Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر نیرو گفت: اتفاق خوبی که در جهت استفاده از پساب فاضلاب تصفیه شده برای آبیاری فضای سبز افتاده، مانند ساختن یک سد مجازی است. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، رضا اردکانیان، وزیر نیرو در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت نیرو و شهرداری تهران اظهار داشت: همانطور که با مدیریت مصرف در بخش برق در یکی دو سال اخیر موفق به احداث دست‌کم یک نیروگاه مجازی با ظرفیت 3 تا 4 هزار مگاوات در سال شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تفاهم‌نامه مزبور گفت: این کاری ارزشمند و خوب است ولی دیرهنگام انجام شد. با توجه به ظرفیت موجود در وزارت نیرو و مدیریت شهر تهران اعم از شورا و شهرداری به لحاظ تجربه و تخصص و آشنایی با این عرصه کار و حضور مدیران ارشد و آشنا با آن، هموطنان ما در تهران زودتر از اینها می‌بایست از فایده و مزیت چنین ترکیب مدیریتی بهره‌مند می‌شدند.

وی ادامه داد: بزرگترین مسوولیت و ضرورت پاسخگویی ما در قبال مجال و فرصت در اختیارمان است، قطعا مدیران و وزرای بعدی و همه عرصه‌ها با امتیازهای بیشتری خواهند بود‌.

اردکانیان افزود: این‌ها هر چه داشته باشند از یک چیز محروم هستند و آن فرصت و مجالی است که امروز در اختیار ماست، همانطور که ما از فرصت در اختیار پیشینیانمان محروم هستیم.

وی ادامه داد: وضعیت مطلوب برای مدیریت شهری ما این است که مانند مناطق توسعه‌یافته دنیا البته به شرط فراهم شدن زمینه‌ها و اقتضاهای آن،  مدیریت آب و برق هم به عهده مدیریت شهر باشد.

وی اضافه کرد: ما اکنون نمی‌توانیم با یک تصمیم وارد این عرصه شویم ولی قطعا می‌توانیم در مسیر این مطلوبیت حرکت و باید سهم خود را برای آن طراحی و از فرصت موجود استفاده کنیم.

وزیر نیرو افزود: سم توسعه یافتگی در کشور ما و کشورهای مشابه ما بخشی‌نگری است. هر چقدر از این خصلت بد فاصله بگیریم که برگرفته از ساختارهای موجود است، بیش از آنکه به آدم‌ها و دولت‌ها ربط داشته باشد، به همان نسبت می‌توانیم به این توسعه یافتگی نزدیک شویم.

اردکانیان گفت: تمرکزگرایی و بخشی‌نگری دو آفت جدی توسعه ماست وقتی که آن را مطلوب مردم برای شکل دادن امروز و فردای خودشان می‌دانیم.

وی ادامه داد: ما در وزارت نیرو سعی کردیم در عرصه آب در این مسیر کارهایی را انجام دهیم؛ یکپارچه‌سازی شرکت‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی گامی  در این راستا بود و گام‌های بعدی اجرای پروژه‌هایی نظیر آنچه که امروز شاهد آن هستیم، خواهد بود.

وی میزان آب قابل صرفه‌جویی با استفاده از پساب برای آبیاری فضای سبز شهر تهران را معادل ساخت یک سد جدید عنوان کرد و گفت: امید است در فرصت باقی‌مانده ساز و کار ماندگاری را برای همکاری نزدیک‌تر شهرداری تهران و بخش‌های آب و برق وزارت نیرو سامان دهیم و آن را نهادینه کنیم به نحوی که در سال آتی و سال‌های بعد هم بتوانند این مسیر را به شکل مناسب دنبال کنند.

 وی با اشاره به مدیریت مصرف در بخش برق گفت: این کار را قطعا در بخش آب هم بنا به ضرورت بیشتری که دارد با کمک هم پیش ببریم و با توجه به نقش الگویی و مدلی که تهران برای شهرهای بزرگ کشور و همه شهرها دارد اهمیت این کار دو چندان است.

انتهای پیام/

R32317/P/S7,80/CT11 واژه های کاربردی مرتبط وزارت نیرو شرکت آب وفاضلاب قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان واژه های کاربردی مرتبط وزارت نیرو شرکت آب وفاضلاب پربیننده‌ترین اخبار اقتصادی ۱ تشریح جزئیات ترمیم حقوق کارمندان و بازنشستگان از زبان رئیس سازمان اداری و استخدامی ۲ قیمت طلا، قیمت سکه، قیمت دلار و قیمت ارز امروز ۹۹/۰۶/۱۲؛افزایش قیمت طلا و ارز در بازار/ سکه ۱۱ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان شد ۳ مرجع رسیدگی به شکایت از سازمان بورس کجاست؟ ۴ قیمت دلار و قیمت یورو در صرافی‌های بانکی امروز ۹۹/۰۶/۱۲|کاهش قیمت ارز در صرافی‌ها؛ قیمت دلار ۲۲ هزار و ۷۰۰ تومان شد ۵ جبران کسری بودجه از طریق بازار سرمایه راهبرد دولت شده است ۶ قیمت جهانی طلا امروز ۹۹/۰۶/۱۲ ۷ قیمت خودرو امروز ۱۳۹۹/۰۶/۱۱|خرید و فروش به صفر رسید ۸ شرکت ملی مس بزودی افزایش سرمایه می‌دهد مهمترین اخبار اقتصادی اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار دولت برای نجات بورس دست به دامن حقوقی‌ها نشود؛ خودش اقدام کند یکه تازی بازار خودرو با گرانی دلار/ پراید ۱۰۰ میلیون تومان شد «اصل ۴۴؛ زشت یا زیبا؟»|پیدا و پنهان واگذاری هپکو؛ روایتی از حضور "زنگنه" در غول خصوصی‌شده ماشین‌سازی+ فیلم مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت نیرو شرکت آب وفاضلاب وزارت نیرو شرکت آب وفاضلاب قیمت ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳

آفتاب‌‌نیوز :

بازار در آخرین روز کاری هفته شاهد روند صعودی قیمت طلا و سکه نسبت به روز پیش است.

آخرین نرخ اونس طلا

هر اونس طلا، امروز به ۲،۳۱۹ (دو هزار و سیصد و نوزده) دلار رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۱.۵۵ درصدی داشته است.

آخرین نرخ گرم طلا ۱۸ عیار

قیمت طلا بالا رفت و هر گرم طلا ۱۸ عیار، امروز به ۳،۴۵۲،۲۰۰ (سه میلیون و چهارصد و پنجاه و دو هزار و دویست) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۲۳ درصدی داشته است.

آخرین نرخ مثقال طلا ۱۸ عیار

همچنین هر مثقال طلا ۱۸ عیار با افزایش ۰.۲۳ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۴،۹۵۴،۰۰۰ (چهارده میلیون و نهصد و پنجاه و چهار هزار) تومان معامله شد.

قیمت دلار مبادله‌ای امروز

قیمت دلار مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۴۴،۳۱۴ (چهل و چهار هزار و سیصد و چهارده) تومان قیمت خورد.

قیمت یورو مبادله‌ای امروز

یورو مبادله ای، امروز به ۴۷،۳۲۶ (چهل و هفت هزار و سیصد و بیست و شش) تومان رسید که نسبت به روز قبل، کاهش ۰.۰۵ درصدی داشته است.

قیمت پوند امروز

پوند امروز با افزایش ۰.۳۸ درصدی، از ۷۷،۲۰۰ (هفتاد و هفت هزار و دویست) تومان به ۷۷،۵۰۰ (هفتاد و هفت هزار و پانصد) تومان رسید.

قیمت درهم امارات مبادله‌ای امروز

درهم امارات مبادله‌ای در بازار داخلی هم ۱۲،۰۶۶ (دوازده هزار و شصت و شش) تومان قیمت خورد.

آخرین نرخ لیر ترکیه

لیر ترکیه، امروز به ۱،۹۱۰ (یک هزار و نهصد و ده) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۵۲ درصدی داشته است.

قیمت دلار کانادا امروز

دلار کانادا امروز با افزایش ۰.۵۵ درصدی، از ۴۴،۹۰۰ (چهل و چهار هزار و نهصد) تومان به ۴۵،۱۵۰ (چهل و پنج هزار و یکصد و پنجاه) تومان رسید.

آخرین نرخ دلار استرالیا

همچنین دلار استرالیا با افزایش ۰.۹۸ درصدی نسبت به روز قبل، ۴۰،۵۰۰ (چهل هزار و پانصد) تومان معامله شد.

قیمت دینار عراق امروز

دینار عراق در بازار داخلی هم ۴۷ (چهل و هفت) تومان قیمت خورد.

قیمت سکه امامی امروز

قیمت سکه امامی به ۴۱،۷۰۰،۰۰۰ (چهل و یک میلیون و هفتصد هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۴۷ درصدی داشته است.

قیمت نیم سکه امروز

نیم سکه، امروز به ۲۴،۲۰۰،۰۰۰ (بیست و چهار میلیون و دویست هزار) تومان رسید که نسبت به روز قبل، افزایش ۰.۸۲ درصدی داشته است.

قیمت ربع سکه امروز

همچنین ربع سکه با افزایش ۱.۲۹ درصدی نسبت به روز قبل، ۱۵،۴۰۰،۰۰۰ (پانزده میلیون و چهارصد هزار) تومان معامله شد.

آخرین نرخ سکه گرمی

همچنین هر سکه گرمی با افزایش ۱.۳۶ درصدی نسبت به روز قبل، ۷،۳۰۰،۰۰۰ (هفت میلیون و سیصد هزار) تومان معامله شد.

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار، سکه و طلا در بازار امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار امروز 12 اردیبهشت 1403
  • قیمت طلا در بازار امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۲
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۲ اردیبهشت
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • قیمت دلار امروز 11 اردیبهشت 1403
  • قیمت دلار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳