Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-28@15:38:27 GMT

لوئیس انریکه: نگران تغییرات زیاد اسپانیا نیستم

تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۸۷۹۵

لوئیس انریکه: نگران تغییرات زیاد اسپانیا نیستم

لوئیس انریکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا می گوید که تغییرات پشت سر هم در این تیم حتی باعث خوشحالی او می شود.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از یک رفت و برگشت عجیب و غریب و البته پر حاشیه، لوئیس انریکه حالا امیدوار است که با تیم ملی اسپانیا موفقیت‌های زیادی کسب کند. او حالا بعد از یک سال و نیم دوباره در یک کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیم ملی اسپانیا حاضر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

لوئیس انریکه پیش از بازی اسپانیا مقابل آلمان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا گفت: " اهداف ما پیروزی مقابل آلمان و در واقع همه بازی ها است. این به من مربوط می‌شود و باید آن را در بازیکنان نهادینه کنم. من از تغییرات زیاد تیم ملی نگران نیستم. بر عکس بسیار خوشحالم. هدف این است که در تیم ملی رقابت ایجاد شود. در واقع آن چیزی که من می بینم یک گروه فوق العاده از بازیکنان است."

 

 

 

 

انریکه در ادامه گفت: " سبک من کاملاً مشخص است و شما می توانید آن را با مشاهده بازی تیم های من متوجه شوید. حالا هم هیچ چیزی تغییر نکرده است. واضح است که سطح فوتبال اروپا بالا رفته و آلمانی ها نیز در بالاترین قسمت آن قرار دارد. به طور کلی فوتبال در حال پیشرفت است. علیرغم اینکه آلمان در حال ساختن یک تیم جدید است اما آنها هنوز هم یک قدرت بزرگ اروپایی محسوب می شوند."

لوئیس انریکه مارتینز (سرمربی) تیم ملی اسپانیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تیم ملی اسپانیا تیم ملی اسپانیا لوئیس انریکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه

یک اقتصاددان درباره روند نرخ تورم تا پایان سال توضیح داد.

به گزارش خبرآنلاین، احمد حاتمی یزدی، اقتصاددان در جواب این پرسش که نرخ تورم در سال جاری به نظر شما به هدف دولت یعنی بازگشت به کانال ۲۰ تا ۳۰ درصد نزدیک خواهد شد یا خیر؟ گفت: نه تنها امسال بلکه در سال آینده نیز به نظر من نرخ تورم بالاتر از ۴۰ درصد باقی خواهد ماند.

این مدیر اسبق بانکی عنوان کرد: جامعه در حال تغییر وضعیت است. طبقه متوسط تحت تاثیر سیاست‌های اشتباه اقتصادی در حال از بین رفتن است و در نتیجه این اتفاق جامعه به دو طبقه فقیر و بسیار ثروتمند تقسیم می‌شود.

وی تاکید کرد: در این جامعه طبیعتا توسعه‌ای رخ نمی‌دهد و فشار موجود بر بخش مولد نیز موید همین مدعاست.

دیگر خبرها

  • استقبال رئیس فرمول یک از انتقال همیلتون به فراری
  • اعتراف لوئیس انریکه پس از توقف غیرمنتظره
  • تعویض‌های اوسمار اشتباه هم نبود!
  • انریکه: زود قهرمان می‌شویم، خوشحالم
  • انریکه: می‌توانیم بگوییم قهرمان لیگ هستیم؛ برای پیروزی مقابل دورتموند، کاملا آماده‌ایم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • گارد افتخار رئالی‌ها برای ستاره سابق اسپانیا (عکس)
  • خلاصه‌بازی رئال‌مادرید و رئال سوسیداد + فیلم
  • انریکه: فردا با شرایط ایده‌آل قهرمان می‌شویم
  • روایت یک اقتصاددان از اتفاقی نگران‌کننده برای طبقه متوسط جامعه