Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

انیمیشن کوتاه « کلاف » به نویسندگی و کارگردانی ملیحه غلام‌زاده به جشنواره فیلم کوتاه « شو می شورت » (Show Me Shorts) در نیوزیلند راه پیدا کرد.

اخبار فرهنگ و هنر - این جشنواره بین‌المللی که پانزدهمین دوره برگزاری خود را پشت سر می‌گذارد، از سال ۲۰۱۲ به فهرست جشنواره‌های مورد تایید آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار اضافه شده است و امسال ۲ تا ۲۸ اکتبر برابر با ۱۱ مهر تا ۷ آبان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انیمیشن کوتاه «کلاف» روایتی از بی‌خانمان‌شدگان جنگ است با همه‌ یادداشته‌ها و دل‌بستگی‌هایی که باید گذاشت و گذشت. زندگی و تلاش برای زنده ماندن در مرزهای جغرافیایی امید و افسردگی. آنچه ما را به یک آب و خاک می‌دوزد و هر دم پاره و نادیده گرفته می‌شود.

سایر عوامل «کلاف» عبارتند از سیدجواد حسینی‌نژاد تهیه‌کننده، ناصر فکور تدوین، هومن راد موسیقی و لیلا پرواز پخش‌کننده بین‌الملل.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: کلاف اسکار انیمیشن کوتاه آکادمی علوم جشنواره فیلم کوتاه جنگ موسیقی اسکار کلاف انیمیشن کوتاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام

دریافت 78 MB

به گزارش خبرگزاری مهر، مایکل وهی میلتونگا والش سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار قزوین اظهار داشت: از سفر به قزوین هیجان زده شده‌ام و به طور قطع سفرای دیگری که در این سفر ما را همراهی نکرده‌اند پشیمان خواهند شد و در دیدار با آنها از زیبایی‌های قزوین خواهیم گفت.

وی افزود: قزوین به بناهای تاریخی و طبیعت زیبا و میهمان نوازی معروف است و از اینکه امروز در این شهر هستیم خوشحالیم.

سفیر نیوزلند در جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: هرچند که بین ایران و نیوزلند فاصله بسیار زیادی وجود دارد ولی در کشور نیوزلند ایرانی‌ها به میهمان نوازی و رفتار صمیمی معروف هستند.

کد خبر 6098693

دیگر خبرها

  • شهرستان بروجن میزبان نخستین جشنواره اقوام و سنن ایرانی
  • جشنواره دریای سرخ به فیلم ایرانی جایزه داد
  • سفیر نیوزلند در ایران: از سفر به قزوین هیجان زده شده ام
  • تاثیرگذاری فیلم‌های کوتاه بیشتر است/ آشنایی نسل‌ امروز با فرهنگ رضوی
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • حضور 3 فیلم کوتاه ایرانی در یکی از معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره شورت شورتز ژاپن/ رونمایی از پوستر فیلم
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی