Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرد فیلیپه کوتینیو به بارسلونا بازمی‌گردد. تاریخ انتشار: 21:07 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۴۵۲

خبرگزاری میزان - باشگاه بایرن مونیخ عصر امروز (چهارشنبه) به طور رسمی اعلام کرد فیلیپه کوتینیو که قرارداد قرضی‌اش با این باشگاه به پایان رسیده، به بارسلونا بازمی‌گردد و فصل آینده برای باواریایی‌ها به میدان نخواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایرن مونیخ می‌توانست با فعال کردن بند خرید ۱۲۰ میلیونی این هافبک برزیلی او را در آلیانتس آره‌نا نگه دارد، اما در نهایت مدیران این باشگاه تحت‌تأثیر بحران اقتصادی که در نتیجه شیوع ویروس کرونا به وجود آمده، از انجام این کار انصراف دادند.

باشگاه بایرن مونیخ با انتشار پیامی در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی «توئیتر» نوشت: «فیلیپه کوتینیو، ممنون برای همه چیز».

هافبک پیشین لیورپول که مورد توجه باشگاه‌هایی همچون چلسی، نیوکاسل و آرسنال قرار دارد، گفته می‌شود رونالد کومان، سرمربی جدید بارسا روی او برای فصل پیش‌رو حساب باز کرده است.

کوتینیو در ژانویه سال ۲۰۱۸ بود که با قراردادی به ارزش ۱۶۷ میلیون یورو از لیورپول به بارسلونا پیوست، اما نتوانست درخشش خود در این تیم انگلیسی را در جمع آبی‌واناری‌ها تکرار کند، برای همین مدیران بارسلونا در تابستان ۲۰۱۹ تصمیم گرفتند تا او را با قراردادی یکساله به بایرن مونیخ قرض بدهند.

کوتینیو ۲۸ ساله که تا سال ۲۰۲۳ با بارسلونا قرارداد دارد، فصل اخیر در ۳۸ بازی آمار ۱۱ گل‌زده و ۹ پاس‌گل را از خود برجای گذاشت و کمک شایانی به بایرن مونیخ برای کسب سه‌گانه قهرمانی کرد.

بیشتر بخوانید: بایرن مونیخ به دنبال قطعی کردن قرارداد پریشیچ

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بایرن مونیخ بایرن مونیخ بارسلونا فیلیپه کوتینیو بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ

دریافت 35 MB کد خبر 6093789

دیگر خبرها

  • آقای گل جام جهانی در سودای بازگشت به فوتبال
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 3-0 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2013/5/1) / فیلم
  • با وجود علاقه منچستریونایتد و بایرن مونیخ؛ بارسلونا به فروش آرائوخو فکر نمی‌کند
  • کنایه گوتی به بارسلونا؛ لیگ قهرمانان اروپا بدون رئال مادرید کسل‌کننده‌ می‌شود!
  • عجیب اما واقعی؛ رکورد جالب استوک سیتی در نیمه‌نهایی‌های لیگ قهرمانان اروپا!
  • یان ماتسن گزینه جانشینی آلفونسو دیویس در بایرن مونیخ
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • رئال مادرید 2-2 بایرن مونیخ
  • بوفون: در یک قدمی بارسلونا بودم؛ هدفم از بازگشت به یوونتوس، قهرمانی در لیگ قهرمانان بود
  • لواندوفسکی منجی بارسلونا؛ منچستریونایتد پاکسازی می‌کند