Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی نیکزاد چهارشنبه شب در جریان بازدید از مشکن مهر و بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی تربت‌حیدریه افزود: نخستین مشکل مسکن مهر تربت‌حیدریه مشخص نبودن متولی آن است لذا مقرر شد ظرف یک ماه آتی با تحویل زمین به شهرداری، همین نهاد متولی آن در این شهر باشد.

وی ادامه داد: از امور مربوط به مسکن مهر غفلت شد و هیچ پیگیری در باب آن انجام نشد اما در دولت دوازدهم با روی کار آمدن وزیر جدید راه و شهرسازی مباحث و مشکلات مسکن مهر در حال پیگیری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نماینده مجلس به ساخت مسجد، پارک و مدرسه در مسکن مهر تربت‌حیدریه نیز اشاره و بیان کرد: مقرر شده افزون بر ۲۰ میلیارد ریال برای اجرای این سه طرح اختصاص یابد و همچنین برای دیگر نواقص مربوط به مسکن مهر این شهر نیز مقرر شد تا ۱۰ میلیارد ریال اعتبار جداگانه تخصیص یابد. 

وی در خصوص تجاری شدن برخی نقاط مسکن مهر هم گفت: با هماهنگی مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی مقرر شد طرح تجاری به صورت مشارکتی زمین از دولت و ساخت از طریق پیمانکار انجام شود.

نیکزاد به پروژه نیمه‌تمام بیمارستان ۲۷۲ تختخوابی امام حسین (ع) تربت‌حیدریه هم اشاره و بیان کرد: مقرر شد این بیمارستان از ابتدای مهر ماه آتی طبقه به طبقه تحویل دانشگاه علوم پزشکی شود و با توجه به تکمیل کادر درمانی آن، تا آخر آبان امسال تمام طرحهای نیمه‌تمام این مرکز درمانی توسط وزارت راه و شهرسازی تکمیل شده و از اواخر آذر ماه نیز پذیرش بیمار در آن آغاز شود. 

وی در ادامه به طرحهای دوفوریتی مالیات بر خانه‌های خالی و قیر رایگان اشاره و بیان کرد: در طرح دوفوریتی مالیات بر خانه‌های خالی و قیر رایگان ایراداتی توسط شورای نگهبان مطرح شد که اکنون این نواقص در حال رفع است تا در جلسات هفته آینده مجلس شورای اسلامی پیگیری شود. 

طرح ساخت و تکمیل بیمارستان امام حسین (ع) تربت‌حیدریه از مصوبات دور دوم سفر استانی دولت دهم است که ساخت آن دی ماه ۱۳۸۸ آغاز شد و طبق وعده آن دولت قرار بود ۳۰ مرداد ۱۳۹۳ به اتمام برسد و میانگین پیشرفت فیزیکی آن نیز بیش از ۹۰ درصد است. 

این مرکز درمانی در زمینی به مساحت ۲۲ هزار مترمربع و در ساختمانی به مساحت هزار و ۷۰۰ مترمربع با ظرفیت اسمی ۲۰۰ تختخواب و ظرفیت واقعی ۲۷۶ تخت شامل بخشهای آی.سی.یو، داخلی، جراحی، زنان و زایمان، اطفال و کودکان، دیالیز، مراقبتهای ویژه، اورژانس، بیوشیمی، پاتولوژی، انگل شناسی، میکروب شناسی، بانک خون، فیزیوتراپی، حرکت درمانی و هشت اتاق عمل و آزمایشگاه‌های مختلف در حال تکمیل است.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌ حیدریه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر از جمعیت این شهرستان‌ها خدمات ارایه می‌دهد.

این دانشگاه ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت در بیمارستان مه‌ولات دارد.

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در فاصله ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

برچسب‌ها تربت حیدریه بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مهر علی نیکزاد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تربت حیدریه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تربت حیدریه بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مهر علی نیکزاد تربت حیدریه بنياد مسكن انقلاب اسلامی مسکن مهر علی نیکزاد تربت حیدریه مسکن مهر مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟

مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با در پی انتشار فیلم پلمپ بیمارستان محب مهر به علت کشف حجاب، به آگاهی رساند: پس از تماس عوامل درمانی با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ و حضور مامور پلیس در بیمارستان، محرز گردید: درب مشترک دو بیمارستان محب مهر و هاشمی نژاد به دلیل اختلافات حقوقی و مِلکی توسط بیمارستان‌های مذکور نرده گذاری و پلمب شده است؛ البته هر بیمارستان درب ورودی مجزا برای تردد مراجعین دارد.

به گزارش مهر، پلیس هر گونه خبری مبنی بر پلمب مرکز درمانی به دلیل کشف حجاب را صحیح نمی‌داند.

دیگر خبرها

  • شهر کَدکَن قابلیت تبدیل به قطب گردشگری ادبی شهرستان تربت‌حیدریه را دارد
  • چند خبر کوتاه از شهرستان های تربت حیدریه و نیشابور
  • تداوم طرح«بازی یادگیری»در استان تهران/‏تأمین مسکن معلمان بررسی شد
  • آزادی بیان غربی‌ها اهداف استکباری و استبدادی دارد
  • پلمب بیمارستان در تهران به دلیل کشف حجاب؟
  • ­پلمب بیمارستان محب مهر برای کشف حجاب کذب است
  • پلمب بیمارستان محب مهر به دلیل کشف حجاب صحت ندارد
  • شرکت ملی نفت منطقه تربت‌حیدریه افزون‌ بر ۷۰۰ بازدید انجام داد
  • کشف و ضبط هشت هزار عدد قرص متادون ۴۰ خارج از شبکۀ توزیع در تربت حیدریه
  • نامگذاری خیابانی در تهران به نام اولین روزنامه نگار شهید ایران