Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@20:34:36 GMT

ادعای ابوالغیط: اتحادیه عرب به مسئله فلسطین پایبند است

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۸۵۰۷

ادعای ابوالغیط: اتحادیه عرب به مسئله فلسطین پایبند است

‍‍‍‍‍‍

دبیرکل اتحادیه عرب با وجود سکوت و همدستی در مسئله سازش حاکمان امارات با رژیم صهیونیستی مدعی پایبند این نهاد ناکارامد به مسئله فلسطین شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه خبری العهد، اظهارات احمد ابوالغیط دبیرکل اتحادیه عرب در گفتگو با نیکلای ملادینف هماهنگ کننده ویژه دبیرکل سازمان ملل در روند سازش بیان شده است که پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه عرب آن را منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایگاه اطلاع رسانی اتحادیه عرب به نقل از منبع مسئول در دبیرخانه این اتحادیه اعلام کرد ابوالغیط و ملادینف درباره اهمیت تلاش در مرحله آتی برای تثبیت عناصر حل مسالمت آمیز میان فلسطین  و اسرائیل بر اساس راه حل دو دولت و پایان اشغالگری و تشکیل دولت قابل حیات فلسطین در مرزهای 1967 به پایتختی قدس شرقی به توافق دست یافتند.

این منبع افزود: ابوالغیط در تماس تلفنی با هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل بر پایبندی اتحادیه عرب به اصول اصلی مسئله فلسطین که دربرگیرنده حل نزاع با اسرائیل بر اساس اصول قانون بین المللی و قطعنامه مربوطه شورای امنیت است، تاکید کرد.

دبیرکل اتحادیه عرب گفته است این اصول از اجماع کامل عربی و حمایت جامعه بین المللی و سازمان ملل برخوردار است.

 

ابوالغیط که رویکرد کاملا سازشکارانه و همسویی با رژیم صهیونیستی دارد و در مسئله سازش حاکمان امارات با رژیم صهیونیستی همراهی از خود نشان داد تا محکومیت و موضعگیری منفی، مدعی شده است باید تلاش کرد تا هرگونه تحولات یا مواضع جدیدی به نفع مسئله فلسطین باشد.

انتهای پیام/

 

R7532/P/S8,88,90/CT10 قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۲ اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم ۳ چین به دنبال تبدیل شدن به امپراطور آسمان دنیا ۴ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد ۵ بحرین| جنبش ۱۴ فوریه: نمی‌گذاریم خاک کشورمان جای پای صهیونیست‌ها شود ۶ گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع ۷ جمهوریخواهان مخالف ترامپ برای حمایت از بایدن میلیون ها دلار هزینه می‌کنند ۸ سفیر چین در ایران: عدم صلاحیت آمریکا برای اعمال تحریم‌ها یک "باور مشترک" است مهمترین اخبار بین الملل گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع گفت‌وگو|شیخ حمود: عادی سازی امارات و چنددستگی در جهان اسلام نشریه فرانسوی را به اهانت علیه مقدسات اسلام واداشت مصاحبه| استاد دانشگاه لبنان: روند تشکیل کابینه جدید زیاد طول نمی‌کشد/ موضع عربستان از موضع آمریکا جدا نیست بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست مهمترین اخبار تسنیم کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم / ‌دشمن را ناامید می‌کنیم انتخابات ۱۴۰۰ در گفتگو با صوفی| اصلاح‌طلبان مقبولیت سابق را بین مردم ندارند/ عارف و جهانگیری گزینه‌های بالقوه ۱۴۰۰ هستند انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند تمدید دورکاری ادارات در استان تهران درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مسئله فلسطین اتحادیه عرب بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است

به گزارش صدای ایران از ایسنا، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا که در ریاض به سر می‌برد، اعلام کرد: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین، تقسیم زمین است.

به نقل از یورونیوز، رئیس دیپلماسی اروپا در جریان نشست مجمع جهانی اقتصاد در ریاض با همتای سعودی خود دیدار کرد.

در این دیدار، فیصل بن فرحان، وزیر خارجه عربستان گفت: حتی اگر آتش‌بس در غزه حاصل شود، ما همچنان باید با پیامد‌های درگیری نه‌تن‌ها در غزه بلکه در کرانه باختری رود اردن، فراتر از آن، در منطقه خود مواجه شویم.

مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نیز گفت: انتظار می‌رود چندین کشور اروپایی تا پایان ماه مه آینده کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد.

بورل اظهار کرد: به من گفتند که جغرافیا دیگر مهم نیست. در اوکراین، جنگ برای سرزمین است و اینجا در غزه و فلسطین، جنگ برای سرزمین است، دو طرف برای یک سرزمین می‌جنگند و تنها راه‌حل این است که آن را به اشتراک بگذارند.

دیگر خبرها

  • بررسی ابعاد حقوقی تجمع دانشگاهیان آمریکا در دانشگاه قم
  • بورل: تنها راه‌حل مناقشه اسرائیل و فلسطین تقسیم زمین است
  • بورل: چند کشور اروپایی به زودی فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • بورل: اعضای اتحادیه اروپا در ماه مه کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی ادعای دروغین آزادی بیان در این کشور را نشان داد
  • محکومیت سرکوب وحشیانه آزادی بیان در دانشگاه‌های آمریکا در خصوص مسئله غزه
  • سرکوب اعتراضات دانشجویی ضدصهیونیستی، رسوایی غرب در ادعای آزادی بیان است
  • تلنگری به طرفداران گفتمان سازش
  • پتانسیل چندجانبه گرایی شانگهای در برابر اسراییل
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است