Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس با دروازه‌بان ناراضی تیم فوتبال تراکتور تبریز وارد مذاکره شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، باشگاه پرسپولیس پس از جذب حامد لک به دنبال این است تا رشید مظاهری را هم به خدمت بگیرد. در همین راستا ایجنت نزدیک به باشگاه پرسپولیس و یکی از مسئولان این باشگاه عصر امروز (چهارشنبه) نشستی را با رشید مظاهری دروازه‌بان تحت قرارداد باشگاه تراکتور داشتند و با او دیدار و گفت‌وگو کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مظاهری پس از جنجال روزهای گذشته و فسخ قراردادش با باشگاه تراکتور که توسط این باشگاه باطل اعلام شد، در تمرینات سرخپوشان تبریزی شرکت نکرد و به دنبال راهی برای جدایی از این تیم و پوشیدن پیراهن پرسپولیس است.

نکته عجیب در این ماجرا آن است که گل‌محمدی در حالی مظاهری را می‌خواهد که بوژیدار رادوشویچ چهار سال دیگر با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد و کنار گذاشتن او از جمع سرخپوشان می‌تواند این باشگاه را در فیفا گرفتار پرونده شکایتی دیگری کند.

باشگاه تراکتور فسخ قرارداد مظاهری در فدراسیون فوتبال را باطل کرددرخواست عجیب مظاهری از تراکتوری‌ها برای فصل بعد/ افزایش بیش از 2 برابری رقم قرارداد!

انتهای پیام/

R1414/P1015145/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس فوتبال تراکتور تبریز بیشتر بخوانید... علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!/ منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم معاون پرسپولیس: هم پرداخت مطالبات برانکو مهم است، هم جذب بازیکنان/ شایعات درباره رقم قراردادها صحت ندارد درخواست پرسپولیس برای دریافت ارز از بانک مرکزی برای پرداخت مطالبات برانکو قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!/ منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم معاون پرسپولیس: هم پرداخت مطالبات برانکو مهم است، هم جذب بازیکنان/ شایعات درباره رقم قراردادها صحت ندارد درخواست پرسپولیس برای دریافت ارز از بانک مرکزی برای پرداخت مطالبات برانکو واژه های کاربردی مرتبط پرسپولیس فوتبال تراکتور تبریز پربیننده‌ترین اخبار ورزشی ۱ خداحافظی چند استقلالی پس از فینال جام حذفی! ۲ رونمایی از لیست باشگاه استقلال در فصل نقل و انتقالات/ متفاوت با فهرست مجیدی! ۳ احسان پهلوان هم به پرسپولیس پیوست + عکس ۴ نخستین تمرین مهدی طارمی در پورتو + عکس ۵ ۲ خرید جدید و حفظ ۳ بازیکن چالش پیش‌روی مدیران پرسپولیس ۶ دیدار عجیب مدیرعامل استقلال با وکیل هوادار خارج‌نشین! ۷ ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو؛ استقبال از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی با تغییر اولویت‌ها! ۸ کامیابی‌نیا در تیررس فولاد مهمترین اخبار ورزشی ریسک خطرناک مدیران پرسپولیس در پرونده برانکو؛ استقبال از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی با تغییر اولویت‌ها! رغبتی: مذاکرات ما با علیپور خوب و دور از انتظار بود/ با بشار به توافق رسیده‌ایم دیدار عجیب مدیرعامل استقلال با وکیل هوادار خارج‌نشین! علیپور: تمایل دارم بمانم، کجا بهتر از پرسپولیس؟!/ منتظر تماس مسئولان باشگاه نماندم مهمترین اخبار تسنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند تمدید دورکاری ادارات در استان تهران سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: پرسپولیس فوتبال تراکتور تبریز پرسپولیس فوتبال تراکتور تبریز پرداخت مطالبات برانکو باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۷۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از گفت‌وگوهای مخفیانه بین عربستان و اسرائیل در طول جنگ غزه خبر داده و آن را فاش کردند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی در گزارش خود آورده است: در جریان جنگ غزه، تماس‌های ویژه‌ای به‌صورت مخفیانه برای عادی‌سازی روابط و انعقاد یک توافق تاریخی بین اسرائیل با عربستان سعودی صورت گرفته است.

پیش‌تر «میدل ایست نیوز» به نقل از یک مقام آگاه، جزئیات توافق امنیتی و نظامی و سیاسی آمریکا و عربستان سعودی و رژیم صهیونیستی را که به عادی‌سازی روابط ریاض و تل‌آویو ختم می‌شود، فاش کرد.

به‌گفته این مقام آگاه، توافق امنیتی دیپلماتیک آمریکا و عربستان سعودی و اسرائیل و تشکیلات خودگردان فلسطین به مراحل نهایی خود رسیده است و دولت آمریکا درباره آن با ولیعهد عربستان به توافق رسیده است.

به‌گفته این مقام، محور دوم توافق تسهیل دستیابی عربستان به سلاح‌های پیشرفته آمریکاست.

همچنین در محور سوم، دو کشور درباره برنامه هسته‌ای غیرنظامی تابع نظارت شدیدی توافق کرده‌اند که به‌موجب آن عربستان می‌تواند از منابع اورانیوم خود برای رآکتورهای هسته‌ای استفاده کند.

این مقام در ادامه تأکید کرد که در برابر، عربستان متعهد شده است که سرمایه‌گذاری‌های چین در خاک عربستان و نیز روابط نظامی خود با چین را محدود کند و سامانه‌های پدافندی جدید خود را کاملاً با تسلیحات آمریکایی نوسازی کند، تعهدی که منافع بسیاری برای تولیدکنندگان سلاح آمریکایی خواهد داشت و به ارتش‌های دو کشور امکان همکاری متقابل را می‌دهد.

این مقام آگاه تأکید کرد: عربستان به‌ازای همه این توافقات روابط خود را با رژیم صهیونیستی برقرار خواهد کرد با این شرط که «بنیامین نتانیاهو» متعهد به همکاری برای برقراری راه‌حل دودولتی با همکاری تشکیلات خودگردان فلسطینی پس از اصلاح آن باشد.

کد خبر 848565 منبع: تسنیم برچسب‌ها اسرائیل خبر ویژه عربستان فلسطین

دیگر خبرها

  • عکس| ناراحتی یک پرسپولیسی؛ جدایی نزدیک است!
  • تساوی تراکتور و استقلال در ایستگاه بیست و پنجم
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • حواشی نیمه اول بازی استقلال تراکتور/فرصت‌هایی که از دست رفت
  • هشدار یمن نسبت به تشدید تنش نظامی آمریکا
  • افشای گفت‌وگوهای مخفیانه عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه + جزئیات
  • ۲ خط قرمز در صداوسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • ۲ خط قرمز در صدا وسیما که «نون خ» به آنها نزدیک شد/برای صحبت از فصل ششم هنوز زود است
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • پیام آیت الله مظاهری به هجدهمین دوره همایش حکمت مطهر