Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزار مهر و به نقل از روابط عمومی استانداری کردستان خالد جعفری در جلسه اعضای کمیته فنی تسهیلات اشتغال پایدار روستایی استان کردستان که با دستور کار بررسی آخرین وضعیت پرداختی‌ها به متقاضیان طرح‌های اشتغالزا برگزار شد، اظهار کرد: سهم استان در مرحله پنج اعطای این تسهیلات، ۱۱۴ میلیارد تومان تعیین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در مرحله قبل، جذب و پرداخت بیش از سهم استان داشتیم که قرار شده این جذب بیشتر از محل سهم متمرکز ملی تامین شده و نباید از سهم مرحله پنج کسر شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان با تاکید بر اینکه تعهدات ابلاغ شده به استان از محل اعتبارات سهم متمرکز باید به صورت کامل محقق شود، ادامه داد: بر همین اساس بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی موظف هستند سریعاً نسبت به پیگیری این اعتبارات و پرداخت آن به طرح‌هایی که همگی بررسی و تصویب شده و بیشتر آنها در نوبت پرداخت هستند اقدام کنند.

جعفری یادآور شد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده، قرار است طرح‌های بزرگ که در سطح ملی تصویب شده‌اند، کماکان از سهم متمرکز ملی پرداخت شوند.

وی بر لزوم عزم جدی مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های عامل برای پرداخت باقی مانده اعتبارات ابلاغ شده به استان از هفته آینده تاکید کرد و بیان کرد: اعتبارات تکمیلی و پرداخت تسهیلات به طرح‌های معرفی شده از محل اعتبارات سهم متمرکز، باید به صورت جدی در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 5014587

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری کردستان اشتغال پایدار محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین گرگان مجلس شورای اسلامی قزوین سهم متمرکز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت

به گزارش خبرنگار مهر، «محمدباقر قالیباف» رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) و در جریان بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳، اظهار کرد: دوستان دولت و اعضای کمیسیون تلفیق بودجه پیشنهاد دادند که از ردیف جدول ۷ مربوط به وزارت بهداشت و درمان، ۱۰ همت از اعتبارات این وزارتخانه برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص داده شود.

وی بیان کرد: براین اساس و با موافقت دولت و در راستای تراز جداول، ۱۰ همت از اعتبارات وزارت بهداشت و درمان برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص پیدا می‌کند.

کد خبر 6092886 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • تکلیف استاندار کردستان به دستگاههای اجرایی برای پرداخت مطالبات شهرداری
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات باشند
  • تأکید استاندار لرستان بر اهتمام مدیران در جذب اعتبارات ملی
  • پرداخت تسهیلات پروژه‌های خودمالکی مسکن متوقف نشده است
  • دستگاه‌های اجرایی مکلف به اختصاص بخشی از بودجه عمرانی به مهارت آموزی کارگران شدند
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران
  • ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده شغل پرستاران تخصیص یافت
  • اختصاص ۱۰ همت برای پرداخت فوق‌العاده پرستاران
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان