Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان اعلام کرد سرمربی تیم فوتبال این باشگاه به‌زودی معرفی خواهد شد. تاریخ انتشار: 19:55 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۴۷۰

خبرگزاری میزان - احمد جمشیدى سرپرست باشگاه ذوب‌آهن اصفهان در گفت‌وگویى با سایت این باشگاه دریاره جلسه امروز مسئولان ذوب‌آهن با مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى اظهار داشت: امروز جلسه خوب و بسیار مفیدى را با حضور آقاى شجاعى برهان مشاور ارشد، آقاى دادکان مشاور ورزشى و تعدادى از مدیران ارشد وزیر محترم کار، رفاه و امور اجتماعى در محل این وزارتخانه داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از حدود دو ماه پیش در نامه‌اى رسمى از طرف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعى، براى بررسى و تعامل موارد مربوط به باشگاه ذوب‌آهن که یکى از زیرمجموعه‌هاى این وزارتخانه محسوب مى‌شود دعوت شدیم که این دعوت رسمى به صورت سالیانه و براى همه زیرمجموعه‌هاى مختلف وزارت فوق ارسال مى‌شود.

وى ادامه داد: با توجه به اینکه در آن زمان درگیر مسابقات هفته‌هاى پایانى لیگ برتر فوتبال بودیم، تقاضا کردیم که جلسه مشترک با باشگاه به بعد از پایان رقابت‌هاى لیگ موکول شود که با این پیشنهاد موافقت شد و امروز صبح در جلسه مشترک فوق حضور پیدا کردیم.

جمشیدى همچنین خاطر نشان کرد: در این جلسه که با حضور آقاى یزدى‌زاده مدیرعامل شرکت ذوب‌آهن، آقاى احمدیان رئیس هیات مدیره، آقاى دکتر دشتیانه عضو هیئت مدیره شرکت سهامى ذوب آهن و همچنین آقاى بهروز یبلویى معاونت مالى ادارى باشگاه در خدمت جناب مهندس شجاعى برهان مشاور ارشد و جناب آقاى دادکان پیشکسوت خوشنام ورزش ایران و مشاور ورزشى وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعى بودیم، در ارتباط با مشکلات و مسائل مربوط به باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب‌آهن اصفهان بحث و بررسى در حوزه‌هاى اجرایى، مالى و دیگر مسائل باشگاه صورت گرفت که از نظرات و پیشنهادات این عزیزان، رهنمودهاى مفیدى را کسب کردیم.

سرپرست باشگاه ذوب‌آهن در ادامه گفت: جلسه بسیار مفید و خوبى بود و مشاور وزیر ضمن تقدیر از فعالیت‌ها و تلاش‌هاى باشگاه ذوب‌آهن در عرصه ورزشى، فرهنگى و مسئولیت‌هاى اجتماعى، از باشگاه ذوب آهن به‌عنوان باشگاهى قدیمى، اصیل، پرافتخار، موفق و دوست داشتنى یاد کرد که همواره در عرصه‌هاى مختلف ملى و بین‌المللى سربلند بوده است. ایشان همچنین اعلام کرد که همواره براى مشورت‌دهى و کمک به باشگاه ذوب‌آهن آمادگى داشته و دارم.

وی در ادامه تصریح کرد: بایستى به واقع از طرف خانواده بزرگ ذوب‌آهن اصفهان از آقاى دادکان تقدیر و تشکر کنیم که ضمن اعلام حمایت همه جانبه از باشگاه ذوب‌آهن و اظهار لطف نسبت به مدیریت باشگاه، رهنمودهاى ارزنده‌اى نیز در جهت اعتلاى هر چه بیشتر نام و عنوان باشگاه ذوب‌آهن ابراز کرد.

جمشیدى در پایان در مورد انتخاب سرمربى فصل آینده تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تاکنون دو جلسه کارى فشرده را به همراه اعضای هیئت مدیره باشگاه در تهران برگزار کرده و با بحث و بررسى روی گزینه‌هاى مطرح شده، تقریباً به انتخاب نهایى نزدیک شده‌ایم. به‌زودى سرمربى منتخب را معرفی خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: حضور یزدی‌زاده و مدیران ذوب‌آهن در وزارت کار/ اعتراض وزیر به شرایط تیم

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان لیگ برتر فوتبال ذوب آهن اصفهان باشگاه ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۵۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی

سریال ۳۰ قسمتی «مشاور» که کمتر از ۱۰ روز از پخش آن گذشته و ۲۰ روزی تا پایان آن باقی مانده است، بر مدار سیاست شبکه ۲ بر مبنای ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی تولید شده و در تلاش برای حل و فصل چالش‌های خانوارهای ایرانی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، این شب‌ها سریالی به نام «مشاور» روی آنتن شبکه دو است که به دور از هیاهو و شلوغی زندگی سریع و ماشینی امروز، دل به دریای مشکلات مختلف جامعه امروز، به‌ویژه مسائل مربوط به ازدواج و طلاق و اختلافات خانوادگی زده است.

مشاور این سریال «فرهاد قائمی» است که در لباس یک روحانی در اتاقی در یک مسجد نشسته و پذیرای افراد و زوج‌هایی است که هر کدام مشکل خاص خودشان را دارند و برای حل و فصلشان به مشاور مراجعه می‌کنند و بر همین اساس انتخاب شخص سید روحانی به عنوان نقش اول مشاور، آن هم در حجره‌ای در فضای معنوی یک مسجد دلگشا و دلنشین، به نظر حکایت از انتخاب درست کارگردان دارد.

انتخابی که هر بار خانواده‌ای را به بهانه یک مشاوره گرفتن هم که شده، راهی مسجد و برخورد با مشاور روحانی می‌کند تا علاوه بر توصیه و نسخه گرفتن، نمازی هم به جماعت بخواند و از این فضای دلنشین بهره ببرد.

سریال در عین سادگی و دور از هیاهو، مملو از نمایش مشکلات و معضلات ریز و درشتی است که در هر قسمت مطرح شده و هر کدام نسخه مختص به خود را برای گره گشایی دریافت می‌کنند.

یکی برگه دروغین آزمایشگاه برای نشان دادن اینکه سرطان دارد درست کرده و دیگری پدری است که فرزندش را به حال خود رها کرده و برای تربیت و آرامش او اقدامی نکرده و مادر هم به مانند همان پدر، بی تفاوتی را پیشه کرده.

دختر دبیرستانی که پدرش به دلایل مالی در زندان است و برای پول درآوردن به تبلیغات با پوشش زننده اینستاگرامی روی آورده و دبیر فیزیک او با رفتن نزد مشاور این چالش را حل می‌کند، خانواده‌ای دیگر زنی را نشان می‌دهد که همه چیز برایش فراهم است اما همسری دارد که با او حرف نمی‌زند و همین سکوت باعث اشکالات و اختلافاتی شده که تا مرحله جدایی و متارکه هم رسیده است و دیگری که به خاطر قیاس‌های غلط خانواده همسر، دلش شکسته و درخواست طلاق داده است.

شکست آدم‌ها را بزرگ می‌کند، شریک زندگی به غیرت نیاز دارد، همدلی اصل اول زندگی مشترک است، فراموشی گذشته بزرگترین عامل سقوط انسان‌ها، ابراز علاقه به کلام تنها نیست و آدابی دارد و حرف‌هایی شنیدم که دلم شکست؛ تک دیالوگ‌های خوب این سریال ۳۰ قسمتی هستند که به نوعی آموزش و مشاوره دادن را به مخاطب را هدف گرفته‌اند.

این مجموعه از داستان‌های خانوادگی با رویکرد ارائه راه حل برای زندگی بهتر و در پی گره گشایی از اختلافات است که در شبکه دو شبکه زندگی، می‌کوشد با به تصویر کشیدن ریزترین و جزئی‌ترین اتفاقات و رخدادهای خانواده‌ها به مخاطب امروز نزدیک و نزدیک‌تر شود برای ساعتی هم که شده فکر و ذهنش را از روزمرگی‌های پرپیچ و خم روزگار دور کند.

این سریال به نوعی نقش دین در زندگی را پررنگ‌تر نشان می‌دهد تا ثابت کند گرایش به سبک زندگی دینی و معنوی، حلال بسیاری از مسائل روزمره است و از قضا همین سبک زندگی است که در جامعه امروز کمرنگ شده و به سمت تجمل گرایی و دور شدن از آداب و سوم ایرانی و اسلامی رفته است.

مشاور شبکه دو در یک کلام، به دنبال باز کردن کلاف در هم پیچیده زندگی‌های امروزی است؛ کلافی که گاهی حتی ارزش کلافه شدن هم نداشته و به قدری به سادگی باز می‌شود که خود مشاور هم انگشت بر دهان می‌ماند.

یادداشت از: محمود افشاری خبرنگار ایمنا

کد خبر 746599

دیگر خبرها

  • زندگی سالم و دیندارانه با مشاوره اسلامی
  • تعهد پاکستان برای اجرایی کردن خط لوله صلح/ پارادایم جدید از قدرت اقتصادی ایران در آسیا
  • کارخانه مشاور عالی فنی رئیس فدراسیون والیبال و دبیر کمیته فنی شد
  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • کارخانه در فدراسیون والیبال پست گرفت
  • کارخانه مشاور عالی رئیس و دبیر کمیته فنی فدراسیون والیبال شد
  • مصطفی کارخانه مشاور عالی و دبیر کمیته فنی شد
  • نامه سرگشاده محسن رضایی خطاب به محمد خاتمی/ بیانیه فلاحیان در مورد ارتکاب به قتل فرزندش
  • سریال مشاور و روایتی از باز کردن کلاف‌های پیچیده زندگی
  • سالیوان: به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند