Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما مخاطبان عزیز از طریق شبکه‌های اجتماعی برای شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان با شماره ۰۹۳۰۳۰۰۱۹۴۷ یا شناسه @shahrvandyjc پیام‌های متعددی را در موضوعات مختلف برای ما ارسال کرده‌اید.

از میان انبوه پیام‌های رسیده در تاریخ دوازدهم شهریور در پیام‌رسان‌های شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

سلام...همسرم مددجوی بهزیستی هست...توی این اوضاع کرونایی ...با وجود بیکاری و مستاجری...بهزیستی هیچ گونه سبد غذایی و کمکی نکرده... و به دویست تومان حقوق ماهیانه اکتفا کرده.. لطفا پیگیری کنید..از شیراز هستم

سلام کسایی که سهام عدالت ندارند تکلیفشون چیه لطفا پیگیری کنید

ببخشیدماخیلی وقته که سهام عدالتمون فروختیم ولی پول به حسابمون واریز نکردند(البته آزادسازی،احرازهویت،ثبت نام سجام وکارگزاری مفید)همگی انجام دادیم ولی هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم وبانک ملی هم جوابگویمان نیست آخه ما پشیمان شدیم که گذاشتیم برای فروش آخه باید چه کنیم -ببخشید بگید یه بررسی کنند-از استان فارس شهرستان سروستان هستم

نام خدا

سلام علیکم به عرض می رسانم که الان حدود ده روز است که در کرج محله های جاده سهیلیه - روستای اقلان تپه - اغچه حصار - زعفرانیه - پیش آهنگی - گلدشت

به دنبال گاز هستم و یک کپسول دارم که باید پر کنم ولی نمی توانم.

همه این شعب گاز به علت نبود گاز بسته هستند.

لطفا پیگیری بفرمایید.

چرا می گوید تبلت و گوشی می دهید به اونایی که ندارن واسه مدرسه ولی ما اینجا می ریم مدرسه برای افراد خانواده مون می گویند دروغه اسم نویسی هم نداریم چرا رسیدگی نمی کنید .اینجا تو استان لرستان شهرستان چگنی

سلام خدمت شما عزیزان خواهشا پیگیر ما جا مانده ها از وام ودیعه مسکن باشید من یکی از عدد های کد ملی رو اشتباه فرستادم و وام شامل حالم نشد ی کمک کنید دوباره تمدید بشه

سلام می شه پیگیر وضعیت گاز مایع ال پی جی باشید

ما چقدر ماشین داریم که با این سوخت کار می کنند حالا می خواهند بهشون ندن. آخه چرا

سلام. اتوبوس های خط شهری اهواز عموما فرسوده هستند لطفا پیگیری کنید با تشکر از شهروند خبرنگار

هر روز رفتم به هم بانک ها بابت وام ودیعه مسکن سر زدم

بانک رفاه -صادرات -پارسیان پاسارگاد گفتند هنوز ابلاغیه نیامده.

بانک سپه گفت از هفته آینده و بانک ملت ابلاغیه اومده و داشتند تشکیل پرونده می دادند.

پس بقیه بانک ها کی ابلاغیه صادر می شه؟؟؟؟

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه اجتماعی شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان لطفا پیگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۸۹۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان محمد باغستانی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: مکاتبات ما با ۸ شرکت که سود سهام عدالت را پرداخت نکردند ادامه دار است.

این مقام مسئول در ادامه اظهار کرد: افراد به چند دلیل سود سهام عدالت را دریافت نخواهند کرد که از جمله دلایل دریافت نکردن سود عدالت می‌توان به شش مورد درج شماره شبای نادرست، حساب بانکی مشترک، راکد بودن حساب، حساب بلندمدت، حساب بانکی مسدود و داشتن حساب ارزی اشاره کرد.

او در ادامه می‌گوید: اگر افراد حدودا تا یک هفته قبل از واریز سود سهام عدالت اطلاعات حسابی خود را بروز و مشکلات را رفع کنند سود برای آنها واریز می‌شود همچنین همراه با این سود، سود سنوات گذشته را هم دریافت خواهند کرد.

سود سهام عدالت که رئیس سازمان بورس در رابطه با واریز مرحله سوم آن به تازگی گفته بود: امیدواریم تا خرداد بتوانیم سودها راجمع آوری و مابقی سود سهام عدالت را پرداخت کنیم البته باید زمان دقیق آن را شورای عالی بورس مشخص کند.

کد خبر 847114 برچسب‌ها خبر مهم سهام عدالت سهام بانک‌ها سهام شرکت‌ها

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • حذف حق‌الزحمه‌های نجومی مشاوران املاک با سامانه خودنویس
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • خبر خوش وزارت راه و شهرسازی به متقاضیان نهضت مسکن ملی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • مستاجران ؛بازنده بازی قیمت‌سازی
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • پرداخت بخشی از وام ودیعه مسکن به متقاضیان
  • بلاتکلیفی مسکن ملی نورآباد از زبان متقاضیان