Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - فرماندار گرگان بر تشدید نظارت پلیس انفال بر ساخت و سازها در روستای گردشگری " زیارت" تأکید کرد و گفت: از ابتدای امسال تا کنون برای ۱۸۹ مورد تخلف در این روستا پرونده تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، به نقل از روابط عمومی فرمانداری گرگان، محمد حمیدی در جلسه ساخت و سازهای غیر مجاز این شهرستان اظهارداشت: رسیدگی به تخلفات در روستاها با بافت گردشگری از جمله روستای زیارت یکی از دغدغه‌های اصلی در فرمانداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای سال تا کنون با تلاش‌های انجام شده  189 مورد تخلف در این روستا شناسایی و پرونده آنها به مراجع قضایی ارسال شد.

حمیدی با بیان اینکه  145 مورد از این تخلفات مربوط به اراضی آب منطقه‌ای بوده است، خاطرنشان کرد: با ارسال این پرونده‌ها به مراجع قضایی تاکنون حکم آزادسازی 120 مورد از اراضی صادر شده است.

ساخت و ساز غیرمجاز در 400 هکتار از اراضی روستای زیارت‌جعل امضای رئیس بنیاد مستضعفان از سوی زمین‌خواران / هجوم بی‌رحمانه زمین‌خواران به روستای زیارتگلستان| تخریب بناهای غیرمجاز در اراضی کشاورزی روستای زیارت؛ 28 حکم اجرا می‌شود

فرماندار گرگان تصریح کرد: همچنین 32 مورد تخلف در محدوده‌های امور اراضی جهادکشاورزی شناسایی که 12 مورد آن به دادگاه ارسال شد و در مرحله بررسی قضایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در حوزه منابع طبیعی نیز 12 پرونده تخلف در روستای زیارت تشکیل شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم با بازرسی‌ها و اقداماتی که انجام می‌شود بتوانیم جلوی ساخت و سازهای غیر مجاز در این روستا را بگیریم.

حمیدی در ادامه به همکاری بیشتر پلیس انفال که با محوریت منابع طبیعی، شهرداری، راهداری، جهادکشاورزی و محیط زیست تشکیل شده است تاکید کرد و گفت: پلیس انفال  باید هفته‌ای یک بار از ساخت و سازها بازدید کنند و گزارش تخلفات از مراجع قانونی تا حصول نتیجه پیگیری شود.

وی اظهارداشت: پلیس انفال از ابتدای سال تاکنون 112 مورد بازدید را انجام داده که 91 مورد آن مربوط به روستای زیارت بوده است.

فرماندار گرگان در این جلسه به تخلفات شهرک پارادایز نیز اشاره کرد و خاطرنشان کرد: باید گزارشی مبنی بر تعداد خانوارها و خانه‌های دارای پروانه ساخت و کسانی که انشعابات قانونی دارند در این منطقه تهیه شود تا بتوانیم موارد غیرقانونی را شناسایی کنیم.

رسیدگی به تخلفات ساخت و ساز در منطقه شاهکوه نیز از دیگر مواردی بود فرماندار به آن اشاره کرد و خواستار رفع مشکلات در این منطقه شد.

وی افزود: اگر برای حل مشکلات ساخت و ساز در این منطقه اقدامی انجام نشود در آینده این روستا نیز همانند روستای زیارت از شکل و بافت اصلی خود خارج خواهد شد.

حمیدی از میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان خواست تا با تعامل و رابطه تنگاتنگ با مردم این منطقه آنها را تشویق کنند که بازسازی‌ها و تعمیرات در بافت تاریخی این روستا را مطابق با استانداردهای بافت تاریخی انجام دهند.

انتهای پیام/582/ش

R41471/P1377/S6,70/CT12 بیشتر بخوانید... تأکید استاندار گیلان بر پیگیری ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها؛ آلودگی «زرجوب» و «گوهررود» معضلی منطقه‌ای است اولتیماتوم دادستان شهرستان بهارستان به متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز گزارش ویدئویی| جولان ویلاسازان در کوه سیر ارومیه/ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم اثری ۱۸۰۰ ساله قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... تأکید استاندار گیلان بر پیگیری ساخت و ساز غیرمجاز در حریم رودخانه‌ها؛ آلودگی «زرجوب» و «گوهررود» معضلی منطقه‌ای است اولتیماتوم دادستان شهرستان بهارستان به متخلفان ساخت و ساز غیرمجاز گزارش ویدئویی| جولان ویلاسازان در کوه سیر ارومیه/ ساخت و ساز غیرمجاز در حریم اثری ۱۸۰۰ ساله پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۳ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۴ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۵ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۶ سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس ۷ کهگیلویه و بویراحمد| پایان دو دهه انتظار؛ تقاطع غیر همسطح مهریان کلنگ زنی‌ می‌شود ۸ اختصاصی|نماینده جدید ولی‌فقیه در استان کردستان: شناخت کاملی از کردستان دارم / در مسیر تحقق فرمایشات حضرت آقا حرکت خواهم کرد مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: مطالبه ۵ هزار میلیارد تومانی فرهنگیان از دولت / پرداخت دیون موجب تورم نمی‌شود ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی ‌مفاسد اقتصادی / سرپرست سابق شهرداری ساری دستگیر شد مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان عراق| ائتلاف فتح: هیچ‌گونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ لبنان| تأکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ساخت و ساز غیرمجاز در حریم روستای زیارت پلیس انفال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد

محسن صیادی گفت: در طرح نظارت بر واحدهای صنفی نانوایی، ۴۲۸ مورد بازرسی از ابتدای امسال از نانوایی های مشهد انجام شده که منجر به تشکیل ۵۷ پرونده تعزیری به ارزش بیش از ۱۳ میلیارد ریال شده است.

وی بیان کرد: تخلفات این واحدهای صنفی کم فروشی، گرانفروشی و عرضه خارج از شبکه آرد بوده است که در این زمینه ۲ واحد صنفی نانوایی به دلیل تکرار در کم فروشی و گرانفروشی پلمب شدند.

حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نانوایی دارای پروانه کسب در مشهد فعالیت دارند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • جریمه میلیاردی برای پزشک متخلف در اردبیل صادر شد
  • آجیل فروش متخلف در زنجان جریمه شد
  • دادگاه‌های صلح در تهران تشکیل می‌شود؟
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۴۶۰ نفر عضو شوراهای شهر و روستای استان بوشهر هستند
  • توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • تاکید بر مبارزه با ساخت و ساز‌های غیرمجاز دماوند
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • فناوری‌های نوین برای مقابله با ساخت‌وسازهای غیرمجاز استفاده شود