Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رییس کل دادگستری استان هرمزگان از دستگیری دو نفر از شکارچیان غیرمجاز در رابطه با حادثه به شهادت رساندن یکی از محیط بانان بندرلنگه خبر داد. تاریخ انتشار: 22:59 - 12 شهريور 1399 - کد خبر: ۶۵۲۴۸۷

خبرگزاری میزان - علی صالحی رییس کل دادگستری استان هرمزگان اظهار کرد: شکارچی غیرمجاز که روز گذشته با شلیک گلوله یکی از محیط بانان بندرلنگه را به شهادت رسانده بود، خودکشی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری استان هرمزگان در این رابطه اظهار داشت: پس از اعلام وقوع یک فقره درگیری مسلحانه میان محیط بانان با شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله با صدور دستور قضایی، مأموران به محل حادثه اعزام شدند.

علی صالحی در ادامه افزود: در نتیجه بررسی‌ها، مشخص شد یکی از محیط بانان در جریان درگیری با شکارچیان غیرمجاز و در نتیجه اصابت گلوله سلاح شکاری، مجروح و متأسفانه به دلیل شدت جراحات پس از اعزام به بیمارستان جان باخته است.

وی یادآور شد: با صدور دستور قضایی، یکی از شکارچیان غیرمجاز، بلافاصله دستگیر و قاتل نیز متواری می‌شود، همچنین یکی دیگر از شکارچیان که همراه آن‌ها بوده پس از متواری شدن امروز خود را معرفی نموده و اکنون با دستور قضایی بازداشت می‌باشد، بنابر گزارش مأموران و نظریه اولیه پزشکی قانونی، قاتل نیز خودکشی کرده است.

رییس کل دادگستری استان هرمزگان خاطر نشان کرد: در بررسی اولیه مشخص شد قاتل از بستگان (خواهرزاده) محیط بان مقتول بوده و هنگامی که این محیط بان وظیفه شناس قصد دستگیری و تحویل او به مراجع قانونی را داشته با وی درگیر و با اسلحه شکاری به او شلیک کرده است.

عالی‌ترین مقام قضایی استان هرمزگان همچنین تأکید کرد: تحقیقات و بررسی‌های قضایی در خصوص متهمین دستگیر شده ادامه دارد که نتایج آن متعاقبا ًاعلام خواهد شد.

در همین زمینه: شهادت محیط‌بان هرمزگانی/ ضارب خودکشی کرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: محیط بان بندرلنگه رییس کل دادگستری استان هرمزگان رییس کل دادگستری استان هرمزگان شکارچیان غیرمجاز محیط بانان محیط بان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، عباس پوریانی اظهار کرد:این هفته نیز ملاقات مردمی با حضور مسئولان قضایی برگزار و در جریان این دیدار به ۵۳ مورد از تقاضای مراجعین که در موضوعات اعسار، اثبات مالکیت و خلع ید بوده است پاسخ داده شد.

رئیس کل دادگستری استان ادامه داد: در چارچوب قانون نسبت به رفع مسائل حقوقی و قضائی مردم بررسی‌های لازم انجام و دستور تعیین تکلیف به شعب مربوطه صادر شد.

وی افزود: برگزاری دیدار‌های مردمی به دلیل اینکه موجب دسترسی سریع و راحت مردم به مسئولان قضایی، کاهش اطاله دادرسی و ایجاد شفافیت در رسیدگی به پرونده‌ها می‌شود همواره مد نظر مسئولان قوه قضائیه بوده است.

پوریانی در پایان گفت: این دیدار‌ها به مردم اطمینان می‌دهد که همواره گوش شنوایی برای شنیدن دردهایشان وجود دارد و مسئولان برای رفع مشکلات آنها شخصا وارد میدان شده و این موضوع افزایش رضایتمندی مردم از قوه قضاییه رابه همراه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • تشکیل پرونده قضایی برای ضاربان آمر به معروف در کاشمر
  • تعلیق فعالیت یکی از اعضای شورای شهر بندر امام (ره)
  • پرونده قضایی برای ضاربان یک آمر به معروف در کاشمر تشکیل شد
  • رسیدگی به ۵۳ فقره پرونده دادگستری مازندران با هدف تکریم ارباب رجوع
  • رییس عدلیه به هرمزگان سفر می‌کند
  • رییس قوه قضاییه به هرمزگان سفر می‌کند
  • اثرگذاری دانشگاه در کاهش آسیب های اجتماعی با تولید مقالات علمی
  • دیدار وزیر دادگستری با رییس کانون فدرال سردفتران روسیه
  • استفاده از فاضلاب برای کشاورزی جرم است
  • ۲ شکارچی غیرمجاز در منطقه «قرچغه» قوچان دستگیر شدند