Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@15:37:37 GMT

فاز نخست پروژه آبرسانی شهرستان جم امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۴۷۵

فاز نخست پروژه آبرسانی شهرستان جم امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود

‍‍‍‍‍‍

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی شهرستان جم با مشارکت شرکت الهادی قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) گفت: این پروژه دارای ظرفیت تولید آب ۲۸ هزار مترمکعبی است که فاز نخست آن تا پایان امسال وارد مدار بهره‌برداری می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از جم، مهرداد ستوده صبح امروز در جریان بازدید خبرنگاران از پروژه‌های عمرانی و طرح شیرین‌سازی آب دریا و خط انتقال آب شهرستان جم با تاکید بر نقش مهم این پروژه در برطرف کردن مشکلات آب آشامیدنی این شهرستان اظهار داشت: پروژه یاد شده که با مشارکت شرکت الهادی قرارگاه خاتم الانبیا(ص) در حال اجرا است بر اساس تعهد سرمایه‌گذار فاز نخست آن در موعد تعیین شده وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار بوشهر با بیان اینکه خط آبرسانی سیراف روند اجرایی مطلوبی دارد بیان کرد: این خط به طول 40 کیلومتر 92 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و این در حالی است که خط انتقال برق آن نیز در حال اجرا است.

وی ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا سیراف - جم را 28 هزار متر مکعب در شبانه‌روز دانست و بیان کرد: با تکمیل و افتتاح این پروژه مشکل دیرینه آبرسانی شهرها و روستاهای شهرستان جم برطرف می‌شود.

هزینه 150 میلیارد تومانی در اجرای خطوط انتقال آب و برق پروژه آبرسانی جم

ستوده با بیان اینکه تامین آب آشامیدنی یکی از مطالبات به‌حق مردم شهرستان جم است تاکید کرد: در این راستا در اجرای خطوط انتقال آب و برق تاکنون 150 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل این 2 پروژه 200 میلیارد تومان دیگر تخصیص می‌یابد.

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه طرح‌های مهم آبرسانی در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر در حال اجرا است خاطرنشان کرد: با وجود محدودیت‌های اعتباری ولی  در هیچ پروژه‌ عمرانی استان بوشهر توقفی ایجاد نشد که  امسال بخشی از طرح‌های آبرسانی، سدسازی، شیرین‌سازی آب دریا در راستای تامین آب آشامیدنی شهرها و روستاها وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی با تاکید بر تسریع اجرای طرح‌های عمرانی افزود: بخشی از طرح‌های عمرانی استان بوشهر  شامل 562 پروژه در شهرها و روستاهای استان بوشهر در هفته دولت  افتتاح شد که تا پایان امسال طرح‌های دیگری با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

ستوده از اجرای چند پروژه  آب شیرین‌کن در نقاط مختلف استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: این پروژه‌ها با مشارکت بخش خصوصی عملیات اجرایی آنها آغاز شده که با تکمیل آنها مشکل آب آشامیدنی استان در شهرها و روستاها برطرف می‌شود.

آغاز پروژه آبرسانی سیراف به جم 

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر با بیان اینکه پروژه آبرسانی سیراف به جم با یک ‌هزار و 300 میلیارد تومان سال  1389 عملیات اجرایی آن آغاز شد افزود: این پروژه بعد از 10 سال، پایان شهریور ماه بخش مکانیکی تکمیل و  فاز نخست پروژه شیرین‌سازی آب دریا سیراف - جم تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر توسعه طرح‌های گردشگری در استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح‌های مختلف گردشگری اجرایی شده تا بتوان استان بوشهر را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل شود.

ظرفیت پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر 7 برابر افزایش یافت 1000 میلیارد تومان در اجرای طرح آب‌شیرین‌کن استان بوشهر سرمایه‌گذاری می‌شود طرح‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر با 230 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری افتتاح و کلنگ‌زنی شد

معاون عمرانی استانداری بوشهر با بیان اینکه یکی از پروژه‌های هدف گردشگری اسکله شناور شهرستان کنگان است گفت: پروژه اسکله توریستی شهرستان کنگان از مهمترین پروژه‌های گردشگری است که می‌تواند خط گردشگری توریستی دریایی بین کنگان و دوحه قطر برقرار کند.

پروژه اسکله گردشگری کنگان با 170 میلیارد تومان اعتبار آغاز شد

ستوده سرمایه‌گذاری اجرای اسکله گردشگری کنگان را 170 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این اسکله در کنار  توسعه گرشگری دریایی،  اشتغال‌زایی، رونق توریست دریایی، ساماندهی و ارتقاء ظرفیت ورود و خروج  کشتی‌های توریستی را افزایش می دهد و در این راستا افزایش مساحت اسکله از 8 به 36 هکتار،عمق دریایی حوضچه و افزایش تردد شناورهای توریستی در پی دارد.

معاون بهره‌برداری شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر هم خط آبرسانی سیراف به جم را دارای 40 کیلومتر طول دانست و گفت: قطر این خط آبرسانی 900 میلیمتر است که دارای 5 ایستگاه پمپاژ و 50 هزار متر مکعب حجم ذخیره آب آن است.

ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا در شهرستان جم 28 هزار مترمکعب در شبانه‌روز است

ابوالحسن عالی ظرفیت شیرین‌سازی آب دریا پروژه آبرسانی شهرستان جم را 28 هزار مترمکعب در شبانه‌روز دانست و تاکید کرد: تاکنون برای اجرای خطوط انتقال آب و برق 150 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آنها به 200 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

وی پیشرفت خط انتقال آب سیرف به جم را 92 درصد و انتقال برق 30 درصد دانست و تصریح کرد: براساس تعهد پیمانکار قرار است آب شیرین‌کن سیراف جم فاز نخست آن به ظرفیت 10 هزار مترمکعب تا پایان امسال تکمیل و افتتاح شود.

انتهای پیام/190/ح

R41363/P/S6,53/CT7 بیشتر بخوانید... ظرفیت پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر ۷ برابر افزایش یافت افتتاح بزرگترین پارک حاشیه خلیج فارس در استان بوشهر به روایت تصاویر پرداخت ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در بوشهر / ۴۳۰۰ فرصت شغلی فراهم شد + فیلم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ظرفیت پروژه‌های شیرین‌سازی آب دریا در استان بوشهر ۷ برابر افزایش یافت افتتاح بزرگترین پارک حاشیه خلیج فارس در استان بوشهر به روایت تصاویر پرداخت ۲۵۴ میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی روستایی در بوشهر / ۴۳۰۰ فرصت شغلی فراهم شد + فیلم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۲ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۳ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۴ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۵ سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس ۶ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۷ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۸ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد مهمترین اخبار استانها واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌ / تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت / این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود جاودانه‌ها| تنفس با نی زیر پای عراقی‌ها؛ تحسین سردار همدانی از شجاعت شهید عیوضی در عملیات قراویز رئیس فدراسیون وزنه‌برداری: فدراسیون جهانی وزنه‌برداری وضعیت نابه‌سامانی دارد/ در المپیک توکیو تنها ۲ سهمیه داریم آخرین وضعیت پروژه راه‌آهن مشهد ـ زاهدان به کجا رسید? + فیلم مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌ / تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت / این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ ماهه پروژه ۲ هزار واحدی ‌مسکن ‌محرومان کبودرآهنگ امیر حاتمی خبر داد: تولید بیش از ۳۸ هزار قطعه نظامی توسط وزارت دفاع حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وارد مدار بهره برداری می شود شیرین سازی آب دریا استاندار بوشهر عمرانی استاندار تا پایان امسال استان بوشهر پروژه آبرسانی آبرسانی سیراف میلیارد تومان عمرانی استان آب آشامیدنی شهرستان جم انتقال آب فاز نخست پروژه ها پروژه آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود

مسعود خیرجو امروز در بازدید از تاسیسات و تصفیه خانه گرمی مغان و زیرساخت‌های آبرسانی به بخش موران این شهرستان گفت: مجتمع بزرگ آبرسانی به بخش موران برای پوشش ۶۴ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه در حال اجراست و سال گذشته فاز نخست آن با انتقال آب به ۱۸ روستا به سرانجام رسید و در فاز دوم، آبرسانی به ۱۷ روستا مد نظر است که ۶ روستا در خرداد ماه از نعمت آب شرب و سالم برخوردار خواهند شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل افزود: تلاش می‌کنیم فاز سوم مجتمع آبرسانی به روستاهای بخش موران شهرستان گرمی مغان را در دهه فجر امسال افتتاح کنیم تا بقیه روستاها نیز از آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شوند و طرح ارتقا توان و آبدهی تصفیه خانه گرمی برای تامین هر چه بیشتر آب روستاهای تابعه نیز در حال اجراست و به بازسازی و ارتقا ظرفیت تصفیه خانه اقدام می‌شود.

او گفت: این طرح در حال حاضر حدود ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و پیش بینی می‌شود بعد از تکمیل و بهره برداری، آب شرب و بهداشتی حدود ۵۰ هزار نفر را تامین کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • بهره برداری از پروژه قزوین - الموت در اوایل تابستان امسال
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی طرح عمرانی آبرسانی شهر میبد
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • پیشرفت ۷۰ درصدی عملیات اجرایی آبرسانی به مجتمع ۱۶ روستایی دیم قشلاق شهرستان ماکو
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • آبرسانی به ۶ روستای گرمی خرداد ماه بهره‌برداری می‌شود
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال