Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی گفت: امروز با حضور مدیرعامل بنیاد علوی در استان، روند پیشرفت برنامه‌های سند توسعه شهرستان درمیان بررسی می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی، سیدکمال‌الدین میرجعفریان در این باره گفت: مدیرعامل بنیاد علوی در استان در جریان حضور در استان به شهرستان درمیان سفر می‌کند تا از روند اجرای پروژه‌ها بازدید کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: در قالب تفاهم‌نامه منعقد شده بین استانداری و بنیاد مستضعفان، طرح‌ها و پروژه‌هایی به منظور محرومیت‌زدایی از شهرستان درمیان در دستور کار دو حوزه قرار گرفت. 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی تصریح کرد: طرح و برنامه‌های تعریف شده در مفاد تفاهم نامه مذکور در قالب زیرساخت‌های عمرانی و اقتصادی وارد فاز اجرایی شده است. 

وی تاکید کرد: در سفر مدیرعامل بنیاد علوی، ضمن رصد میدانی طرح‌ها، جهت توسعه اقدامات و تسریع در اجرای پروژه‌ها برنامه‌ریزی می‌شود. 

سرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی به توسعه درمیان کمک می‌کندسرمایه‌گذاری در حوزه انرژی خورشیدی به توسعه درمیان کمک می‌کندسند توسعه مهارت در استان کردستان اجرایی شود

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان جنوبی افزود: بازدید از یک شرکت تولیدی صنایع دستی، پروژه‌های مسکن روستایی، مبلمان شهری و چمن مصنوعی، شرکت در مراسم رزمایش مهربانی، کلنگ‌زنی یک باب کتابخانه روستایی و حضور در جلسه شورای اداری درمیان از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده برای سفر مدیرعامل بنیاد علوی به این شهرستان است. 

شایان ذکر است سال 97 و با حضور جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در همایش ملی روز روستا و عشایر که در استان برگزار شد، در راستای محرومیت‌زدایی از شهرستان‌های مرزی نهبندان، سربیشه، درمیان و زیرکوه، چهار تفاهم نامه همکاری بین استانداری خراسان جنوبی و کمیته امداد امام خمینی (ره)، بسیج سازندگی، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و بنیاد مستضعفان منعقد شد که در آنها طرح‌ها و پروژه‌هایی به منظور توسعه این شهرستان‌ها در دستور کار دستگاه‌های معین قرار گرفت.

این طرح و برنامه‌ها به همت استانداری و دستگاه‌هایی که به عنوان معین شهرستان‌ها تعیین شده، عملیاتی شده و با درصد پیشرفت‌های مختلف در حال اجرا است.

حضور منصوری مدیرعامل بنیاد علوی کشور در شهرستان درمیان نیز در همین راستا و به منظور بررسی شرایط موجود است.

انتهای پیام/252/ح

R41348/P/S6,56/CT12 بیشتر بخوانید... ۴۳ پروژه با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان «درمیان» افتتاح شد خراسان جنوبی| سد مخزنی سیاهو سربیشه و آبرسانی به شهرستان درمیان افتتاح می شود خیمه بنیاد  مستضعفان  برای محرومیت‌زدایی از منطقه مرزی درمیان / گلوگاه‌ها و تنگنا‌ها شناسایی شد قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ۴۳ پروژه با اعتبار بیش از ۱۸ میلیارد تومان در شهرستان «درمیان» افتتاح شد خراسان جنوبی| سد مخزنی سیاهو سربیشه و آبرسانی به شهرستان درمیان افتتاح می شود خیمه بنیاد  مستضعفان  برای محرومیت‌زدایی از منطقه مرزی درمیان / گلوگاه‌ها و تنگنا‌ها شناسایی شد پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۳ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۴ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۵ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۶ سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس ۷ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۸ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: مطالبه ۵ هزار میلیارد تومانی فرهنگیان از دولت / پرداخت دیون موجب تورم نمی‌شود ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی ‌مفاسد اقتصادی / سرپرست سابق و معاون سابق شهرسازی شهرداری ساری دستگیر شدند مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان عراق| ائتلاف فتح: هیچ‌گونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ لبنان| تاکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استانداری خراسان جنوبی مدیرعامل بنیاد علوی محرومیت زدایی شهرستان درمیان برنامه ها پروژه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی گفت: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰ هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است. - اخبار اجتماعی -

مسعود پناهی؛ مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم با اشاره به نام‌گذاری سال 1403 از سوی مقام معظم رهبری به‌عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم اظهار کرد: در همین ارتباط مؤسسه توانمندسازی و اقتصاد علوی زیرمجموعه بنیاد علوی به عنوان بازوی اجرایی در حوزه توانمندسازی محرومان و ایجاد اشتغال پایدار برای این افراد فعالیت‌ها و برنامه‌هایی را انجام می‌دهد.

وی افزود: هدف بنیاد علوی برای سال جاری پایه‌گذاری بیش از 100 هزار شغل در سطح کشور و مناطق جامعه هدف بنیاد علوی است که در این راستا با توجه به نام‌گذاری امسال، برنامه‌ریزی برای استفاده از مشارکت مردم در ایجاد 100 هزار فرصت شغلی پیش‌بینی شده است.

پناهی با اشاره به فراخوان برای استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم در ایجاد اشتغال گفت: در این زمینه با توجه به درگاه‌های مجازی و رسانه‌های مرتبط فراخوان جهت جذب تصمیم‌گیران و فعالان حوزه اقتصادی انجام شده و تاکنون 1500 نفر در این ارتباط ثبت‌نام کرده‌اند.

راه‌اندازی "مرکز توسعه کارآفرینی و اشتغال" در سازمان بهزیستی

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی ادامه داد: امسال بزرگترین رویداد آموزشی در حوزه تسهیلگران و مجریان اشتغال و توانمندسازی اقتصادی توسط مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی بنیاد علوی در استان تهران شکل خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: از تاریخ 22 تا 27 اردیبهشت ماه این رویداد در مجتمع آموزش و فرهنگی امام خمینی(ره) در محل لواسان برگزار خواهد شد.

پناهی بیان کرد: مؤسسه توانمندسازی و اقتصادی علوی در حوزه اشتغال با 3 راهبرد (حمایت از کسب و کارهای خرد، کارگاهی و بنگا‌های کوچک) در بیش از 350 شهرستان و منطقه فعالیت دارد.

مدیرعامل مؤسسه توانمندسازی اقتصادی علوی با اشاره به ایجاد 100 هزار فرصت شغلی در سال1403 گفت: ان‌شاءالله با رویکرد مشارکت و هم افزایی متقاضیان کسب و کار این هدف مهم محقق خواهد شد. 29 هزار میلیارد تومان جهت توسعه برنامه‌های اشتغال در بنیاد علوی در سال 1403 پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ثبات در بازار مرغ همدان با قیمت ۲۰ درصد ارزان‌تر از سال قبل
  • پایه‌گذاری بیش از ۱۰۰۰۰۰ شغل توسط بنیاد علوی در سال جاری
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • ثبات قیمت مرغ در بازار همدان 
  • مدیر عامل بنیاد بیماری‌های نادر ایران مطرح کرد؛ جلوگیری جدی از بیماری «کوتاه قامتی» در کشور
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • دوستی: تعریف منابع چندگانه اعتباری ضامن پیشرفت پروژه‌های پیشران بوده است
  • امسال تعهدات دولت در حوزه‌های درمان، آب و مسکن به مردم ارائه می‌شود
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام