Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، «میشل بارنیه»، مذاکره‌کننده ارشد اتحادیه اروپا در حوزه برگزیت، گفت که بریتانیا از دادن تضمین برای رقابت عادلانه و گشوده سر باز می‌زند. 

وی افزود که بریتانیا براساس شرایط کلیدی برگزیت با بروکسل مذاکره نمی‌کند. 

بارنیه گت که بریتانیا هیچ علاقه‌ای برای مصالحه در مسائل مورد اختلاف از خود نشان نمی‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: بریتانیا برگزیت میشل بارنیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند

بوریس جانسون، نخست‌وزیر پیشین بریتانیا، به دلیل اینکه کارت شناسایی خود را به همراه نداشت، از رای دادن در انتخابات محلی این کشور باز ماند.

به گزارش یورونیوز، رسانه‌های بریتانیایی گزارش دادند که بوریس جانسون روز پنجشنبه برای رای دادن به یکی از حوزه‌های اخذ رای در جنوب آکسفوردشایر مراجعه کرده، اما او الزام داشتن کارت شناسایی عکس دار را رعایت نکرده و به همین دلیل مسئولان انتخابات آن حوزه به نخست وزیر پیشین بریتانیا گفته‌اند که نمی‌توانند بدون اثبات هویت به او اجازه دهند که رای خود را به صندوق بیندازد.

اسکای نیوز البته گزارش داد که بوریس جانسون که بین سال‌های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ نخست وزیر بریتانیا بوده بعدا توانسته رای خود را به صندوق بیندازد و به نماینده حزب محافظه کار رای دهد.

بوریس جانسون در سال ۲۰۲۲ قانون انتخابات را ارائه کرد که بر اساس آن رای دادن تنها با داشتن کارت شناسایی عکس‌دار امکان‌پذیر است. این قانون سال گذشته در انتخابات محلی اجرا شده بود، اما این پنجشنبه نخستین باری بود که تعداد زیادی از رای‌دهندگان در سراسر انگلستان و ولز مجبور شدند برای رای دادن، کارت شناسایی عکس‌دار مانند گذرنامه یا گواهینامه رانندگی خود را به مسئولان انتخابات ارائه کنند.

بنا به آمار کمیسیون انتخابات بریتانیا، حدود ۱۴ هزار نفر به دلیل این قانون نتوانستند در انتخابات محلی پارسال رای دهند.

به گفته رسانه‌های محلی، در مجموع ۲۲ نوع کارت شناسایی برای رای دادن از جمله گذرنامه و گواهینامه رانندگی، از سوی این کمیسیون اعلام شده است.

افراد واجد شرایط، همچنین می‌توانند برای دریافت کارت «گواهی حق رای» نیز درخواست دهند و در روز انتخابات آن را به‌جای کارت شناسایی به‌همراه داشته باشند.

کمیسیون انتخابات بریتانیا می‌گوید اکثریت قریب به اتفاق مردم توانستند پیش نیاز‌های لازم برای مشارکت در انتخابات را برآورده کنند هرچند به گفته این نهاد برخی از کسانی که قصد رای دادن داشتند، به دلیل نداشتن کارت شناسایی عکس‌دار تصمیم خود برای مشارکت در انتخابات را تغییر دادند.

این نهاد دولتی همچنین اضافه کرده که شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد گروه‌هایی مانند افراد معلول و بیکار کار دشوارتری برای ارائه کارت‌های شناسایی عکس‌دار داشته‌اند.

مارک هارپر، وزیر حمل و نقل بریتانیا در واکنش با مساله الزام ارائه کارت شناسایی عکس‌دار گفت: «در کنار میلیون‌ها نفری که توانستند رای بدهند، قطعا مشکلاتی برای گروه اندکی از افراد پیش آمده است.»

دیگر خبرها

  • بوریس جانسون از رای‌دادن در انتخابات محلی باز ماند
  • استراتژی جدید: نقشه بایرن برای مربیان معروف!
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود
  • مذاکره هیئت‌های تجاری کشورهای مختلف با فعالان اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • ۴۴ هزار پرونده در معاونت حل اختلاف دادگستری ایلام مختومه شد
  • باشگاه آلومینیوم: مذاکره با بازیکنان خلاف اصول حرفه ای است
  • میان دولت و مجلس تنش وجود ندارد
  • واکنش مرسدس به مذاکره با فرستاپن
  • بیش از ۱۰۰ مذاکره هیئت‌های تجاری داخلی و خارجی در غرفه فارس