Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس جمهور فرانسه یک خبرنگار فرانسوی را به علت روایت غلطی که از حزب‌الله لبنان و دیگر مسؤولان لبنانی منتشر کرده، توبیخ کرده است. تاریخ انتشار: 21:46 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۴۸۰

خبرگزاری میزان - شبکه خبری المیادین اعلام کرده است که تلویزیون فرانسه روز چهارشنبه با انتشار فیلمی که در آن امانوئل مکرون، «جورج مالبرنو» روزنامه‌نگار (فیگارو) را به علت انتشار مطالب نادرست درخصوص حزب‌الله و دیگر مسئولان لبنانی توبیخ کرد و اقدام وی را غیر مسئولانه دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس جمهور فرانسه در این فیلم خطاب به این خبرنگار می‌گوید: اقدام شما بیانگر رفتاری غیرمسئولانه در خصوص منافع فرانسه، لبنان و یک اقدام خطرناک به لحاظ حرفه‌ای است.

بیشتر بخوانید: مکرون: حزب الله بخشی از نظام سیاسی لبنان است

المیادین به این که انتقاد مکرون به کدام بخش از گزارش این روزنامه‌نگار بوده است، اشاره‌ای نکرده است.

توبیخ این روزنامه‌نگار یک روز پس از آن اتفاق می‌افتد که رییس جمهور فرانسه روز سه شنبه در سخنانی با اعتراف به نقش مثبت حزب‌الله در لبنان گفت که امروزه یک مشارکت بین حزب الله و سایر احزاب در لبنان وجود دارد و حزب الله منتخب بخشی از ملت لبنان است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: امانوئل مکرون حزب الله حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند

به دنبال اعتراضات گسترده دانشجویی در دانشگاه‌های کانادا در حمایت از مردم فلسطین و مخالفت با جنگ غزه، خبرگزاری فرانسه گزارش داد که دانشجویان دانشکده حقوق و علوم سیاسی پاریس نیز کلاس‌های خود را در همین راستا تعطیل کرده‌اند. 

این خبرگزاری گزارش داده که کلاس‌های درس این دانشکده به دلیل اعتراضات در محکومیت جنگ غزه به حالت تعلیق درآمده است.

این گزارش افزود: معترضان ضد اسرائیلی ساختمان انستیتوی مطالعات سیاسی در پاریس را اشغال کردند و ویدئو‌های منتشر شده نشان میدهد که معترضان مقابل ورودی دانشگاه را با اقلامی مثل تخته و سطل‌های بزرگ زباله مسدود کرده‌اند. 

گزارش‌های تایید نشده در رسانه‌های اجتماعی حاکی از آن است که دانشجویان در همبستگی با دانشجویان آمریکایی از سراسر پاریس برای اعتراض به جنگ جاری در غزه و ترغیب امانوئل ماکرون، رئیس‌جمهور فرانسه برای برقراری آتش‌بس، تجمع کرده‌اند.

علاوه بر آمریکا و فرانسه دانشجویان کانادایی نیز به این کمپین خودجوش پیوستند.

شبکه آمریکایی «ان بی سی نیوز» گزارش کرد که چادر‌های اعتراضی در بیش از ۴۰ دانشکده و دانشگاه‌های سراسر ایالات متحده و کانادا از جمله، «نورث‌وسترن»، «جرج واشنگتن»، «هاروارد»، «براون»، «دانشگاه میشیگان»، «دانشگاه فناوری ماساچوست» (MIT) و دانشگاه پلی‌تکنیک دولتی کالیفرنیا در منطقه «هامبولت» کالیفرنیا بنا شده است.

دانشجویان خواستار آن هستند که دانشگاه‌ها همکاری خود را با هر شرکتی که در پیشبرد عملیات‌های نظامی اسرائیل در غزه نقش دارد قطع کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند + فیلم
  • دانشجویان فرانسوی هم به میدان آمدند
  • مکرون: اروپا در حال مردن است
  • دانشجویان فرانسوی هم به اعتراضات ضداسرائیلی پیوستند
  • سه اداره‌کل سمنان در پذیرش درخواست‌های مردمی سفر رییس‌جمهور رکورد زدند
  • تصاویر انتقام رئیس‌جمهور فرانسه از ستاره آفریقایی بعد از لایی خوردن | امشب را در فرانسه نمان!
  • لایی الحاجی دیوف به امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه / فیلم
  • کنایه رییس دفتر رئیس جمهور سابق به آمارهای رییسی (فیلم)
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • ابراز اطمینان مکرون از پاک‌سازی رود سِن تا المپیک