Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@00:04:26 GMT

آغاز کارزار انتخابات دور دوم مجلس در ایلام

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۰۸۸۰

آغاز کارزار انتخابات دور دوم مجلس در ایلام

شرایط برای برپایی دومین مرحله از انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شیوع ویروس کرونا که با چند ماه تأخیر مواجه شد، شروع تبلیغات این مرحله هم با شرایط جدید برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلام بیدار؛  از امروز 13 شهریور ماه فاز دوم انتخابات مجلس یازدهم در استان ایلام رسما کلید می خورد و نامزدهای راه یافته به دور دوم در حوزه جنوبی استان ایلام به کارزار انتخاباتی ورود می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرایط برای برپایی دومین مرحله از انتخابات مجلس یازدهم با توجه به شیوع ویروس کرونا که با چند ماه تأخیر مواجه شد، شروع این مرحله هم با شرایطی جدید و با اعمال یکسری محدودیت ها برگزار می شود.

در حوزه انتخابیه دهلران ایلام، بهزاد علیزاده با ۱۸ هزار و ۵۰۵ رای و صادق کرمی با ۱۶ هزار و ۳۷۲ رای به دور دوم انتخابات راه یافتند.

در استان ایلام از هفته ها قبل شرایط و زمینه برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس یازدهم اندیشیده شده و امروز با آغاز تبلیغات نامزدها شرایط مناسبی برای تبلیغ برنامه های خود به دور از هر گونه اجتماع و تجمعی صورت پذیرفته است.

آغاز فعالیت نامزدها از صداوسیمای ایلام

"محمد بازوند"، مدیر کل صداوسیمای مرکز ایلام در این خصوص گفت: نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی استان هر کدام 30 دقیقه در تلویزیون و 30 دقیقه در رادیو زمان در اختیارشان قرار می گیرد و با نظارت کمیسیون تبلیغات انتخابات و متشکل از رئیس ستاد انتخابات و رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان در  صدا وسیمای مرکز ایلام برنامه های تبلیغی خود را اعلام می کنند.

 وی  با اشاره به اینکه این تصمیم با توجه به شیوع بیماری کووید 19 و ممنوعیت فعالیت های انتخاباتی در سطح شهرها گرفته شده است افزود: هدف اصلی رسانه استانی مرکز ایلام ، ایجاد شور و نشاط به منظورحضور پر شور مردم در انتخابات و همچنین آشنایی مردم با برنامه ها ودیدگاههای نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

 بازوند گفت: ویژه برنامه  انتخابات با حضور نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات  در صدا و سیمای مرکز ایلام  و ضبط و پخش دید گاهها و  برنامه ها ی آنان وپخش تیزر های انتخاباتی، همچنین   دوویژه  برنامه افق روشن با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام و رئیس شورای نظارت بر انتخابات استان از سیمای مرکز ایلام به روی آنتن می رود.

  مدیر کل صدا وسیمای مرکز ایلام افزود: مخاطبان رادیو ایلام نیز می توانند شنونده ویژه برنامه انتخاباتی شامل صحبت های هردو نامزد راه یافته به دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین برنامه ایلام و توسعه با حضور معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام  و رئیس شورای نظارت برانتخابات  استان باشند.

 به گفته بازوند این برنامه ها از صدا و سیمای مرکز ایلام از13 تا 19شهریور پخش خواهد شد.

حوزه انتخابیه دهلران مهیای برگزاری دور دوم انتخابات

"مجید عسگری"، فرماندار و رئیس حوزه انتخابیه دهلران نیز در این خصوص گفت: باتوجه به شیوع کرونا و محدودیت های تبلیغاتی، تمهیدات لازم برای حضور ۲ کاندید راه یافته به دور دوم انتخابات در صدا و سیمای استان فراهم شده تا برنامه های خود را برای افکار عمومی ارائه کنند.

رئیس حوزه انتخابیه دهلران تصریح کرد: تبلیغات در بستر فضای مجازی و صدا و سیما از 8 صبح 13 شهریور تا 24 ساعت قبل از روز اخذ رای یعنی ساعت 8 صبح روز پنج شنبه  20 شهریور ماه ادامه دارد.

عسگری افزود: کاندیداها  برای تبلیغات در بستر فضای مجازی باید نمایندگان خود را معرفی کنند تا تمام تبلیغات آنها در یک کانال یا گروه شناسنامه دار باشد

وی افزود: برابر برنامه زمان بندی شده 21شهریور ماه از 8 صبح تا 6بعد رای گیری در شعب صورت خواهد گرفت و ممکن است ساعت رای گیری تمدید نشود لذا شهروندان با برنامه ریزی در پای صندوق های رای حضور پیدا و رای خود را به صندوق بریزند.

فرماندار دهلران از آمادگی همه عوامل دست اندرکار انتخابات در این حوزه انتخابیه خبرداد و افزود: مجریان و دست اندرکاران،اعضای شعب، هیئت های نظارت و بازرسی همه تلاش خواهند کرد بر مبنای اینکه میزان رای ملت است با مشارکت مردم انتخاباتی سالم و باشکوه برگزار کنند.

در حوزه انتخابیه دهلران شامل شهرستان های دهلران،آبدانان،دره شهر و بدره دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که انتخابات مجلس یازدهم در این حوزه به مرحله دوم کشیده شده است و آقایان «بهزاد علیزاده» و «صادق کرمی» در دور دوم با هم رقابت می کنند.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: راه یافته به دور دوم انتخابات نامزدهای راه یافته به دور دوم دور دوم انتخابات مجلس انتخابات مجلس یازدهم حوزه انتخابیه دهلران مجلس شورای اسلامی سیمای مرکز ایلام برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۰۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان در حاشیه جلسه ستاد برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس در اصفهان با بیان اینکه نتیجه انتخابات اسفند ۱۴۰۲ دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه‌های انتخابیه سمیرم و لنجان اصفهان به دور دوم کشیده شده گفت: در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهد شد.


محمدرضا جان نثاری افزود: در حوزه سمیرم ۶۸ صندوق اخذ رأی (۴۹ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) و در حوزه لنجان نیز ۱۵۳ شعبه اخذ رأی (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) برای جمع آوری آرای مردم مستقر خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون استاندار اصفهان گفت: در این مرحله از انتخابات، افرادی که در مرحله نخست در همین ۲ حوزه رأی دادند و کسانی که در مرحله اول انتخابات شرکت نکردند می‌توانند رأی خود را به صندوق بیندازند.


اصغر هدایت فرماندار سمیرم هم با بیان اینکه آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات داریم گفت: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، انتظامی و پشتیبانی در ۶۸ شعبه اخذ رأی (۴۰ شعبه ثابت و ۲۸ شعبه سیار) در این مرحله در حوزه انتخابیه سمیرم فعالیت دارند.


حمیدرضا محمدی فشارکی فرماندار لنجان نیز گفت: در ۱۵۳ شعبه اخذ رأی در این حوزه انتخابیه (۱۳۷ شعبه ثابت و ۱۶ شعبه سیار) افزون بر دو هزار و ۷۰۰ عوامل اجرایی و نظارتی فعالیت دارند.


بر اساس نتیجه انتخابات ۱۱ اسفند سال گذشته از میان ۱۹ نماینده استان اصفهان در ۱۵ حوزه انتخابیه، هشت نفر برای چهار سال دیگر بر صندلی‌های سبزرنگ مجلس تکیه می‌زنند، ۱۰ نفر جای خود را به نمایندگان جدید می‌دهند و در ۲ حوزه انتخابیه نیز تکلیف در دور دوم مشخص خواهد شد.


مهلت قانونی تبلیغات انتخاباتی نامزد‌ها در حوزه‌هایی که نتیجه به دور دوم موکول شده از ساعت ۰۰:۰۰ روز پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ آغاز شده و تا ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه ۱۴۰۲/۰۲/۲۰ ادامه داد.


دور دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت بطور همزمان در ۲۱ حوزه انتخابیه کشور با رقابت برای ۴۴ کرسی از ۲۹۰ کرسی مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • چاپ ۷.۵ میلیون تعرفه برای مرحله دوم انتخابات
  • شور و حال انتخاباتی در تک حوزه استان اردبیل در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تبلیغات کاندیداها در رسانه ملی گلستان آغاز شد
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم ؟ فیلم
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • استقرار ۲۲۱ شعبه اخذ رای در اصفهان برای انتخابات دور دوم مجلس + فیلم
  • چگونه در انتخابات الکترونیک رأی بدهیم؟
  • چگونه به‌صورت الکترونیکی رأی بدهیم؟
  • رای گیری الکترونیک چگونه انجام می‌شود؟
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی