Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-05-02@17:03:15 GMT

سعادتمند غایب بزرگ پرواز استقلال

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۶۸۷

سعادتمند غایب بزرگ پرواز استقلال

مدیرعامل استقلال برای بازی فینال حذفی در مشهد فردا راهی این شهر می شود.

به گزارش شریان نیوز،دیدار فینال جام حذفی، فردا و از ساعت ۱۸:۱۵ در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد بین تیم های استقلال و تراکتورسازی برگزار می شود تا تکلیف قهرمان دومین جام فوتبال ایران نیز مشخص شود. اما آبی پوشان در راه رسیدن به مشهد، سفر عجیب و غریبی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرواز آنها با  تاخیر از زمین برخاست و پروازی که در حالت عادی حدود ۶۰ دقیقه طول می کشد، پس از ۱۲۰ دقیقه به مشهد رسید تا باعث ناراحتی استقلالی ها شود.

علاوه بر این، احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال حاضر نشد در این پرواز به همراه عوامل تیم راهی مشهد شود. قرار است سعادتمند و دیگر اعضای هیات مدیره استقلال فردا پیش از ظهر، تهران را به مقصد مشهد ترک کنند تا در دیدار فینال در کنار تیم باشند.

نکته عجیب در این پرواز، عدم حضور مسئولان و مدیران استقلال بود. سعید رمضانی تنها فرد رسمی و دارای مسئولیت در باشگاه استقلال است که در سفر به مشهد، تیمش را همراهی کرد.

با توجه به اختلافات بین سعادتمند و مجیدی، نحوه این سفر عجیب و خسته کننده استقلالی ها به مشهد، باعث آزردگی خاطر کادر فنی و بازیکنان تیم شده است .

طبق صحبت هایی که مجیدی مطرح کرده است، دیدار فردا آخرین حضور او به عنوان سرمربی بر روی نیمکت تیم خواهد بود.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سازمان هواپیمایی کشوری، در بازه زمانی ۲۴ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه سال جاری، نزدیک به ۲۷ هزار پرواز در ۵۶ فرودگاه مختلف کشور انجام شده که در مقایسه با سال گذشته رشد قابل توجه ۷ درصدی داشته است.

همچنین پنج فرودگاه پرتردد در این ایام به ترتیب فرودگاه‌های مهرآباد، مشهد، تبریز، شیراز و اصفهان بوده و شهرهای مشهد و کیش بعنوان محبوب ترین مقاصد در نوروز ۱۴۰۳ معرفی شدند.

در بین شرکت های هواپیمایی نیز آتا ایر با جابجایی ۱۸۷۹۴۸ مسافر در مسیرهای پروازی داخلی و خارجی، مقام اول کشور در پروازهای نوروزی را به خود اختصاص داد همچنین این ایرلاین با اختصاص ۲۳۷۶۳۲ صندلی در فروردین ماه ۱۴۰۳ سهم قابل توجهی را در جابه جایی مسافر به خود در ماه اول سال جاری اختصاص داده است.

کد خبر 6093055 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • غایب بزرگ پایتخت ۷
  • انجام ۲ پرواز فوق العاده مشهد برای ۱۵ اردیبهشت ماه
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان / کدام بازیکنان غایب هستند؟
  • استقلال باید در تبریز مانند یک قهرمان بازی کند
  • مانع بزرگ برای حضور بیرانوند مقابل سپاهان
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌ های هوایی
  • انجام ۲۷ هزار پرواز نوروزی توسط شرکت‌های هوایی
  • لغو پرواز مشهد تهران / علت چه بود؟
  • پرواز مشهد به تهران به فرودگاه هاشمی نژاد بازگشت
  • نقص فنی در پرواز هواپیمای مشهد-تهران