Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، «سارا سندرز» سخنگوی پیشین کاخ سفید در کتاب جدید خود نوشته است، خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره با چیزی مانند معجزه امکان‌پذیر است.

به نوشته روزنامه «نیویورک پست»، سارا سندرز در این کتاب که توسط انتشارات «گاردین» به چاپ خواهد رسید نوشته است، هنگامی که به همراه تیم آمریکایی برای مذاکره با مقامات کره شمالی به سنگاپور رفته بودند، «کیم جونگ اون» رهبر کره شمالی به او چشمک زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سندرز می‌نویسد، در راه بازگشت به فرودگاه، «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا که متوجه این قضیه شده بود با لحن شوخی او گفت: «کیم جونگ اون به تو نظر دارد. همین‌طور بود، او به تو نظر دارد. به کره شمالی برو و برای تیم [آمریکا] یک فداکاری انجام بده».

او در این کتاب می‌نویسد، اعتقاد دارد که دست برداشتن کره شمالی از تسلیحات اتمی به چیزی مانند «معجزه» نیاز دارد.

از زمان روی کار آمدن ترامپ، وی دو بار در نشستی رسمی (ابتدا در سنگاپور و بار دوم در ویتنام) باکیم جونگ اون شرکت کرد و دو طرف یک بار هم در منطقه غیرنظامی دو کره دیداری غیر رسمی ترتیب دادند.

اما دیدارهای سران آمریکا و کره شمالی نتوانست به توافقی در زمینه خلع سلاح اتمی شبه‌جزیره کره، پایان رسمی جنگ در آن و توقف تحریم‌های آمریکا و سازمان ملل علیه کره شمالی انجامد.

کتاب سارا سندرز جدیدترین کتابی است که به تشریح یکی از عجیب‌ترین کاخ سفیدهای تاریخ آمریکا پرداخته است.

اخیراً «جان بولتون»، مشاور امنیت ملی اسبق ترامپ با انتشار کتابی به توضیح درباره شیوه‌های غیرمتعارف ترامپ برای تصمیم‌گیری درباره مسائل کشوری و بین‌المللی پرداخته است.

منبع: الف

کلیدواژه: سارا سندرز کره شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان

سرهنگ فلاحی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: از سال گذشته حوزه هنری و دفاتر حفظ آثار در شهرستان‌ها فعال شده و قرار است زندگینامه شهدای هر شهرستان توسط جوانان داوطلب در همان شهرستان به تحریر درآید.

وی افزود: سال گذشته ۲۰ عنوان کتابچه چاپ شد که هر کدام اختصاص به یک شهید دارد و به صورت جیبی قابل حمل است.

سرهنگ فلاحی بیان کرد: این کتابچه‌ها شامل زندگینامه، خاطرات و با وصیت نامه شهدا به همراه تعدادی عکس است تا دانش آموز با فضای دفاع مقدس آشنا شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: در مدارس هر شهرستان، کتابچه‌ها توزیع می‌شود تا دانش آموز قهرمانان خود را بشناسند.

سرهنگ فلاحی با بیان اینکه در حوزه تولید کتاب قلم و تجربه نویسندگان مهم اند، افزود: در خراسان جنوبی از نظر نویسنده توانمند مشکل داریم، به همین منظور با کمک دستگاه‌های هنری و برگزاری کارگاه در تقویت قلم نویسندگان تلاش خواهیم کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تصریح کرد: در حال حاضر ۱۵۶ نویسنده در حوزه دفاع مقدس داریم که ۲۳ نفرشان فعال اند و کتاب‌ها در حوزه‌های کودک، نوجوان، موسیقی، تئاتر، رمان، کتاب شعر، تاریخ شفاهی، خاطره، داستان و کتاب‌های اسنادی تالیف می‌شوند.

سرهنگ فلاحی گفت: در نمایشگاه کتاب که قرار است از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت در تهران برگزار شود به صورت حضوری و میدانی شرکت خواهیم کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • بازگشت مدافع چپ جنجالی به شهر آرزوها
  • ۱۲ طلبه و ۴ مداح که اعضاء بدن‌شان اهداء شد/ انتشار شماره جدید «خیمه»
  • روایت زندگی قهرمانان در دستان دانش آموزان
  • شرط ترامپ برای کمک به اوکراین پس از ورود به کاخ سفید
  • شناخت گام‌به‌گام و تدریجی جریان اسرائیل
  • ماجرای جنجالی اهانت به امام خمینی (ره) در کتاب درسی هند؟
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است / حمایت مالی آمریکا متوقف شود
  • سناتور آمریکایی: اقدامات اسرائیل در غزه قطعا نسل‌کشی است
  • انتقاد بایدن از ترامپ در مهمانی در کاخ سفید