Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،علیار راستگو  رئیس ستاد انتخابات استان در این جلسه با اعلام این‌که مرحله دوم انتخابات در شهرستان میانه ۲۱ شهریور برگزار می‌شود گفت: با توجه به شرایط خاص جامعه و همه‌گیری کرونا، تبلیغات این مرحله با تاکید بر فضای مجازی و استفاده از ظرفیت رادیو و تلویزیون برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: تبلیغات ازروز پنجشنبه ۱۳ شهریور به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح ۲۰ شهریور انجام خواهد شد.

او  با بیان این‌که انتخابات مرحله اول شهرستان میانه جزو کم چالش‌ترین و آرام‌ترین‌ها بود گفت: با همین رویکرد کسانی که رای خود را در مرحله اول در شهرستان میانه به صندوق انداخته‌اند و یا در رای‌گیری شرکت نکرده اند، با حضور در صندوق‌ها نماینده خود را انتخاب خواهند کرد.

رئیس ستاد انتخابات استان در پایان از هیات‌های مذهبی و مردم به خاطر رعایت آیین نامه های بهداشتی در عزاداری ایام محرم و نیز از صدا و سیما به خاطر تهیه و پخش برنامه‌های ابتکاری در این ایام قدردانی کرد.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این جلسه رئیس هیئت نظارت استان مدیرکل صدا و سیما دبیر ستاد انتخابات استان و اعضای کمیسیون نظرات خود را در خصوص نحوه تبلیغات این مرحله ابراز و سپس قرعه‌کشی برای ترتیب پخش برنامه‌های رادیو تلویزیونی با حضور نامزد‌ها انجام شد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات مجلس فضای مجازی رای گیری شهرستان میانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران

جدول پخش تبلیغات و مناظره‌های نامزد‌های مرحله دوم دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) برای روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ منتشر شد.

 برنامه تلویزیونی ۲۰ دقیقه‌ای "نماینده مردم" برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم مجلس شورای اسلامی در شهر تهران تعریف شده است و نسخه رادیویی آن نیز از رادیو تهران پخش خواهد شد. ۸ مناظره هم برای نامزد‌های تهرانی (تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس) و ۳ مناظره برای نامزد‌های ورامین، قرچک و پیشوا پیش بینی شده است. مناظره‌ها هم مانند برنامه‌های تبلیغاتی تلویزیون، "نماینده مردم" به صورت رایگان تولید و پخش می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

دیگر خبرها

  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران 
  • جدول پخش برنامه‌های انتخاباتی شبکه تهران
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/ برگزاری دو مانور انتخاباتی
  • اظهارات جدید سخنگوی ستاد انتخابات کشور درباره مرحله دوم انتخابات مجلس/ چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • آغاز تبلیغات انتخاباتی دور دوم در آبادان
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد + جزئیات
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس در ملایر