Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@14:49:48 GMT

کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و ۶ فقره سرقت مغازه در همدان

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۷۲۲۶

کشف ۲۱ فقره سرقت منزل و ۶ فقره سرقت مغازه در همدان

سرهنگ علی اسدبیگی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر همدان با این شیوه که سارقان در ساعات ۱۹ تا ۲۳ با شناسایی منازل خالی از سکنه اقدام به سرقت لوازم خانگی، وجه نقد و اموال با ارزش و کم حجم می‌کردند، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان همدان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با تجمیع پرونده‌های ارجاعی تحقیقات گسترده‌ای آغاز شد تا اینکه در خلال تحقیقات و با همکاری‌های مردم یکی از سارقان سابقه دار و حرفه‌ای منزل که با تشکیل باندی اقدام به سرقت منزل می‌کرد، شناسایی شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: با اقدامات پلیسی متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی، به ۲۱ فقره سرقت منزل به ارزش تقریبی ۵ میلیارد ریال با مشارکت ۳ نفر از همدستانش اعتراف کرد.

وی بیان داشت: در دو عملیات مجزا همدستان سارق دستگیر و در بازرسی از منزل آنان مقدار زیادی اموال از قبیل تلویزیون و لب تاپ کشف و تحویل مالباختگان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، از شناسایی و دستگیری سارق مغازه و کشف ۶ فقره سرقت در این زمینه نیز خبر داد.

سرهنگ اسد بیگی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت مغازه در سطح شهر همدان، پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان ویژه مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد در سرقت مغازه‌ها از شیوه و شگردهای مختلفی استفاده شده و احتمال اینکه تعداد زیادی سارق به صورت جداگانه اقدام به سرقت کنند متصور بود تا اینکه در بررسی‌های صورت گرفته و با همکاری‌های مردم یکی از سارقان سابقه دار در این خصوص شناسایی شد.

سرهنگ اسدبیگی ادامه داد: متهم در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر و پس از انتقال به پلیس آگاهی در تحقیقات فنی به ۶ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد و تمام محل‌های سرقت و مالباختگان شناسایی و سارق روانه زندان شد.

رئیس پلیس آگاهی استان همدان گفت: استفاده از پایش های تصویری و با کیفیت و استفاده از سیستم‌های امنیتی بر پایه اینترنت تأثیر بسزایی در پیشگیری از سرقت مغازه دارد.

کد خبر 5013763

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت فرماندهی انتظامی همدان دستگیری سارق محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین پلیس آگاهی استان سرقت مغازه سرقت منزل فقره سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو

رییس پلیس آگاهی تهران از دستگیری ۵۷ سارق حرفه ای خودرو در پایتخت خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ولی پور گودرزی روز چهارشنبه در حاشیه طرح دستگیری سارقان و مالخران وسایل نقلیه به خبرنگاران افزود: ما به صورت مستمر با شرکت های خودروساز داخلی جلساتی را برگزار می کنیم که استاندار تهران هم حضور دارند.

وی ادامه داد: در این جلسات نظرات خود را مطرح می کنیم تا معایب خودروها را برطرف کنند و در این راستا تولید برخی خودروها که امنیت و ایمنی لازم را نداشتند، متوقف شد.

رییس پلیس آگاهی پایتخت افزود: استفاده از وسایل و تجهیزات الکترونیکی در خودروها راهکاری برای عدم سرقت خودروها بوده و سرنخ خوبی برای پیدا شدن وسیله نقلیه است.

سردار ولیپور گودرزی در ادامه افزود: همکارانم طی چند روز گذشته و با تلاش شبانه روزی و با هماهنگی مرجع قضایی افرادی که در سرقت خودرو و محتویات آن نقش داشتند شناسایی و ۵۷ متهم دستگیر شدند.

از این سارقان و مالخران تعداد ۲۰ دستگاه خودروی مسروقه و ۱۵ دستگاه موتور و ۲ هزار قطعه لوازم خودرو مسروقه، کشف شد.

سردار ولیپور گودرزی یادآور شد: این طرح ها به صورت مستمر و هفتگی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • انهدام ۲ باند سرقت و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • دستگیری ۲۶ سارق مغازه در خراسان جنوبی
  • دستگیری ۱۵۰ سارق و مالخر
  • انهدام ۲ باند سارقان و کشف ۶۱ فقره سرقت منزل در زنجان
  • یک سارق در مبارکه ۳۲ بار از شرکت مخابرات سرقت کرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق خودرو
  • دستگیری سارق سیم و کابل برق در مهرستان
  • انهدام باند سارقان سیم برق در شهرکرد
  • اعتراف به ۴۰ فقره سرقت از انباری در شرق تهران