Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@09:27:59 GMT

توزیع اقلام تبلیغات انتخاباتی بین مردم کرج ممنوع است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۸۱۰۰

توزیع اقلام تبلیغات انتخاباتی بین مردم کرج ممنوع است

غفور قاسم پور روز چهارشنبه در نشست با مدیران کرج افزود: براساس اعلام وزارت کشور و بر اساس قانون، نامزدها می توانند با هماهنگی فرمانداران و بخشداران از ظرفیت هایی که شهرداران و دهیاران در شهرها و روستاها فراهم می کنند برای نصب بنرهای تبلیغی خود استفاده کنند.

وی ادامه داد: براین اساس آثار تبلیغاتی نامزدها نباید بیش از ۵۰ در ۷۰ سانتی متر باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قاسم پور گفت:  ۲ نامزد مرحله دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس در این حوزه انتخابیه از صبح روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه بمدت یک هفته فرصت دارند تا با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه ها و زمان اختصاصی از سوی شبکه استانی تبلیغات قانونی داشته باشند. 

وی اظهار داشت: تبلیغات قانونی نامزدها از روز پنجشنبه ۱۳ شهریورماه آغاز و ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ شهریورماه به پایان می رسد.

فرماندار مرکز حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به اینکه عمده فعالیت نامزدهای انتخابات در فضای مجازی و شبکه استانی خواهد بود گفت: طبق آخرین اعلام وزارت کشور، نامزدها ستاد تبلیغاتی نخواهند داشت ولی می توانند مرکزی برای رتق و فتق امورات اجرایی و ساماندهی نمایندگان خود در شعب اخذ رای داشته باشند.
 
وی بیان کرد: در این دوره بر اساس دستورالعمل های بهداشتی، بجای تجمعات و گردهمایی نامزدها و هوادارانشان، فرصتی فراهم شده تا نامزدها با همکاری صدا و سیما برنامه تبلیغی تولید کنند و از شبکه استانی در قالب برنامه های تلویزیونی و رادیویی پخش کنند.
 ۹۰۸ شعبه اخذ رأی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد پیش شده  که از این تعداد  ۷۰۴ شعبه در کرج و آسارا ،۱۵۶ شعبه در فردیس و ۴۸ شعبه در اشتهارد فعال خواهند شد. 

 حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است .

در دور نخست تکلیف یک کرسی از سهمیه این حوزه انتخابیه مشخص شد و رقابت برای تعیین تکلیف کرسی دوم  بین ۲ داوطلب  به دور دوم یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی کشانده شد.

حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد مشمول شرایط قانونی برگزاری دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است و تا به این لحظه شورای  نگهبان ۲۱ شهریورماه را زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام  کرده است.

در مرحله اول یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرج سه هزارنفر مامور محافظت از صندوق های اخذ رای بودند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح روز جمعه دوم اسفندماه در سراسر کشور برگزار شد.

برچسب‌ها ویروس کرونا کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی ویروس کرونا کرج انتخابات مجلس شورای اسلامی تبلیغات انتخاباتی انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه کرج یازدهمین دوره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم انتخابات را اعلام کرد و گفت: تبلیغات از پنجشنبه این هفته آغاز می‌شود.

ولی‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در زنجان اظهار کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه زنجان و طارم و خدابنده به دور دوم کشیده شده است.

وی افزود: در همین راستا همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دو حوزه فراهم شده است.

دبیر ستاد انتخابات استان زنجان گفت: کد انتخاباتی کاندیداها به آنها اعلام شده و بر این اساس در حوزه انتخابیه زنجان و طارم کدهای انتخاباتی محمد اسماعیلی و نبی‌الله محمدی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

وی ادامه داد: همچنین در حوزه انتخابیه خدابنده نیز کدهای انتخاباتی احمد بیگدلی و سعید رفیعی به ترتیب ۱۱ و ۲۲ است.

رحیمی با بیان اینکه تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه‌های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته است، افزود: با هدف اجرای هرچه مطلوب‌تر انتخابات در دور دوم، تدابیر لازم پیش‌بینی شده است، گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه‌ها همچون دور نخست نیمه الکترونیک برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ بیستم اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایمنا، ۴۹۱ شعبه ثابت و سیار در حوزه های انتخابیه (زنجان – طارم) و (خدابنده) مستقر هستند که در حوزه انتخابیه (زنجان – طارم) ۱۹۹ شعبه ثابت و ۱۳۲ صندوق سیار و در حوزه انتخابیه خدابنده ۹۰ شعبه ثابت و ۷۰ صندوق سیار اخذ رای پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749251

دیگر خبرها

  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • آمادگی ۲۸۷ شعبه اخذ رأی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان جنوبی
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • آغاز ضبط مناظره تلویزیونی کاندیداهای حوزه انتخابیه خرم آباد و چگنی
  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • جزئیات برگزاری دومین مرحله از انتخابات مجلس دوازدهم در ۲۱ اردیبهشت
  • شورای ائتلاف کاندیداهای مورد حمایت خود در خرم‌آباد را اعلام کرد
  • جزئیات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • زمان تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمانبندی تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس