Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-05-07@10:42:51 GMT

دوست نزدیک ملانیا ترامپ، وی را لو داد

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۷۸۱۹

صراط:

این مطلب را روزنامه واشنگتن پست با استناد به استفانی وینستون-وولکوف مشاور سابق و دوست نزدیک ملانیا گزارش داد.

به گفته وینستون وولکوف ، وی و ملانیا از پست الکترونیکی کاخ سفید استفاده نمی کردند و او نامه های ملانیا را از صندوق های پستی شخصی وی که در سرور Trump Organization ثبت شده و همچنین از طریق پیام رسان iMessage دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش برترین‌ها روزنامه واشنگتن پست به پیام هایی دسترسی پیدا کرده که ملانیا پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از ایمیل شخصی خود ارسال نموده است. در این مکاتبات ، بانوی اول در مورد برنامه کاری رئیس دولت آمریکا در سفرهای وی به خارج از کشور ، انعقاد قراردادهای ادولتی و همچنین سوالات استخدام در کاخ سفید بحث کرده است.

در تاریخ 30 سپتامبر 2017 ، گزارش شد که آژانس امنیت ملی (NSA) به کارمندان کاخ سفید هشدار داده و از آنها خواسته پس از روی کار آمدن دونالد ترامپ به عنوان رئیس جمهور ایالات متحده از آدرس ایمیل شخصی خود استفاده نکند. از جمله در مورد احتمال جاسوسی توسط کشورهای دیگر در صورت استفاده نامناسب از تلفن های همراه شخصی و ایمیل شخصی صحبت شده بود. علاوه بر این ، گفته شده بود که کشورهای غیر دوست قبلاً موفق به هک دستگاههای موبایل مقامات عالی رتبه آمریکایی شده اند.

در تاریخ 26 سپتامبر همان سال اطلاع حاصل شد که کاخ سفید پس از استفاده از ایمیل شخصی برای کارهای رسمی ، بررسی ایمیل های شخصی مشاوران ترامپ را آغاز کرده است. جارد کوشنر، داماد و مشاور ترامپ و ایوانکا ترامپ دختر رئیس جمهوراز جمله آنها هستند . این تحقیقات مشخص خواهد کرد که آیا اطلاعات موجود در نامه های شخصی کارمندان کاخ سفید مربوط به "دخالت روسیه" در انتخابات ایالات متحده یا تحقیقات دیگر هست یا نه .

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: ملانیا ترامپ کاخ سفید صراط ایمیل شخصی کاخ سفید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد

«دونالد ترامپ» نامزد حزب جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در نشستی خصوصی، دولت «جو بایدن» رئیس‌جمهوری این کشور را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

به گزارش مشرق، رئیس جمهوری پیشین آمریکا، در یک نشست خصوصی و پشت درهای بسته در اقاماتگاه خود در فلوریدا، دولت جو بایدن را با نیروی پلیس مخفی آلمان نازی (گشتاپو) مقایسه کرد.

وی این مقایسه را در میانه اظهاراتش در خصوص پرونده های حقوقی علیه خود مطرح کرد و ضمن حمله به دادستان های این پرونده‌ها گفت: «این افراد یک دولت گشتاپو را اداره می کنند و این تنها چیزی است که آنها دارند. این تنها راهی است که آنها از نظر خود پیروز می شوند».

ترامپ سپس با بیان اینکه بایدن بدترین رئیس‌جمهوری تاریخ کشورمان است، افزود: «زمانی که متهم شدم، گفتم خوب، حالا زمان مبارزه است. او [بایدن] به شدت ناتوان و متقلب است. مقادیر زیادی پول از چین، روسیه، اوکراین و بسیاری از کشورهای دیگر گرفته است. او یک کلاهبردار است.»

وی همچنین جک اسمیت بازرس ویژه‌ای که دو پرونده فدرال علیه ترامپ را در دست دارد، «قاتل شرور» و «دیوانه» خواند.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • عجیب ترین فرمانده جنگ ایران و عراق /جانشین سپاه خرمشهر و دوست نزدیک سردار سلیمانی را بیشتر بشناسید
  • درگیری اسد با صدام حسین سر حمایت از ایران! / گنجینه جواهرات ملی ایران از نمای نزدیک / ستاره مصنوعی چینی، شش برابر داغ‌تر از خورشید! / دو شگرد برای افزایش بهره‌وری روزمره / روش تشخیص ایمیل‌های کلاهبرداری
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • رمزهای عبور، گلوگاه‌های امنیت به شمار می‌رود
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ طرح مفصلی برای پایان جنگ اوکراین دارد، اما ...
  • تصویب «لایحه حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت تصویب شد
  • لایحه حفاظت از داده‌های شخصی در کمیسیون حقوقی دولت، تصویب شد