Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@21:40:28 GMT

پیش بینی رگبار و رعدو برق پراکنده در گلستان

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۸۴۶

پیش بینی رگبار و رعدو برق پراکنده در گلستان

نوربخش داداشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: آسمان استان امروز (پنج شنبه) صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش نسبی دما است و این وضعیت تا فردا ادامه دارد.

وی افزود: از جمعه با شمالی شدن جریانات، به تدریج  افزایش ابر و وزش باد و از اواخر وقت جمعه و روز شنبه رگبار و رعد و برق پراکنده به ویژه در ارتفاعات استان مورد انتظار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گفته داداشی، مجددا یکشنبه جوی نسبتا پایدار بر استان حاکم خواهد شد و دوشنبه افزایش ابر را شاهد خواهیم بود.

وی گفت: سامانه ناپایدار دیگری روز سه شنبه وارد استان خواهد شد که بارش قابل ملاحظه ای نخواهد داشت.

بر اساس گزارش ایستگاه های هواشناسی استان گلستان، طی ۲۴ ساعت گذشته کلاله و مراوه تپه با دمای ۳۷ درجه سانتیگراد گرمترین و شهرستان گنبدکاووس با دمای ۱۵ درجه سانتیگراد خنک ترین شهرستان استان بوده اند.

کد خبر 5014645

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان محرم 99 هفته دولت ویروس کرونا مراسم عزاداری شیراز ماه محرم بوشهر عاشورا آمار کرونا کرمانشاه گرگان مراسم عزاداری اباعبدالله الحسین قزوین مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید و رگبار باران در تهران

اداره کل هواشناسی استان تهران از وقوع رگبار باران و گاهی وزش باد شدید طی روزهای آتی در استان خبر داد.

به گزارش مشرق، براساس بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تحلیل الگوهای همدیدی وضعیت جوی استان تهران طی روزهای آینده آسمان کمی ابری تا نیمه ابری، گاهی همراه با وزش باد و از روز سه شنبه تا پنجشنبه (۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت‌ماه) افزایش سرعت وزش باد گاهی وزش باد شدید به‌ویژه ساعات بعد از ظهر و در ارتفاعات در بعضی ساعتها با افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

همچنین از بعد از ظهر پنجشنبه تا جمعه افزایش ابر، گاهی وزش باد شدید و رگبار پراکنده باران و رعد و برق به‌ویژه در ارتفاعات مورد انتظار است.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، فرودگاه امام (ره) با بیشینه دمای ۲۹ درجه سانتیگراد گرم‌ترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۱۱ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا قسمتی ابری و وزش باد، در بعد از ظهر وزش باد شدید با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت‌ماه) کمی ابری تا نیمه ابری و وزش باد، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۲۸ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود
  • اصفهان پایان هفته بارانی است/ افزایش ۳ درجه‌ای دما
  • باد شدید و رگبار باران در تهران
  • استقرار جوی پایدار در البرز تا چهارشنبه/ دمای هوا افزایش می‌یابد
  • پیش‌بینی بارش رگبار پراکنده باران در آذربایجان‌ شرقی
  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید از سه‌شنبه
  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • افزایش دمای هوا تا روز سه‌شنبه/ پایان هفته بارانی در قم
  • جوی آرام و پایدار تا اواسط هفته در آسمان گلستان حاکم است