Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استا‌نها- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: داروهای طب سنتی هنوز از نظر وزارت بهداشت قابل قبول نیستند زیرا بر روی تعداد زیادی از مردم آزمایش نشده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قزوین سیما سادات لاری معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نشست خبری با اصحاب رسانه که عصر امروز در سالن جلسات دانشکده پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی استان قزوین برگزار شد، با بیان اینکه هر واکسنی که مورد تایید سازمان جهانی بهداشت باشد قطعا بر بدن اثرگذار است، اظهار داشت: باید از مردمی که واجد شرایط اخذ واکسن آنفلو‌انزا هستند کارت ملی دریافت شود تا از هر گونه سوءاستفاده از این واکسن توسط سودجویان ممانعت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: هفت ماه از شیوع ویروس کرونا گذشته و تعداد زیادی از کادر درمان نیز به واسطه ابتلا به این بیماری به شهادت رسیده‌اند.

وی با بیان اینکه همچنین در زمان بحران از نیروهای 89 روزه استفاده کردیم در حالی که قید شده بود تعهدی برای استخدام این افراد وجود ندارد، افزود: همچنین عنوان شده بود پرداخت حقوق این افراد نیز به عهده رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان است.

لاری با اشاره به اینکه تلاش می‌کنیم تا نیروهای قراردادی به رسمی ارتقا یافته و نیروهای شرکتی نیز به مرحله قراردادی ارتقا یابند، تصریح کرد: استخدام افراد از طریق آزمون به عنوان یک خط قرمز در نظر گرفته شده و ضروری است برای این امر حتما آزمون استخدامی پشت سر گذاشته شود.

80 درصدر از امکانات پزشکی استان قزوین فرسوده استشیوع کرونا اعتقاد مدیران را به قدرت توان داخلی افزایش دادشیوع کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت/ عملکرد رضایت‌بخش هیئات مذهبی در رعایت پروتکل‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: افراد ایثارگری که در زمان کرونا به کمک جامعه شتافتند از امتیازاتی بهره‌مند خواهند شد.

لاری خاطرنشان کرد: اگر وزارت بهداشت بخواهد تنها از بُعد سلامتی صرف به کرونا نگاه کند، باید همه کشور تعطیل شود در حالی که نمی‌توان معیشت مردم را نادیده گرفت به همین سبب نمی‌توان فعلا محدودیت‌ها را به صورت کامل بازگرداند.

سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد: ستاد ملی کرونا با دید کلان خود تصمیم گرفت تا در تعطیلی‌های اخیر محدودیت و ممنوعیت عبور و مرور بین استان‌ها اعمال نشود.

لاری با بیان اینکه همه جهان به سمت بازگشایی پیش می‌رود به همین سبب بازگشایی مدارس ایران نیز باید انجام شود، خاطرنشان کرد: وزارت بهداشت برای بازگشایی مدارس پروتکل‌های بهداشتی سختگیرانه‌ای را اعلام کرده و بسته به شرایط برخی‌ از کلاس‌ها حضوری، نیمه حضوری و غیر حضوری برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی عنوان کرد: نسبت به زمان مشابه سال گذشته تنها 10 درصد کاهش تردد جاده‌ای داشتیم در حالی که قزوین سومین رتبه را میزان تردد به خود اختصاص داده است.

لاری خاطرنشان کرد: رفت و آمد زیاد خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد به همین سبب لازم است بیش از گذشته پروتکل‌های بهداشتی را جدی بگیریم.

وی افزود: هنوز هیچ دارویی برای درمان قطعی بیماری کویید 19 کشف نشده به همین سبب اگر دارویی در حوزه طب سنتی کشف شود نیز باید اثربخشی و بی‌خطر بودن آن بر تعداد زیادی از انسان‌ها آزمایش شود تا بتوان آن را تائید کرد.

 معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: داروهای طب سنتی هنوز از نظر وزارت بهداشت قابل قبول نیستند زیرا بر روی تعداد زیادی از مردم آزمایش نشده است.

لاری تصریح کرد: برای ساخت واکسن باید مراحل متعددی طی شود تا به مرحله کارآزمایی برسد زیرا بسیاری از افراد پس از ابتلا و بهبودی و گذشت سه ماه، ایمنی خود را مقابل کرونا از دست داده‌اند به همین سبب اگر واکسنی تولید شود باید دو دوز را دریافت کنند.

وی افزود: 30 درصد خوابگاه ها فرسوده و غیر استاندارد هستند و از ایمنی برخوردار نیستند زیرا بودجه‌ای برای ساخت خوابگاه‌ها تخصیص داده نمی‌شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی و سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا پایان دولت 17 پروژه را که می‌تواند حدود 10هزار دانشجو را اسکان دهد به ثمر برسانیم.

انتهای پیام/ش

R7541/P/S6,63/CT7 واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا بیشتر بخوانید... شیوع کرونا اعتقاد مدیران را به قدرت توان داخلی افزایش داد برنامه‌ریزی برای مقابله موج جدید شیوع کرونا از سوی شهرداری تهران گزارش|بخشودگی مالیاتی اصناف؛ طرحی که اجرای آن باشیوع کرونا‌ویروس بیشتر احساس می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... شیوع کرونا اعتقاد مدیران را به قدرت توان داخلی افزایش داد برنامه‌ریزی برای مقابله موج جدید شیوع کرونا از سوی شهرداری تهران گزارش|بخشودگی مالیاتی اصناف؛ طرحی که اجرای آن باشیوع کرونا‌ویروس بیشتر احساس می‌شود واژه های کاربردی مرتبط وزارت بهداشت بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۳ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۴ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد ۵ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: منابع داخلی پاسخ‌گوی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیست ۶ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۷ آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌/ پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود ۸ ‌معلمان حق‌التدریس جذب می‌شوند مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند جهش تولید فولاد در منطقه کاشان با اجرای طرح توسعه فولاد امیرکبیر / طرح توسعه ۲ ساله تکمیل می‌شود+فیلم پاسخ قاطع رئیس کل دادگستری فارس به معاندان و رسانه‌های غربی / پرونده قاتل کارمند سازمان آب ‌کاملاً شفاف رسیدگی ‌شد‌ بازدید رئیس مجلس از پروژه فرودگاه بهبهان / آیا فرودگاه به روی مردم بازگشایی می‌شود؟ + فیلم مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است اختصاصی تسنیم|حضور پُرقدرت بازارساز/ ۶۰۰ میلیون درهم در نیما عرضه شد/ تزریق ۵۰ میلیون دلار در بازار درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت بهداشت بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا وزارت بهداشت بهداشت و درمان استانداری قزوین ویروس کرونا درمان و آموزش پزشکی تعداد زیادی همین سبب شیوع کرونا ترین اخبار طب سنتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم

 بنا بر اعلام دانشگاه علوم پزشکی قم،با پیگیری‌های صورت گرفته توسط کارشناسان نظارت بر درمان دانشگاه علوم پزشکی قم، مرکز غیر مجاز مداخله گر در امور طب سنتی شناسایی و تمامی فعالیت‌های آن تعطیل شد.

 این مرکز نسبت به ارائه دارو‌های غیرمجاز و غیر بهداشتی و غیر اصولی در امر درمان مداخله می‌کرد.

 همشهریان در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی و درمانی می‌توانند با شماره ۱۹۰ تماس گرفته و گزارش دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • تبادل الکترونیک پرونده بیماران از اطاله دادرسی جلوگیری می‌کند
  • تعطیلی مرکز غیرمجاز طب سنتی در قم
  • گیاه جوانی در طب سنتی هند
  • وزارت بهداشت و درمان در اصلاح فرهنگ فرزندآوری یاری‌رسان‌ باشد
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می شوند
  • ۲۵ هزار نیروی جدید در وزارت بهداشت جذب می‌شوند
  • چرا شروع فصل بهار برای افراد آلرژی ایجاد می‌کند؟