Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@23:41:46 GMT

مازیار زارع سرمربی جدید تیم ملوان بندرانزلی

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۷۴۵۷

با تشکیل جلسه هیات مدیره باشگاه ملوان، تغییراتی در کادرفنی و مدیریتی این باشگاه به وجود آمد.

مازیار زارع که یکی از محبوب ترین مهره های ملوان در 10 سال اخیر بوده و سال ها ( به همراه پژمان نوری) به عنوان نماینده انزلی چی ها در تیم ملی فوتبال ایران حضور پیدا کرده بود می تواند به هدایت تیم محبوب گیلانی بپردازد و با اتکا به حمایت صددرصدی هواداران این تیم بازی های لیگ را آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ملوانان که از ابتدای لیگ قبلی دسته اول فوتبال ایران وضعیت مساعدی نداشتند و امتیازات زیادی را در همان 10 بازی ابتدایی از دست دادند یکی از تیم های حاضر در منطقه خطر بودند و چیزی نمانده بود تا خود را در دسته دوم فوتبال ایران نیز ببینند اما اتفاقات در هفته های پایانی به گونه ای دیگر برای آنها رقم خورد  و پس از حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت این تیم، ملوانان توانستند در هفت دیدار پایانی امتیازات لازم برای ادامه حضور در لیگ دسته اول را کسب کنند و به همین دلیل از سقوط نجات پیدا کنند.

حالا مدتی پیش از آغاز بازی های فصل آینده لیگ دسته اول فوتبال ایران، انزلی چی ها با برپایی جلسه ای در هیات مدیره این باشگاه، تغییراتی در تیم ایجاد کردند که مهم ترین آنها به حضور پژمان نوری به عنوان یکی از اعضای هیات مدیره (علاوه بر پست مدیرعاملی) و انتخاب مازیار زارع به عنوان سرمربی این باشگاه بر می گردد.

با این حساب (هرچند تاکنون به صورت رسمی اعلام نشده است) مازیار زارع هدایت تیم ملوان را در فصل آینده رقابت های لیگ دسته اول برعهده خواهد داشت و به این ترتیب کاپیتان سابق انزلی چی ها که پیش از سابقه دستیاری در همین تیم ملوان را از سر گذرانده بود در جایگاهی بالاتر به فعالیت خواهد پرداخت.

همچنین بخوانید:

بی پولی و سوء مدیریت، بلای جان فوتبال گیلان

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فوتبال ایران مازیار زارع دسته اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ ژوزه مورایس سرمربی پرتغالی تیم فوتبال فولادمبارکه سپاهان که نزدیک به ۲ است در ایران و شهر زیبای اصفهان زندگی می‌کند مدتی است که به دین مقدس اسلام و مذهب تشیع گرویده است.
این مربی پس حواشی که در چند هفته اخیر برایش پیش آمده (ازدواج با یک بانوی ایرانی) در نشست خبری پس از دیدار با استقلال ملاثانی در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال ایران این موضوع را علنی و رسانه‌ای کرد.

دیگر خبرها

  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • عنبری:قهرمانی حق ملوان و انزلی‌چی‌ها بود
  • اولویت اولم ادامه همکاری با ملوان است/ قهرمانی حق انزلی‌چی‌ها بود
  • سالرنیتانا به سری بی سقوط کرد
  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • خداحافظی دسته جمعی از تیم ملی | کار سرمربی ایران سخت شد!