Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-01@15:26:25 GMT

کروس: مسی شهامت پیوستن به رئال را ندارد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۳۳۳

کروس: مسی شهامت پیوستن به رئال را ندارد

از نظر ستاره آلمانی رئال، انتقال لیونل مسی از بارسا به جمع کهکشانی ها غیرممکن است.

به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی یک هفته پیش با ارسال یک بوروفکس به باشگاه بارسلونا درخواست جدایی داد. او معتقد است بر اساس بندهایی در قراردادش می تواند فسخ کرده و راهی تیمی دیگر شود اما بارسلونا کاملا با این موضوع مخالفت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای فوق ستاره آرژانتینی، تیم هایی چون منچسترسیتی و پی اس جی را مقصد بعدی عنوان کرده اند و خبری از رئال مادرید نیست. 20 سال پیش لوئبس فیگو به عنوان کاپیتان بارسا به رئال پیوست و هنوز هم منفورترین بازیکن میان هواداران بارسا محسوب می شود.

 

 

 

 

تونی کروس ستاره آلمانی رئال در مصاحبه با پادکست برادرش فلیکس و در مورد احتمال انتقال مسی به رئال گفت:« فکر نمی کنم چنین اتفاق رخ بدهد. مسی به رئال نمی آید و از نظر من این غیرممکن است. مسی برای اینکه در اسپانیا بماند و پیراهن رئال را به تن کند، نیاز به شهامت خیلی خیلی زیادی دارد و این کار هر بازیکنی نیست.»

 

کروس ادمه داد:« معتقدم به سختی بتوان بارسا را بدون مسی تصور کرد ولی در صورت جدایی، منچسترسیتی به خاطر حضور گواردیولا بهترین مقصد برای او خواهد بود. در هر صورت جدایی مسی خبر خوبی برای رئال است چون بارسا سلاح کشنده خود را از دست خواهد داد و این به ما در رقابت با این باشگاه کمک زیادی می کند.»

 

 

 

 

تونی کروس بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تونی کروس بارسلونا لیونل مسی رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۳۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و موفق شد در یک دیدار پر از اتفاق و جنجالی با نتیجه 2-4 برابر حریفش به پیروزی برسد و سه امتیاز ارزشمند را در خانه حفظ کند.

لواندوفسکی ستاره اصلی تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل مهم را برای آنها به ثمر برساند اما یک گل دیگر توسط فرمین لوپز به ثمر رسید که این فصل ستاره جوان و درخشان بارسلونا بوده و نقش مهمی را در ترکیب این تیم و تحت هدایت ژاوی ایفا کرده است.

این بازیکن پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «همه ما چند هفته بسیار سخت و دشوار را پشت سر گذاشتیم. در طول مدت اشتباهات بسیاری انجام دادیم اما این شرایط سپری شده است و امروز توانستیم در یک بازی مهم به پیروزی برسیم.

تصور کردن این که من توانسته‌ام هشت گل برای تیم اول به ثمر برسانم بسیار دشوار است. برای رسیدن به اینجا به سختی تلاش کردم. از سرمربی و تمام اعضای تیم برای اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم. امیدوارم که بتوانم به همین شکل به بازی کردن ادامه دهم.»

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره بارسا از لوا: نگذاشت من گل بزنم!
  • راموس مبهوت درخشش ستاره رئال شد (عکس)
  • کیم مین جائه تفاوت بزرگ بایرن و رئال بود
  • از این مهندس پاس به آن پاسور گل؛ ژاوی و کروس چرا مثل مسی و مولر استعفای خود را پس گرفتند؟
  • تلفیق نبوغ و تجربه؛ وقتی حرکت انگشت تونی کروس کار بایرن مونیخ را ساخت! / عکس
  • ادای احترام وینیسیوس به کروس پس از پاس گل محشر ستاره رئال مادرید / عکس
  • گل وینیسیوس جونیور به بایرن مونیخ روی پاس دیدنی تونی کروس (بایرن مونیخ 0-1 رئال مادرید)
  • تاریخ‌سازی تراشتگن در بارسا: بیخ گوش لیونل مسی!
  • خوشحالی ستاره بارسا: روزهای سخت تمام شد
  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است