Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@15:57:17 GMT

۱۵ شهریور ماه مدارس خوزستان بازگشایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۶۹۸۶۸

۱۵ شهریور ماه مدارس خوزستان بازگشایی می شود

معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به بازگشایی مدارس استان از ۱۵ شهریور ماه، گفت: آغاز سال تحصیلی جدید در شهرستان آبادان نیز مانند سایر مناطق استان و کشور، شنبه ۱۵ شهریورماه خواهد بود.

به گزارش خبرنگار برنا از آبادان، حبیب اله رمضانی چهارشنبه در نشست شورای معاونین اظهار کرد: آغاز رسمی سال تحصیلی جدید در استان و شهرستان آبادان مانند سایر مناطق کشور از ۱۵ شهریور ماه جاری است و زنگ بازگشایی مدارس روز شنبه نواخته خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 اوگفت: پیش از این عنوان شده بود که آغاز سال تحصیلی در خوزستان از اول مهر است که این موضوع پیشنهاد ستاد مدیریت کرونا استان بود، که پذیرفته نشد.

مدیر آموزش و پرورش آبادان با اشاره به به نگرانی والدین از بازگشایی مدارس در شرایط پاندمی بیماری کووید 19، افزود: آموزش و پرورش آبادان امتحانات نهایی، استعدادهای درخشان، مدارس نمونه دولتی، کنکور سراسری را با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار نمود و هیچ موردی از ابتلا به این بیماری گزارش نشد.

رمضانی بیان کرد: برای هر کدام از پایه‌ها به شورای مدارس اختیاراتی داده شده است برای اینکه سال جدید با تراکم کم دانش‌آموزی آغاز شود. سال تحصیلی در مدارس روستایی با تراکم جمعیتی کمتر از ۵۰ دانش‌آموز، حضوری و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آغاز خواهد شد.

معاون مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: شورای مدارسی که دارای تراکم بالایی نسبت به سایر مدارس سطح شهرستان هستند، می توانند با استفاده از اختیارات قانونی خود گروه زوج و فرد دانش آموزی تشکیل دهند. به عنوان مثال یک کلاس با جمعیت ۳۰  دانش آموز را به یک کلاس با تعداد ۱۵ دانش‌آموز برسانند.

مدیر آموزش و پرورش آبادان در پایان اضافه کرد: در شرایط قرمز تمام آموزش‌ها غیر حضوری است و با توجه به عدم وضعیت قرمز شهرستان آبادان ۱۵ شهریور با نواختن زنگ بازگشایی مدارس آموزشگاه ها رسما فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

به گفته رمضانی، شیوه‌نامه بازگشایی مدارس برای همه مدیران ارسال شده که در صورت رعایت این شیوه‌نامه، می‌توان دغدغه والدین را کاهش داد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش بازگشایی مدارس 15 شهریور ستاد مقابله با کرونا سال تحصیلی جدید در خوزستان آموزش و پرورش آبادان بازگشایی مدارس سال تحصیلی ۱۵ شهریور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۶۹۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، فرشید کرمی، افزود: با هدف احیاء و زنده نگه داشتن ورزش باستانی و پهلوانی، ترویج و توسعه فرهنگ پهلوانی، تقویت روحیه فداکاری، جوانمردی و احیاء فضائل اخلاقی در بین دانش آموزان، طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد به اجرا درآمد. 
وی، گفت: در طرح شهید طوقانی با اجرای ورزش صبحگاهی با ضرب آهنگ ورزش زورخانه‌ای و در ذیل سند تحول بنیادین، تحقق ساحت‌های اعتقادی، اخلاقی و ساحت زیست بدنی دنبال می‌شود. 
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه در این طرح مراسم صبحگاهی در مدارس معین آغاز می‌شود گفت: استعدادیابی در حوزه ورزش زورخانه‌ای یکی از اهداف طرح شهید طوقانی است. 
فرشید کرمی با اشاره به اینکه در این طرح ۲۵ دانش آموز آموزش دیده مرشدی در مدارس حضور یافته و در مراسم صبحگاهی به دانش آموزان مدرسه مربوطه ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی را آموزش می‌دهند افزود: این دانش آموزان آموزش دیده مرشدی از مدارس شهر‌های یاسوج، چرام و دهدشت هستند. 
وی، گفت: ورزش زورخانه‌ای یکی از هویت‌های ملی ما محسوب شده که در پرورش جسمی، روحی و معنوی و رشد تحصیلی دانش آموزان تاثیر بسزایی دارد.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • آمادگی مجموعه مدارس صدرا در اجرای کامل سند تحول آموزش و پرورش
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد
  • اجرای ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس
  • هوشمند سازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • هوشمندسازی مدارس گناباد به ۲۰۰ کلاس درس ارتقا یافت
  • آغاز اجرای طرح شهید طوقانی در مدارس کهگیلویه و بویراحمد 
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • تمامی مدارس بهشهر تک نوبته هستند