Web Analytics Made Easy - Statcounter

دولت آلمان با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان جدید کرونا در اسپانیا سراسر این کشور را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از نشریه "فوکوس" آلمان، برلین به دلیل افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا در اسپانیا همچنین جزایر قناری و به این ترتیب تمام اسپانیا را در لیست مناطق خطر کرونایی خود قرار داده و درباره سفر به این کشور به شهروندان هشدار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انستیتو رابرت کخ آلمان روز چهارشنبه لیست مناطق خطر کرونایی را منتشر کرده است. همچنین برخی مناطق جدید از کشور کرواسی هم در این لیست جدید قرار گرفته است.

بر اساس اطلاعات انستیتو رابرت کخ آلمان آمار موارد جدید ابتلا به کرونا در آلمان در 24 ساعت گذشته 1267 نفر بوده است و اکثر موارد ابتلا از ایالت بایرن گزارش شده است.

اسپانیا هم اخیرا به شدت با افزایش آمار جدید مبتلایان به کرونا به ویژه در مادرید پایتخت این کشور مواجه شده است.

"پدرو سانچز"، نخست وزیر اسپانیا درباره صعود چشمگیر موارد جدید ابتلا به کرونا در مادرید و اطراف آن ابراز نگرانی کرده و گفته است: وضعیت بهداشت عمومی و توسعه و گسترش این بیماری همه گیر در پایتخت بسیار نگران کننده است.

وی یکی از دلایل به وجود آمدن این وضعیت را زندگی پرجنب و جوش شبانه در مادرید دانست.

کرونا|تدابیر پیشگیرانه جدید در اردن/ شناسایی حدود 600 بیمار جدید در لبنانسازمان ملل: شیوع کرونا تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش فقر را از بین خواهد بردبرلوسکونی به ویروس کرونا مبتلا شد

نخست وزیر اسپانیا در عین حال شرایط فعلی را با شرایطی که در ماه مارس وجود داشت قابل قیاس ندانسته و گفت: هیچ دلیلی برای اعلام وضعیت اضطراری در سرتاسر کشور از جمله منع رفت و آمد مانند آنچه در اسپانیا بین مارس و ژوئن برای مهار این بیماری همه گیر شکل گرفت وجود ندارد.

در اسپانیا اخیرا آمار مبتلایان روزانه به شدت افزایش پیدا کرده است. بر اساس اعلام وزارت بهداشت اسپانیا از روز جمعه تا دوشنبه حدود 23 هزار مبتلای جدید در این کشور ثبت شده است و 1656 مورد هم در هفت روز در بیمارستان ها بستری شده‌اند که از بین آن ها 25 درصد مربوط به منطقه مادرید بوده است.

بر اساس جدیدترین آمارها تا به حال در اسپانیا بیش از 460 هزار نفر به کرونا مبتلا شده و 29194 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/

R31356/P/S8,89/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا بیشتر بخوانید... کرونا|تدابیر پیشگیرانه جدید در اردن/ شناسایی حدود ۶۰۰ بیمار جدید در لبنان برلوسکونی به ویروس کرونا مبتلا شد سازمان ملل: شیوع کرونا تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش فقر را از بین خواهد برد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... کرونا|تدابیر پیشگیرانه جدید در اردن/ شناسایی حدود ۶۰۰ بیمار جدید در لبنان برلوسکونی به ویروس کرونا مبتلا شد سازمان ملل: شیوع کرونا تلاش‌های صورت گرفته برای کاهش فقر را از بین خواهد برد واژه های کاربردی مرتبط اتحادیه اروپا ویروس کرونا پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ۲ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۳ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۴ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه ۵ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد ۶ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۷ دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله ۸ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد مهمترین اخبار بین الملل کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ دیوان بین‌المللی کیفری: تحریم آمریکا حمله به عدالت بین‌المللی و اجرای قانون است دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله لبنان| تاکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌ / تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت / این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ ماهه پروژه ۲ هزار واحدی ‌مسکن ‌محرومان عراق| ائتلاف فتح: هیچگونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ لبنان| تاکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اتحادیه اروپا ویروس کرونا اتحادیه اروپا ویروس کرونا لیست مناطق خطر کرونایی ویروس کرونا کرونا مبتلا بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب

همزمان با سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و روز معلّم جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با رهبر معظم انقلاب دیدار کردند.

دیگر خبرها

  • اعتراضات روز کارگر و مخالفت با جنگ غزه در سراسر آلمان
  • رقابت «لوتریا» در آلمان و اسپانیا
  • ادامه موج گسترده مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس / در عمان حقوق یک پرستار ۶ برابر ایران است
  • عکس/ دیدار جمعی از معلمان سراسر کشور با رهبر انقلاب
  • موج مهاجرت پرستاران به کشور‌های خلیج فارس
  • دل‌بوسکه مسئول پاکسازی فدراسیونِ فاسد شد!
  • نقش کارگران در جهش تولید و رونق اقتصاد کشور انکارناپذیر است
  • سینما‌ها عصر جمعه تعطیل می‌شوند
  • بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد
  • گستره بارش‌ها سراسر کشور را فرامی‌گیرد