Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، بنابراین گزارش، پس از برگزاری جلسات دادگاه به صورت علنی، وقوع قتل توسط نوید افکاری با اسناد و مدارک متعدد محرز و از حیث مباشرت در ارتکاب قتل عمدی حکم به قصاص نفس نامبرده صادر و این حکم از سوی دیوان عالی کشور عیناً تایید شد.

رسانه‌های ضدانقلاب طی چند روز اخیر در حرکتی هماهنگ مدعی شکنجه نوید افکاری و اخذ اقرار از او تحت شکنجه شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حال آنکه، بعد از اقرار نوید افکاری، وکیل تعیینی وی مراجعه و اظهار داشته خانواده متهم مدعی شکنجه وی هستند. در همان روز در زمان تحقیقات بنابر تقاضای وکیل متهم دستور اعزام وی به پزشکی قانونی صادر تا چنانچه اگر اقرار تحت شکنجه بوده مراتب مجدداً مورد بررسی قرار گیرد؛ اما متهم در حضور وکیل تعیینی خود اعلام کرده که شکنجه نشده‌ام و به پزشکی قانونی نمی‌روم.

در اظهارات نوید افکاری که در اداره آگاهی صورتجلسه شده و به امضا و اثرانگشت وی رسیده قید شده که «نه تنها شکنجه نشده‌ام، حتی توهینی نیز به من صورت نگرفته است و نیاز به معرفی به پزشک قانونی ندارم».

در این صورتجلسه که مورخ پانزدهم آبان ۹۷ تنظیم شده آمده است: ساعت ۱۲ و ۴۰ دقیقه مورخه جاری در ادامه رسیدگی به پرونده قتل مرحوم حسن ترکمان، متهم نوید افکاری فرزند حسین با توجه به درخواست مورخه ۱۵ آبان ۹۷ وکیل متهم جناب حمیدرضا جمشیدی اردکانی مبنی بر اینکه متهم توسط پزشکی قانونی معاینه گردد و وجود یا عدم وجود آثار ضرب و جرح اظهارنظر شود.

لذا متهم مذکور از تحت‌نظرگاه خارج و ضمن ملاقات با وکیل اظهار داشت که بنده نه تنها مورد ضرب و جرح قرار نگرفته حتی هیچگونه توهینی نیز به بنده صورت نگرفته است و نیاز به معرفی به پزشکی قانونی ندارم. در ادامه با توجه به اظهارات متهم نوید افکاری وکیل وی نیز اعلام نمود که نیازی به معرفی به پزشکی قانونی ندارد، لذا مراتب در حضور حاضرین مبادرت به صورت جلسه و به امضا رسید.

این صورتجلسه که تصویر آن در ادامه منتشر شده است، به امضا و اثر انگشت نوید افکاری و وکیلی تعیینی وی و همچنین مسئولان رسیدگی به پرونده در نیروی انتظامی رسیده است.

انتهای پیام/

104 / 361 نوید افکاری قتل جنایت قصاص اعدام

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: نوید افکاری قتل جنایت قصاص اعدام پزشکی قانونی نوید افکاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه، گفت: در سال گذشته ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی استان کرمانشاه منجر به محکومیت شد. - اخبار استانها -

سلیم خانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: بیش از 70 درصد پرونده‌های قصور پزشکی در سازمان نظام پزشکی و مابقی در پزشکی قانونی استان بررسی می‌شود.

وی عنوان کرد: تعداد پرونده‌های قصور پزشکی که به پزشکی قانونی ارجاع شده در سال 1401، 43 مورد بوده که 18 مورد منجر به محکومیت و 25 مورد تبرئه شده است.

خانی گفت: در سال گذشته نیز 34 پرونده قصور پزشکی به پزشکی قانونی استان ارجاع شده که 26 مورد محکوم و هشت مورد نیز تبرئه شده است.

وی افزود: قصور پزشکی به چهار شکل بی‌مبالاتی، بی‌احتیاطی، عدم مهارت و عدم رعایت نظامات دولتی ممکن است اتفاق بیفتد، بی‌مبالاتی یعنی کارهایی که یک پزشک یا درمانگر باید در روند درمان برای بیمار انجام دهد اما انجام نداده است که شدیدترین نوع قصور است.

مدیرکل پزشکی قانونی استان کرمانشاه گفت: برخی از عوارض بعد از درمان یا جراحی‌ها جزء عوارض شناخته شده بعد از روند درمان هستند و زمانی منتسب به قصور است که کادر درمان همه اقدامات درمان را برای بیمار انجام نداده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • فوت پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد
  • تکذیب مرگ پزشک طرحی در جاسک /در تهران فوت کرده
  • مرگ پزشک طرحی در جاسک تکذیب شد/ علوم پزشکی: در تهران فوت کرده
  • محکومیت ۲۶ پرونده قصور پزشکی در پزشکی قانونی کرمانشاه
  • فوت پزشک طرحی در جاسک کذب است
  • تکذیب خبر فوت پزشک طرحی در جاسک
  • صدور کیفرخواست برای‌ متهم قتل پزشک ماهشهری
  • کیفرخواست متهم قتل یک پزشک در بندرماهشهر صادر شد
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • فوت یک پزشک بر اثر مصرف مشروبات الکلی!