Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اینکه به باشگاه رفتم و منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم، یعنی اینکه تمایل به ادامه حضور در پرسپولیس دارم. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علی علیپور آقای گل هفدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر درباره حضورش در باشگاه پرسپولیس و مذاکره با مسئولان باشگاه این باشگاه گفت: فعلاً که ادامه مذاکرات باقی مانده است و ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌هرحال باید صحبت‌های بعدی طی روزهای آینده انجام شود تا ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا در پرسپولیس باقی می‌ماند، گفت: اگر خدا بخواهد و قسمت باشد، کجا بهتر از پرسپولیس؟!

مهاجم گلزن پرسپولیس درباره احتمال پیوستنش به تیم‌های خارجی عنوان کرد: من پرسپولیس و هوادارانش را دوست دارم و به همین دلیل هم خودم پیشقدم شدم و امروز به باشگاه آمدم، چون پوشیدن پیراهن این تیم باعث افتخارم است و هرکسی نمی‌تواند این پیراهن را بپوشد. من این افتخار را داشتم که کادر فنیریال بازیکنان و هواداران همیشه پشتم بودند و حمایتم کردند. در واقع پرسپولیس خانه‌ام است. ان‌شاءالله شرایط مهیا باشد و بتوانم این افتخار را داشته باشم که دوباره پیراهن پرسپولیس را بپوشم.

علیپور درباره مسائل مالی گفت: اینکه بازیکن راجع به حق و حقوقش صحبت کند، طبیعی است. همان‌طور که مسئولان باشگاه رقم و شرایط مدنظرشان را به بازیکن می‌گویند، بازیکن هم مسائل مدنظرش را به باشگاه منتقل می‌کند تا دو طرف بنشینند و طبق همین نظرات در یک نقطه به توافق برسند. ان‌شاءالله هر اتفاقی که می‌افتد، به نفع پرسپولیس باشد.

وی درباره اینکه احتمال حضورش در تیم دیگری در ایران به جز پرسپولیس وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: من پرسپولیس را دوست دارم و امروز هم به احترام هواداران این تیم پیشقدم شدم و به باشگاه آمدم. در واقع با اینکه قراردادم تمام شده است، اما منتظر تماس باشگاه نماندم و این یعنی تمایل به ادامه حضور دارم. به‌هرحال همه داستان‌ها به شرایط و مذاکرات بازمی‌گردد تا امشب و فردا بتوانیم صحبت کنیم. امیدوارم بهترین اتفاق رخ بدهد و جام‌های بیشتری کسب کنیم.

علیپور در پایان درباره شکست پرسپولیس در نیمه نهایی جام حذفی برابر استقلال گفت: بچه‌ها تلاش کردند و حتی جلو هم افتادیم، ولی سرنوشت بازی به شکل دیگری رقم خورد. پنالتی‌ها هم که مربوط به شانس است. در نهایت باید بگویم این شکست باعث نمی‌شود که چیزی از ارزش‌های پرسپولیس کم شود. پرسپولیس در چند سال اخیر هشت جام کسب کرده و تمام تمرکز بازیکنان و اعضای تیم این است که قدم خوبی برای هواداران در لیگ قهرمانان آسیا بردارند.

معاون پرسپولیس: هم پرداخت مطالبات برانکو مهم است، هم جذب بازیکنان/ شایعات درباره رقم قراردادها صحت ندارد

انتهای پیام/

R1351/P/S3,27/CT11 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس علی علیپور بیشتر بخوانید... نظرسنجی فیفا با مقایسه هواداران پرسپولیس و تیم مصری + عکس حضور علیپور در باشگاه پرسپولیس پهلوان: ریاضت کشیدم تا به پرسپولیس بیایم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... نظرسنجی فیفا با مقایسه هواداران پرسپولیس و تیم مصری + عکس حضور علیپور در باشگاه پرسپولیس پهلوان: ریاضت کشیدم تا به پرسپولیس بیایم واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس علی علیپور پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۲ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۳ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۴ ۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس ۵ کامیابی‌نیا در تیررس فولاد ۶ ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو؛ استقبال از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی با تغییر اولویت‌ها! ۷ خلیل‌زاده: آنهایی که از ترابی گلایه می‌کنند خودشان را جای او بگذارند/ به بازیکن موردنظر پرسپولیس ۵ میلیارد بیشتر دادند! ۸ لیست تمدیدی‌های استقلال اعلام شد مهمترین اخبار ورزشی ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو؛ استقبال از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی با تغییر اولویت‌ها! رغبتی: مذاکرات ما با علیپور خوب و دور از انتظار بود/ با بشار به توافق رسیده‌ایم دیدار عجیب مدیرعامل استقلال با وکیل هوادار خارج‌نشین! علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!/ منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس علی علیپور پرسپولیس علی علیپور مسئولان باشگاه منتظر تماس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است

باشگاه پرسپولیس انتشار پاره‌ای شایعات درباره جذب و جدایی بعضی از بازیکنان تیم، در این مقطع از رقابت‌های لیگ را «شیطنت» خواند و آن را به شدت تکذیب می‌کند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «به اطلاع هواداران عزیز و رسانه‌های محترم می‌رساند؛ اصولاً وجود چنین لیستی در این مقطع از رقابت‌ها منطقی نیست و در جریان جلسات مدیرعامل و سرمربی تیم نیز صحبتی به میان نیامده است.

همچنین همان‌طور که هواداران و فعالان رسانه‌ای اطلاع دارند، در روزهای جاری، نقل‌وانتقالات مالکیتی باشگاه جریان دارد و این مسئله سیاست‌ها و امکانات مالی باشگاه در فصل نقل‌وانتقالات را تحت تأثیر خود قرار خواهد داد.

همچنین هیچ‌گونه پیشنهادی از باشگاه‌های داخلی یا خارجی به باشگاه داده نشده و تمام این اخبار کذب و با هدف به حاشیه بردن تیم در‌ این شرایط حساس رقابت‌های لیگ و جام حذفی است. در چنین فضایی شاهد هستیم که هر روز یک داستان جدید برای پرسپولیس ایجاد می‌شود.

یک روز هجمه تمدید قرارداد به راه می‌اندازند و روز دیگر درباره لیست مازاد و موارد مشابه سخن به میان می‌آید.

درویش: کار غیرممکن، ممکن شد/ دایی؟ اوسمار گزینه اول ماست

از نظر باشگاه پرسپولیس، این جریان‌سازی‌ها حداقل دو هدف را دنبال می‌کند. یکی بر هم زدن تمرکز و آرامش باشگاه و اعضای تیم و دیگری منحرف کردن توجه افکار عمومی و رسانه‌ها از اتفاقات و اقدامات غیرمتعارف دیگر.

امیدواریم رسانه‌های محترم در جریان انتشار اخباری که منابع خاص در اختیار ایشان قرار می‌دهند، هم به صحت خبر و هم به جهات مختلف آن توجه نمایند».

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پشت پرده بازگشت احتمالی علی علیپور به پرسپولیس
  • نرفتن بیرانوند از پرسپولیس به سود استقلال شد!
  • کلوپ از هواداران لیورپول عذرخواهی کرد
  • پرسپولیس بعد از چهار فصل با مربی خارجی در حذفی!
  • کل کل جدید استقلال و پرسپولیس؛ پالایشگاه و بانک!
  • پرسپولیس و آلومینیوم اراک؛ باز هم منتظر شگفتی باشیم؟
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • حدادی: عدد شش برای ما مقدس است!
  • سه قلو‌های رادکانی منتظر حمایت مسئولان+ فیلم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس از استقلال قویتر است