Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و دبیرکل جنبش جهاد اسلامی دیشب در بیروت با یکدیگر دیدار و درباره آخرین تحولات مربوط به فلسطین و غزه گفت‌وگو کردند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از سما نیوز، «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی، چهارشنبه شب در بیروت با یکدیگر دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دو طرف در این دیدار درباره اوضاع مربوط به فلسطین و غزه و توافقات برخی کشورهای عربی با رژیم اشغالگر بحث و تبادل نظر کردند.

از سوی دیگر، یکی از رهبران جنبش حماس، از دیدار قریب‌الوقوع «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس و «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله در زمان حضور هنیه در لبنان خبر داد.

«اسامه حمدان» عضو ارشد جنبش حماس ضمن اعلام این خبر گفت که ارتباط میان حزب‌الله و جنبش حماس، رابطه‌ای راهبردی است و اتفاقات معمولی و برخی اختلافات طی سالیان گذشته باعث قطع این ارتباط نشده ‌است.

فردا پنجشنبه، قرار است همه گروه‌های فلسطینی موجود در غزه، دمشق و بیروت، در نشست مجازی که در سطح دبیرکل‌ها در پایتخت لبنان برگزار می‌شود، شرکت کنند.

در این نشست، اسماعیل هنیه در راس هیات گروه مقاومت حماس و زیاد النخاله در راس هیات جهاد اسلامی شرکت می‎کنند.

انتهای پیام

R1283/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان حماس جهاد اسلامی فلسطین اسماعیل هنیه بیشتر بخوانید... هنیه : با اسکان دائمی آوارگان فلسطینی در لبنان مخالفیم لبنان|دیدار هنیه با نبیه بری در بیروت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... هنیه : با اسکان دائمی آوارگان فلسطینی در لبنان مخالفیم لبنان|دیدار هنیه با نبیه بری در بیروت واژه های کاربردی مرتبط حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان حماس جهاد اسلامی فلسطین اسماعیل هنیه پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۲ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد ۳ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۴ چین به دنبال تبدیل شدن به امپراطور آسمان دنیا ۵ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد ۶ اهانت نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص)/ ماکرون: اقدام شارلی ابدو را محکوم نمی‎‌کنم ۷ ادعای ابوالغیط: اتحادیه عرب به مسئله فلسطین پایبند است ۸ شیخ الشیوخ جزیره سقطری: ریاض و ابوظبی پای اسرائیل را به یمن باز کردند مهمترین اخبار بین الملل گزارش| ریشه‌های توهین به مقدسات اسلامی در غرب؛ توهین به مذهب آزاد، انکار هولوکاست ممنوع گفت‌وگو|شیخ حمود: عادی سازی امارات و چنددستگی در جهان اسلام نشریه فرانسوی را به اهانت علیه مقدسات اسلام واداشت مصاحبه| استاد دانشگاه لبنان: روند تشکیل کابینه جدید زیاد طول نمی‌کشد/ موضع عربستان از موضع آمریکا جدا نیست بیانیه رئیس نشست کمیسیون مشترک برجام: اعضا تاکید کردند آمریکا عضو برجام نیست مهمترین اخبار تسنیم کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ظریف:تسلیم شدن در برابر زورگویی آمریکا صرفا اشتهایش را زیاد می‌کند رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ادعای ابوالغیط: اتحادیه عرب به مسئله فلسطین پایبند است درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان حماس جهاد اسلامی فلسطین اسماعیل هنیه حزب الله لبنان سید حسن نصرالله لبنان حماس جهاد اسلامی فلسطین اسماعیل هنیه اسماعیل هنیه جهاد اسلامی الله لبنان بین الملل جنبش حماس حزب الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: تنها مخالف توافق آتش‌بس نتانیاهو است

یکی از رهبران ارشد حماس با اشاره به اینکه این جنبش با مسئولیت‌پذیری در مذاکرات آتش‌بس حضور یافت اعلام کرد که تنها مخالف توافق آتش‌بس، نتانیاهو است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌المللی خبرگزاری تسنیم، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی حماس در واکنش به اقدامات اخیر رژیم اسرائیل تاکید کرد که همه دنیا حتی اسرائیلی‌ها با توافق آتش‌بس در غزه موافق هستند و تنها مخالف این توافق نتانیاهو است.

موسی ابومرزوق تصریح کرد که اگر نتانیاهو قصد حفظ جان اسرای اسرائیلی را دارد، باید طرح پیشنهادی مصر و قطر برای آتش‌بس را بپذیرد.

ابومرزوق گفت که ما با جدیت و مسئولیت‌پذیری وارد مذاکره شدیم و تا همینجا هم نرمش و انعطاف زیادی نشان دادیم.

وی همچنین تصریح کرد که در رابطه با تعداد اسرایی هم که قرار است مبادله شوند، نرمش زیادی نشان دادیم.

یکی از رهبران جنبش حماس عصر دیروز دوشنبه در گفت‌وگو با الجزیره اعلام کرد که جنبش متبوعش موافقت خود را با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه اعلام کرده است.

«اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس نیز تلفنی با شیخ «محمد بن عبدالرحمن آل‌ثانی» نخست وزیر قطر و «عباس کامل» رئیس دستگاه اطلاعات مصر گفتگو کرد و این دو مقام ارشد عربی را در جریان موافقت جنبش حماس با طرح پیشنهادی قطر و مصر برای آتش‌بس در غزه قرار داد.

این درحالی است که صهیونیست‌ها که تلاش داشتند توپ را در زمین مقاومت بیندازند و مدعی بودند حماس مانع رسیدن به توافق می‌شود، امروز عملیات نظامی وحشیانه‌ای را در رفح آغاز و ثابت کردند خودشان هستند که توافق را نمی‌خواهند.

بیانیه حماس صهیونیست‌ها را به خیابان‌ها کشاندهیئتی از حماس به زودی به قاهره سفر می‌کند

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حماس: تنها مخالف توافق آتش‌بس نتانیاهو است
  • تماس تلفنی هنیه با نخاله/تاکید بر عدم کوتاهی از خواسته‌های مقاومت
  • تجلیل امیرعبداللهیان از ایستادگی ملت ‌و گروه‌های مقاومت فلسطینی در برابر صهیونیست‌ها
  • هنیه در گفتگو با النخاله: هرگز از مواضعمان کوتاه نخواهیم آمد
  • امیرعبداللهیان از تماس تلفنی با هنیه درباره پذیرش آتش‌بس خبر داد
  • حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جنبش حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد
  • جهاد اسلامی اقدام رژیم صهیونیستی در تعطیلی دفتر الجزیره را محکوم کرد
  • تهدید وزیر جنگ رژیم صهیونیستی براى حمله قريب الوقوع به رفح
  • اسماعیل هنیه: آماده توافق آتش‌بس جامع هستیم