Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران، درباره تمهیدات سازمان تاکسیرانی جهت بازگشایی احتمالی مدارس و دانشگاه‌ها از 15 شهریور در پایتخت، گفت: طی روزهای گذشته برنامه‌ریزی‌هایی در این راستا آغاز شده است از جمله اینکه موضوع سرویس مدارس به صورت مشترک با وزارت آموزش و پرورش مورد توجه بوده و فعالیت‌ها و هماهنگی‌ها در قالب کارگروه ماده 18 انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ثبت‌نام پیمانکاران سرویس مدارس انجام و لیست پیمانکاران مجاز نیز معرفی شده است. همچنین فراخوان الکترونیکی رانندگان سرویس مدارس در حال انجام است و این افراد پس از اقدامات لازم می‌توانند برای دریافت برچسب سرویس مدرسه اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران ادامه داد: رانندگانی که قبلاً فعالیت در این حوزه داشته باشند و گواهی سلامت در سال‌های گذشته دریافت کرده باشند، نیاز به حضور مجدد جهت دریافت این گواهی ندارند و افرادی که سابقه فعالیت تحت عنوان سرویس مدرسه نداشتند باید به صورت تدریجی جهت دریافت گواهی سلامت اقدام کنند.

قنادان اعلام کرد: ‌درباره موضوع سرویس مدارس جلسه مشترکی را با سردار حمیدی فرمانده پلیس راهور تهران روز گذشته برگزار کردیم تا اقدامات لازم صورت گیرد.

وی گفت:‌ از روز شنبه هفته آینده احتمالاً گشایش اولیه برخی از مدارس را شاهد خواهیم بود و بر همین اساس گشت مشترک جهت نظارت بر فعالیت سرویس مدارس توسط پلیس و تاکسیرانی انجام می‌گیرد و سرویس‌های غیرمجاز اعمال قانون خواهند شد.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با اشاره به اینکه امسال نیز مطابق سنوات گذشته افزایش ترددها در سطح معابر همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها را خواهیم داشت، البته به دلیل شیوع کرونا پیش‌بینی می‌کنیم ترافیک تا حدودی کمتر از سال‌های گذشته باشد.

قنادان گفت:‌در خطوط مختلف از ابتدای سال تا کنون 40 تا 50 درصد کاهش تقاضا برای تاکسی‌ها داشتیم و با 50 تا 60 درصد ظرفیت مشغول کار هستیم لذا نگرانی چندانی در مورد کاهش عرضه تاکسی همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها نداریم.

وی اعلام کرد: استقرار عوامل نظارتی سازمان در خطوط و نقاط پرتقاضا در پیک صبح و عصر همچنین در نظر گرفتن گشت مشترک تاکسیرانی با پلیس راهور جهت پیشگیری از بی‌انضباطی ترافیکی در معابر مورد توجه است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: همچنین نظارت سیستمی مرکز کنترل هوشمند تاکسیرانی را خواهیم داشت و از طریق رصدهایی که انجام می‌گیرد هر کجا نیاز به افزایش تعداد تاکسی باشد، اقدامات لازم صورت می‌گیرد.

قنادان گفت: همچنین تیم‌های پشتیبانی متشکل از خودروهای ون جهت تقویت خطوط در نظر گرفته شده و رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در تاکسی‌ها توسط رانندگان و مسافران از طریق عوامل میدانی تاکسیرانی رصد می‌شود.

فارس

انتهای پیام/

20 / 20 مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران علیرضا قنادان تاکسیرانی تمهیدات تاکسیرانی بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران تاکسیرانی تمهیدات تاکسیرانی بازگشایی مدارس و دانشگاه ها مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران بازگشایی مدارس و دانشگاه ها سرویس مدارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۰۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه

شما شهروندان عزیز در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، پیام‌هایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس علمی ارجاع داده شد.

 

دغدغه روز/

افزایش شهریه مدارس غیرانتفاعی والدین تبریزی را نگران کرد

گلایه والدین از افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی در رشت

نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد افزایش سرسام آور شهریه مدارس غیرانتفاعی، در لینک زیر مشاهده کنید.

کاهش شهریه برخی از مدارس غیر دولتی/ شهریه مدارس هیئت‌امنایی چقدر است؟

رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: مدارس هیئت امنایی در صورت برگزاری کلاس‌های فوق برنامه از والدین شهریه دریافت می‌کنند.

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌ بس در غزه شد
  • خدمت رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • خدمت‌رسانی رایگان تاکسیرانی به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب
  • آنروا خواستار بازگشایی گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • آنروا خواستار بازگشایی فوری گذرگاه رفح و برقراری آتش‌بس در غزه شد
  • تمهیدات اورژانس تهران برای نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی پروژه بهسازی پسماند تموشل
  • تعیین شهریه مدارس غیردولتی براساس الگوی شهریه
  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • نخستین سرویس مدرسه تهران مخصوص بچه‌پولدارها بود