Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-30@16:36:13 GMT

آرسن ونگر میهمان آنلاین مربیان ایرانی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۶۹۸۳

آرسن ونگر میهمان آنلاین مربیان ایرانی

رییس توسعه جهانی فوتبال در فیفا در وبینار مشترک با مربیان فوتبال کشورمان شرکت خواهد کرد.

وبینار مشترک کمیته آموزش، آرسن ونگر رئیس توسعه جهانی فوتبال در فیفا و مربیان فوتبال ایران برگزار خواهد شد.

میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش فدراسیون فوتبال در این باره به سایت رسمی فدراسیون فوتبال گفت: براساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی انجام شده با دبیرکل فدراسیون فوتبال، وبینار مشترک کمیته آموزش فدراسیون فوتبال ایران، رئیس توسعه جهانی فوتبال و جمعی از مربیان کشورمان به زودی به صورت برخط برپا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آرسن ونگر چهره شهیر مربیگری فوتبال جهان پس از جدایی از باشگاه آرسنال ریاست کمیته توسعه جهانی فوتبال در فیفا را به عهده گرفت.

اطلاعات تکمیلی در این باره طی روزهای آتی متعاقبا از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد./ سایت رسمی فدراسیون فوتبال

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: توسعه جهانی فوتبال فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۶۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد

به گزارش همشهری آنلاین، تیم فوتبال تراکتور که در دیدار برگشت لیگ برتر شکست سنگین ۴ بر یک را در ورزشگاه یادگار امام تبریز مقابل ذوب‌آهن متحمل شد، به دلیل تخلف هوادارانش در این بازی باید جریمه سنگینی را پرداخت کند.

فدراسیون فوتبال در این باره نوشته است: «دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن اصفهان در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال کشور برگزار شد که کمیته انضباطی رای خود را به این شرح صادر کرد: باشگاه تراکتور به دلیل فحاشی و پرتاب اشیا توسط تماشاگران منتسب در چندین نوبت و نقض اصول کلی رفتار و مستند به مواد ۵۱ و ۸۶ با جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی مواجه شده که این رای قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.»

باشگاه تراکتور در این فصل و به ویژه دور برگشت چندین مقطع اقدام به رایگان کردن مسابقات خانگی خود کرد که فدراسیون فوتبال در این باره هم به سرخ پوشان تبریزی هشدار داده است.

در پایان رای انضباطی برای باشگاه تراکتور عنوان شده: «به باشگاه اخطار می‌گردد چنانچه بلیت فروشی مطابق مقررات انجام نشود، با تنبیهات شدیدتری مواجه خواهند شد.»

کد خبر 848305 منبع: ورزش سه برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز

دیگر خبرها

  • رسمی: بازی پایین جدولی‌های لیگ 3 هیچ نشد
  • تراکتور ۲۰۰ میلیون جریمه و تهدید شد
  • تراکتور 200 میلیون جریمه و تهدید شد
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی و یک اخطار برای تراکتور
  • اصولی: بازی‌های دوستانه باعث شکل گیری شاکله تیم ملی فوتسال شد/ قرارداد شمسایی تمدید خواهد شد
  • وعده رئیس کمیته فوتسال برای تمدید قرارداد شمسایی
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • آرسن ونگر: هر تیمی می تواند به دورتموند گل بزند، چه برسد به پاری سن ژرمن!
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • بالاتر از آرسن ونگر؛ دستیابی میکل آرتتا به دو رکورد ویژه در دربی شمال لندن