Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رصد زندگی شخصی و فعالیت هنری هنرمندان و چهره‌های معروف هنری برای طرفداران و دنبال‌کنندگان این حوزه می‌تواند جذابیت‌های خاص خود را داشته باشد. با پیدایش شبکه‌های اجتماعی مختلف و دسترسی آسان به آن برای کاربران از طریق تلفن‌های همراه حالا این امکان فراهم شده است تا آن‌ها بتوانند از فعالیت‌های بازیگر محبوب خود مطلع شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این روز‌ها چهره‌های هنرمند عرصه موسیقی، سینما و تلویزیون و … یک یا چند صفحه شخصی و عمومی در شبکه‌های اجتماعی مختلف دارند و از این طریق شبانه‌روز با کاربران و هواداران خود ارتباط مستمر و دو طرفه‌ای برقرار می‌کنند.

بیشتر بخوانید

شباهت جالب رحمت پایتخت به نویسنده مشهور فرانسوی/ تنها پسر امین حیایی ۲۴ ساله شد

در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت‌های هنرمندان سینما، تلویزیون و موسیقی در فضای مجازی را مشاهده کنید:

 

داریوش فرضیایی، مجری، بازیگر و نویسنده برنامه‎های کودک و نوجوان که همه او را با نام عمو پورنگ می‎شناسند، با انتشار ویدئویی از خود در صفحه اینستاگرام، بی دلیل و بهانه از مردم احوالپرسی کرد.

"فقط یه احوالپرسی ساده اس
به این بهانه که بدونید بیادتونم ، همین"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

مرجانه گلچین، بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون، به بهانه تجدید یاد و خاطره مرحوم سیروس گرجستانی، بخش کوتاهی از سریال نمایش خانگی «شاهگوش» به کارگردانی داوود میرباقری را در صفحه‌اش به اشتراک گذاشت.

"به یاد سیروس گرجستانی که رفتنشون رو هنوز باور نمیکنم و دلتنگشون هستم روحشون شاد. ارزوی صبر برای خانواده محترمشون
صحنه ای از سریال شاهگوش کاری از استاد داود میرباقری"

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

سید علی ضیاء، مجری جوان و پرطرفدار برنامه‌های تلویزیونی، که چهارشنبه هر هفته بنا بر قرار گذاشته شده با هواداران، ویدئویی از شعرخوانی خود را در صفحه‎اش منتشر می‎کند این بار نیز قرار خود را با اشاره به خواندن شعری از روزبه بمانی یادآوری کرده است.

"ساعت ۹ امشب مثل دو هفته گذشته قرار چهارشنبه هامون به راهه، عاشقی کنیم با هم
می خوام امشب یه شعر از روزبه بمانی عزیز بخونم
اگه گفتید کدوم ترانه اش؟
عکس از علیرضا خانی"

 

رهام هادیان، خواننده جوان موسیقی سبک پاپ که در کنار  امیر مقاره با نام هنری "ماکان بند" فعالیت می‎کند، تصویر جدیدی از خود را در استوری اینستاگرام منتشر کرد.

سپند امیرسلیمانی، هنرپیشه سینما و تلویزیون، نوشته‎ای قابل تأمل را در استوری اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

 

علی مسعودی، بازیگر و نویسنده فیلم و سریال‎های طنز، با انتشار تصویری در استوری اینستاگرامش، به شکلی متفاوت تولد امیر نوری را تبریک گفت.

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای نمایشی بازیگر سینما و تلویزیون بازیگران ایرانی خواننده معروف مجری تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!

بازیگر پرکار تلویزیون در دهه 90 در گفتگو با روزنامه شرق گفت: اگر با تلویزیون کار کنم و بعد در جمع همکارانم بگویم که سر فلان کار برای تلویزیون هستم، به گونه بدی با تعجب من را بازخواست می‌کنند که چرا تلویزیون؟!   متأسفانه برخی افراد غیرمنعطف که اهل گفتمان هم نیستند، مدیریت بخش‌هایی از رسانه ملی را بر عهده دارند که نمی‌شود امیدی به تعامل داشت.   خیلی سال است که در تلویزیون کم‌رنگ شده‌ام و علتش هم این بوده که احساس می‌کردم وقتی سر کاری می‌روم، علاوه بر اینکه دیگر چیزی به من اضافه نمی‌شود، یک چیزی هم از هنر و توانایی‌ام کم می‌شود!   الان من پسرم را می‌برم مهدکودک، خانم‌های مهد به من می‌گویند نروی تلویزیون کار کنی‌، تلویزیون این دروغ را گفته، آن کار را انجام داده و... . این در نهایت برای همه ما اتفاق بد و نامطلوبی است که رسانه ملی‌مان را  در این وضعیت ببینیم. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • حدیث میرامینی ، بازیگر : مردم می‌گویند با این تلویزیون دروغگو همکاری نکن!
  • ببینید | توصیه جالب و متفاوت بهرام بیضایی به بهاره رهنما
  • اطلاعات و تصاویر تلویزیون قطر از حمله ایران به اسرائیل
  • ببینید | اعتراف خنده‌دار مهران غفوریان در برنامه تلویزیون؛ حرکت جالب همسر آقای بازیگر علیه او
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • بورس و مرکز مبادله؛ ۲ نهاد با شرح وظایف کاملا متفاوت
  • چهره متفاوت حامد بهداد و سحر دولتشاهی در یک سریال جدید | عکس
  • متفاوت ترین تیپ محمدحسین میثاقی همراه با پسرش | عکس
  • ویدئوی آهنگ عاشقانه منوچهر هادی برای دخترش سوفیا
  • تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم)