Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@01:12:10 GMT

تالار فرهنگ و هنر آبدان دیر آماده بهره برداری است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۷۶۳

تالار فرهنگ و هنر آبدان دیر آماده بهره برداری است

فاطمه کرمپور روز چهارشنبه در بازدید از این پروژه در شهر آبدان افزود: تالار فرهنگ و هنر شهر آبدان با مساحت یکهزار و ۶۰۰ متر مربع در شهر آبدان احداث شده است .
وی گفت: این تالار با ظرفیت ۲۱۰ صندلی دارای امکانات ویژه افراد معلول ، لابی تشریفات ، اتاق های گریم و دوربین های آنلاین پیشرفته امنیتی و سیستم های کامل و جامع سمعی و بصری کم نظیر در جنوب استان است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ساختمان  تالار فرهنگ و هنر تا خردادماه امسال ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که با همت مسوولان  طی ۷۵ روز کاری این پروژه  آماده افتتاح شده است.

کرمپور بااشاره به سیاست های دولت در خصوص واگذاری مکان های فرهنگی و هنری به بخش خصوصی گفت: هدف از واگذاری این مکان ها به بخش خصوصی رونق بخشیدن به برنامه های فرهنگی هنری است  و ورود بخش خصوصی به مقوله فرهنگ و هنر می تواند رونق برنامه های هنری را افزایش دهد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت : دستگاهای اجرایی را موظف می کنیم که حتما یک مشاور رسانه ای را منصوب کنند که بتوانیم خدمات دولت و نظام را به مردم انعکاس دهیم که حقی از کسی ضایع نشود.

مهرداد ستوده افزود : تحولی که در واحد عمرانی استانداری ایجاد شد دنبال کردن پروژه های نیمه تمامی بود که سال ها رها شده بود به دلیل عدم مدیریت صحیح منابع اعتبار اندک اختصاصی  قطره قطره به برخی از پروژه ها اختصاص می یافت و با وجود صرف اعتبارات  تاثیری در روند پیشرفت پروژه ها نداشت.

وی بیان کرد : در سال های قبل اعتبارات خیلی بیشتری نسبت به ۲ سال اخیر بود طوری که در دو سال اخیر از لحاظ اقتصادی واقعا دولت در تنگنا قرار دارد و کشور سخت ترین شرایط اقتصادی را در حال طی کردن است .
معاون امور عمرانی استاندار بوشهر اظهارداشت: پس از ۸ سالی که عملیات اجرایی این پروژه گذشته بود تنها ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشت ولی در این دولت با ۷۵ روز کاری پیشرفت آن به ۹۵ درصد رسیده است.
وی افزود: میزان اعتبار این پروژه هشت میلیارد تومان است که پیش بینی شده بزودی پنج درصد باقیمانده پروژه تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

برچسب‌ها بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بندردیر کارآمدی دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بندردیر کارآمدی دولت بوشهر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بندردیر کارآمدی دولت فرهنگ و هنر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز

فرهودی در طی بازدید از پروژه‌های آموزشی در شهر تبریز بر اهمیت تسریع بهره برداری از پروژه‌های آموزشی در این کلانشهر تاکید کرد. 

وی در این بازدید‌ها ضمن تاکید بر اهمیت توسعه فضا‌های آموزشی در استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: کلان‌شهر تبریز به لحاظ وسعت بزرگ خود نیازمند توجه ویژه ای است و ما این قول را می‌دهیم که تا پایان سال ۱۴۰۳ ۸۰ درصد پروژه‌های نیمه تمام در سطح این کلانشهر را تمام کرده و تحویل جامعه آموزش و پرورش استان دهیم. 

فرهودی اذعان کرد: امیدواریم تا در سال ۱۴۰۳ با کمک و همت خیران محترم و همکاری و هماهنگی شهرداری تبریز نسبت به آغاز پروژه‌های جدید در شهرستان تبریز اقدامات لازم را انجام دهیم.

مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان شرقی در طی بازدید‌های خود از پروژه‌های ۱۲ کلاسه حاج کریم مردانی آذر شهرک مرزداران، ۱۲ کلاسه هاجر ناحیه ۲، مدرسه روستای الوار ناحیه ۲ و مدرسه شهید قنبری لاله بازدید کرده و راهکار‌ها و دستورات لازم را در جهت تسریع در بهره برداری هر چه سریعتر این پروژه ها به پیمانکاران و ناظران پروژه‌ها ابلاغ نمود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • آبرسانی به ۸۲۰ روستای فاقد آب شرب در استان کرمانشاه در حال انجام است
  • بهره‌برداری ۱۰۰۰ پروژه مسوولیت اجتماعی در خوزستان
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • اجرای ۱۰ طرح راه سازی در استان همدان
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی در لرستان بهره برداری شد
  • دو هزار و ۹۵۰ طرح آماده بهره برداری در بردسکن
  • ‌بیمارستان نیایش خرم‌آباد کی به بهره‌بردا‌ری می‌رسد؟ + فیلم
  • بهره‌برداری ۷۱ طرح بهداشتی و درمانی لرستان در دولت سیزدهم
  • بهره‌برداری از بزرگراه آستارا – آستارا تا پایان تابستان