Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@15:02:57 GMT

رنگ کردن سگ ولگرد و شبیه کردن آن به ببر!

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۵۴۹

رنگ کردن سگ ولگرد و شبیه کردن آن به ببر!

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رنگ کردن یک سگ ولگرد و شبیه کردن آن به ببر، خشم مسئولان محلی و همچنین طرفداران حقوق حیوانات در مالزی را برانگیخته است. در تصاویر منتشر شده در حالی که این حیوان زبان بسته به رنگ نارنجی و سیاه، طوری که شبیه به یک ببر به نظر برسد درآمده دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک پیج طرفدار حقوق حیوانات در مالزی تصاویری از این سگ را در فیسبوک قرار داد. این پیج از کاربران خواست تا مکان دقیقی را که این تصایر تهیه شده است در اختیار آن‌ها قرار دهند. این پیج همچنین برای فردی که بتواند اطلاعاتی در این باره و همچنین افراد خاطی در اختیار آن‌ها قرار دهد جایزه تعیین کرد.

بیشتر بخوانید

شوخی داماد در جشن عروسی به اتفاقی جالب ختم شد!

تصاویر این سگ پس از انتشار در فیسبوک تاکنون بیش از ۳۰۰۰ بار بازنشر شده است. انتشار این تصاویر خشم کاربران محلی در این کشور را برانگیخت. در حالی که برخی از دیدن این «مینی تایگر» شوکه شدند برخی دیگر از مسولان محلی خواستند تا اشد مجازات را برای فرد یا افرادی که این حیوان را بدین شکل درآورده اند در نظر بگیرند.

یکی از کاربران در کامنتی با نکوهش این عمل نوشت: «اصلا کار جالبی نبود، این نوعی سوءاستفاده از حیوانات محسوب می‌شود.» کاربر دیگر نیز نوشت: «حیوان بیچاره گرفتار چه انسان نما‌هایی افتاده است. این فرد یا افراد نادانی که این عمل را انجام داده اند فکر نمی‌کنند با این شکل و شمایل و به دلیل ترس و وحشت دیگر هیچ سگی نزدیک این حیوان نگونبخت نخواهد شد.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آزار حیوانات حیوان آزاری سگ ولگرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو

دریافت 488 KB

به گزارش همشهری آنلاین، با جانمایی یک دوربین مقابل آشیانه این لک‌لک‌ها صحنه این شادی به ثبت رسیده که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید.

منبع:‌خبرفوری

کد خبر 848420 منبع: مشرق برچسب‌ها حیوانات - حیات وحش خبر مهم حیوانات - پرندگان

دیگر خبرها

  • صحنه نادر و زیبای شادی یک جفت لک لک بعد از اولین تخم گذاری | ویدئو
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • حمله خرس به دامدار ایلامی پس از ورود به قلمرو حیوان
  • ساختمان نیمه کاره‌ای که محل تجمع سگ‌های ولگرد شد
  • با عوارض ناشی از گازگرفتگی حیوانات چه باید کرد؟
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • آخرین وضعیت سلامت تنها پلنگ ایرانی باغ‌وحش مشهد
  • ویدئویی شگفت‌انگیز از صدای جوجه تیغی که شبیه گریه نوزاد است
  • حمله مرگبار سگ ولگرد به پسر بچه ۱۲ساله در کرج