنان خود برای ادامه لیگ قهرمانان آسیا و بازی های لیگ برتر فصل آینده کند.

در صورتیکه مظاهری بتواند نظر مسئولان باشگاه تراکتور را برای دریافت رضایتنامه اش جلب کند راهی پرسپولیس می شود. از سوی دیگر سرخپوشان در صورت فسخ با رادو بایستی مبلغ ۲۰۰ هزار دلار به او بپردازند که سنگ بزرگی پیش پای پرسپولیس گذاشته است.

با این حال باشگاه پرسپولیس منتظر است تا مظاهری در روزهای ابتدایی هفته آینده مذاکره با مسئولان باشگاه تراکتور را به سرانجام رسانده و سپس درباره ماندن یا رفتن سنگربان کروات خود تصمیم گیری کند.

کد خبر 5014321

منبع: مهر

کلیدواژه: رشید مظاهری تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس دربی لیگ برتر فوتبال ایران جام حذفی ویروس کرونا تیم فوتبال تراکتور فدراسیون کشتی فرهاد مجیدی والیبال مهدی طارمی باشگاه پرسپولیس فدراسیون فوتبال دروازه بان لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

بنابر روایت مهر، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند.

حال مرتضی پورعلی‌گنجی از بدقولی‌های رضا درویش دلخور شده است و به نزدیکان خود اعلام کرده اگر این شرایط ادامه‌دار باشد در پایان فصل از پرسپولیس جدا می‌شود.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899283

دیگر خبرها

  • شاهکار مدافعان پرسپولیس در چهار گل خورده!
  • پرسپولیس ِ بانکی حذف شد! ۴ چنگ گربه‌سیاه اراکی برصورت سرخ‌ها / کامبک‌هایی که اوسمار فراموش نمی‌کند
  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • پورعلی‌گنجی رفتنی شد!
  • دلخوری مدافع محبوب پرسپولیس از درویش: جدا می‌شوم!
  • پورعلی گنجی ساز جدایی کوک کرد
  • پورعلی گنجیساز جدایی کوک کرد
  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • لطف بزرگ مربی پرسپولیسی به دروازه‌بان استقلال
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد