Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- همزمان با ایام شهادت سرور و سالار شهیدان، هنرمندان استان کرمان برای هیئات مذهبی در کارگاه آموزشی نشان هیئت طراحی می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، هنرمندان استان کرمان برای ادای دین خود در بزرگداشت نهضت عاشورا و قیام حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) خیمه هنر برپا کردند و در این خیمه نذر هنر دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیین افتتاحیه کارگاه آموزشی و تولیدی "خلاقیت در نشانه" ویژه طراحی نشان برای هیئات مذهبی کرمان امروز عصر با حضور مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان، وحید محمدی معاون هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و جمعی از هنرمندان در موزه هنرهای معاصر صنعتی شهر کرمان برگزار شد.

مجتبی اسدی رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان در این مراسم با تبیین رسالت‌های حوزه هنری اظهار داشت: وظیفه خود می‌دانیم که هنرمند انقلابی را دور هم جمع کنیم و برای آنها برنامه داشته باشیم.

مجموعه پوستر محرمی "فقط برای خدا" در ارتباط با شخصیت حاج قاسم در کرمان تولید شدمجموعه پوستر محرمی "فقط برای خدا" در ارتباط با شخصیت حاج قاسم در کرمان تولید شدآیین سنتی مذهبی تعزیه‌خوانی روز تاسوعا در روستای ده‌زیار کرمان به روایت تصویر

وی با بیان اینکه طی سال گذشته تاکنون کارگاه‌های آموزشی متعددی در حوزه‌های مختلف در استان کرمان ویژه هنرمندان تشکیل شده است گفت: توانمند‌سازی هنرمندان از رسالت‌های مهم حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان با اشاره به اینکه بعد از شهادت حاج قاسم انتظارات از استان کرمان در خلق آثار هنری چندین برابر شده است گفت: مجموعه پوستری " فقط برای خدا" نیز در رابطه با شخصیت حاج قاسم سلیمانی در استان کرمان تولید شده است.

به گزارش تسنیم کارگاه آموزشی و تولیدی خلاقیت در نشانه در قالب برپایی خیمه هنر ویژه طراحی نشان برای هیئات مذهبی کرمان به مدت سه روز در موزه هنرهای معاصر صنعتی شهر کرمان دایر است.

گزارش و عکس از ثارالله انکوتی

انتهای پیام/511/ش

R7860/P/S6,67/CT8 واژه های کاربردی مرتبط شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام حسین (ع) عاشورا استان کرمان هیئت بیشتر بخوانید... جشنواره "خورشید کویر" ویژه بزرگداشت شهید باهنر در کرمان به روایت تصویر «سوره اشک» حوزه هنری با تولید ۹ نماهنگ عاشورایی ادامه می‌یابد حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... جشنواره "خورشید کویر" ویژه بزرگداشت شهید باهنر در کرمان به روایت تصویر «سوره اشک» حوزه هنری با تولید ۹ نماهنگ عاشورایی ادامه می‌یابد حلقه ماتم تعزیه‌خوانان کرمان "به وقت حاج قاسم" / ادای احترام به ‌سیدالشهدای مقاومت + فیلم و عکس واژه های کاربردی مرتبط شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام حسین (ع) عاشورا استان کرمان هیئت پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۳ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۴ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد ۵ آخرین جزئیات پرونده ویلموتس در کمیسیون اصل ۹۰ مجلس‌/ پژمانفر: توضیحات ‌وزیر ورزش و تاج قانع‌کننده نبود ۶ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۷ سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: منابع داخلی پاسخ‌گوی همسان‌سازی حقوق بازنشستگان نیست ۸ گزارش| رئیسعلی دلواری؛ سرداری که در سواحل خلیج فارس متجاوزان انگلیسی را به زانو درآورد مهمترین اخبار استانها انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند گفت‌وگوی صمیمانه قالیباف با مردم روستای کم‌برخوردار سادات‌حسینی ایذه / گلایه مردم به رئیس مجلس از بی‌آبی سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس اعطای وام به اهالی فرهنگ و رسانه تا دو هفته دیگر اجرایی می‌شود مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند تمدید دورکاری ادارات در استان تهران سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام حسین ع عاشورا استان کرمان هیئت شهید سپهبد قاسم سلیمانی امام حسین ع عاشورا استان کرمان هیئت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمان ترین اخبار حاج قاسم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا از ارومیه، داریوش جاوید و هیئت همراه در سفر به آذربایجان غربی، علاوه بر بازدید از واحد‌های دانشگاهی ارومیه، خوی، ماکو و مهاباد با استادان و کارکنان این واحد‌های دانشگاهی دیدار و در نشست‌های پرسش و پاسخ حضور پیدا کرد.

هفتاد و چهارمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی آذربایجان غربی نیز در آخرین روز از سفر سه‌روزه داریوش جاوید معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی و هیئت همراه برگزار شد.

وی در این جلسه کاهش تعداد دانشجویان این دانشگاه در ۴-۵ سال گذشته را ناشی از کاهش هرم جمعیت جوان و افزایش مراکز آموزشی دانست و افزود: برنامه ریزی‌های منظم دانشگاه و ایده‌های دکتر طهرانچی، سبب افزایش اعتماد خانواده‌ها به این دانشگاه و افزایش میزان دانشجویان در سال‌های اخیر شده به گونه‌ای که امروز دانشگاه آزاد اسلامی یکی از انتخاب‌های اول جوانان است.

جاوید با تاکید بر اینکه دانشگاه آزاد اسلامی به دنبال رفع دغدغه معیشت همکاران است، تصریح کرد: حرکت، تفکر و یاری تمام کارکنان و اعضای هیئت علمی منجر به موفقیت دانشگاه شده و در واحد‌هایی که مشکلات مالی دارند، همین تفکرات و برنامه ریزی ها، مشکلات حاضر را مرتفع می‌کند.

وی با بیان اینکه حقوق و دستمزد کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در ۳ سال اخیر تقریبا سه برابر شده است، عنوان کرد: مشکلات یکشبه به وجود نیامده و قطعاً یکشبه حل نخواهند شد ولی با توجه به قابل درک بودن سطح دغدغه همکاران، مسئولان سازمان مرکزی شبانه روزی برای حل این مشکلات در تلاش هستند.

جاوید با اشاره به تعداد اساتید و کارکنان بازنشسته این دانشگاه مطابق الگو‌های آماری از سال ۱۳۹۹ افزود: در سه سال گذشته بیش از ۲ هزار میلیارد تومان در سطح کشور و ۳۰ میلیارد تومان در خود واحد ارومیه سنوات پرداخت شده که از موضوعات پیش روی روسای واحد‌ها بوده و مدیریت شده است.

وی با توجه به موضوع مسکن کارکنان و اعضای هیئت علمی گفت: در راستای مصوبه هیئت امنا و تفاهم نامه در هفته گذشته ۱۶ قطعه از زمین‌های دانشگاه در استان‌های مختلف برای تغییر کاربری به وزارت راه و شهرسازی معرفی شده و این موضوع با هماهنگی روسای استان در همه استان‌ها در حال انجام و اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان در حال تدوین است.

جاوید با تاکید بر اینکه نباید هیچ طرحی در دانشگاه آزاد اسلامی به دلیل عدم نقدینگی روی زمین بماند تصریح کرد: صندوق پژوهش و فناوری این دانشگاه به عنوان بزرگترین صندوق پژوهش و فناوری کشور آغاز به کار کرده و طرح‌های اقتصادی که توجیه پذیر باشند، میتوانند از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: در راستای انضباط و شفافیت مالی سامانه‌های مالی آنلاین و قابل نظارت و حسابرسی مستقل، شفافیت مالی دانشگاه آزاد اسلامی را به بالاترین حد ارتقا داده است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: این معاونت سعی نموده دامنه تسهیلات رفاهی و خدماتی دانشگاه را گسترش داده و توجه به زمینه‌های مختلف گردشگری، تفریحی، رفاهی و مالی را مورد توجه قرار دهد.

این مقام دانشگاهی با اشاره به تحول اداری که به زودی در این دانشگاه آغاز می‌شود، عنوان کرد: تاکنون پرداختی‌های کارکنان بر اساس جایگاه‌ها صورت می‌گرفت ولی در تحول اداری جدید، هر کارمندی علاوه بر جایگاه، بر اساس شاخص‌های فردی خود نیز دریافتی خواهد داشت. 

وی با اشاره به کمبود نیرو در برخی از واحد‌های دانشگاهی تصریح کرد: در این راستا هر کارمندی از واحد‌هایی که تراکم نیرو دارند اعلام آمادگی کند در اسرع وقت جابه‌جا می‌شود.

جاوید با اشاره به وضعیت کارکنان دارای مدرک دکتری خاطرنشان کرد: واحد‌های دانشگاهی موظف هستند در رشته‌هایی که کمبود دارند در اولویت اول از این کارکنان به عنوان هیئت علمی وابسته استفاده کنند ولی به جهت عدم امکان صدور دو نوع حکم برای کارکنان، یک آیتم جدید در فیش حقوقی این دسته از کارکنان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به بیمه تکمیلی بیان کرد: یکی از رسالت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای سند تحول و تعالی، ارائه طرح‌های آموزشی، درمانی و بیمه‌های تخفیف دار برای بهره‌مندی اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی است.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه بیمه تکمیلی تا سال گذشته دارای دو طرح عادی و ویژه بود، ولی سال گذشته تمهیداتی انجام شد و علاوه بر طرح عادی و ویژه (طرح یک و دو)، سه طرح دیگر شامل طرح پایه، طرح سه و طرح چهار نیز اضافه شد.

وی از برنامه‌های این دانشگاه برای نیرو‌های شرکتی، از تلاش برای تبدیل وضعیت خبر داد و گفت: پیشتر سقف مدت زمان کارکرد برای تبدیل وضعیت ۸ سال بود که به تازگی این میزان به ۶ سال کاهش پیدا کرده است.

این مقام دانشگاهی خاطرنشان کرد: ضروری است واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی به منظور پیشرفت و حل مشکلات در حوزه‌های مختلف، در زمینه‌های پذیرش دانشجو، برگزاری دوره‌های کوتاه مدت، پذیرش دانش‎آموزان مدارس سما، اقتصاد و سرمایه‎گذاری و جایابی نیرو را مورد توجه قرار دهند.

وی با اشاره به لزوم بهره وری و استفاده بهینه از املاک دانشگاه آزاد اسلامی، به امکان تاسیس مدارس سما در ساختمان‌های واحد‌های دانشگاهی اشاره کرد و این مهم را در امکان برقراری تعادل نیرو‌های دانشگاهی موثر ارزیابی کرد.

معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خواستار همدلی، همفکری و همراهی تمام اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در پیشبرد اهداف این دانشگاه و ارائه راهکار‌های جدید برای مقابله با چالش‌های پیش رو شد. ‎

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارگاه عکاسی «حاکی» حوزه هنری انقلاب اسلامی شاهرود افتتاح شد
  • بیعتی دوباره با شهید راه مقاومت
  • تشکیل خانه طراحان فیروزه‌ای بر آمده از تلاش جوانان گرافیست است
  • تعامل هنرمندان استان یزد با شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر
  • تدوین اساسنامه صندوق ذخیره مزایای پایان خدمت کارکنان دانشگاه آزاد/ تحول اداری به‌زودی آغاز می‌شود
  • جلوگیری از رها شدگی پایه و اساس بسیج هنرمندان باشد
  • راهیابی هنرمندان کهگیلویه و بویراحمدی به جشنواره تئاتر مسجد
  • برگزاری مراسم شهادت امام جعفر صادق (ع) در ۲۷ بقعه متبرکه
  • اهمیت دوچندان صنعت نفت با فرهنگ‌سازی و اثرگذاری در حوزه هنر
  • آغاز بکار مدرسه ملی روایت در سمنان