Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@06:16:46 GMT

لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۱۴۰۴

لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند

منابع جنبش حماس از احتمال دیدار اسماعیل هنیه با دبیر کل حزب‌الله لبنان در این کشور خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العربیه، «اسامه حمدان» یکی از رهبران جنبش حماس در خلال اظهارات مطبوعاتی خود امروز اعلام کرد که احتمالا «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس با «سید حسن نصرالله» دبیر کل حزب‌الله لبنان دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمدان گفت که دیدار اسماعیل هنیه با سید حسن نصرالله در خلال سفر کنونیش به لبنان طبیعی است.

اسماعیل هنیه سه شنبه هفته جاری برای اولین بار از سال 1993 تا کنون وارد لبنان شد.

لبنان| تاکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشورهنیه : با اسکان دائمی آوارگان فلسطینی در لبنان مخالفیملبنان|دیدار هنیه با نبیه بری در بیروت

منابع٬ اهداف سفر رئیس دفتر سیاسی حماس به بیروت را تشریح و اعلام کردند که پیش‌بینی می‎شود هنیه با دبیران کل تعدادی از گروه‌های فلسطینی و مقامات لبنانی دیدار کند تا هماهنگی لازم برای مقابله با پروژه‌های موجود در راستای نابودی مسئله فلسطین، خط زدن حق بازگشت و متوقف کردن فعالیت «آنروا» (آژانس کاریابی و امداد ویژه فلسطینی‌ها وابسته به سازمان ملل) انجام شود.

در همین راستا هنیه دیروز با « «نبیه بری» رئیس پارلمان لبنان دیدار کردند. در این دیدار «محمد جباوی» عضو دفتر سیاسی جنبش «امل» لبنان و «علی حسن خلیل» معاون سیاسی بری نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

R36346/P/S8,90/CT10 بیشتر بخوانید... لبنان| تأکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور هنیه : با اسکان دائمی آوارگان فلسطینی در لبنان مخالفیم لبنان|دیدار هنیه با نبیه بری در بیروت قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... لبنان| تأکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور هنیه : با اسکان دائمی آوارگان فلسطینی در لبنان مخالفیم لبنان|دیدار هنیه با نبیه بری در بیروت پربیننده‌ترین اخبار بین الملل ۱ کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ ۲ حمله هوایی رژیم صهیونیستی به فرودگاه نظامی «تی۴» سوریه ۳ کشف جسد ۵۷ سرباز سوری قربانی داعش در الرقه ۴ آغاز واکسیناسیون کرونا در مسکو/ شرط فروش واکسن به سایر کشورها ۵ حکم اعدام برای ۷ سعودی در رابطه با پرونده انفجار مسجد شیعیان الاحساء ۶ عربستان مجوز عبور هواپیماهای امارات از آسمان این کشور به فلسطین اشغالی را صادر کرد ۷ عراق از ابتکار ماکرون درباره پایان جنگ در سوریه خبر داد ۸ دیدار رهبران حماس و جهاد اسلامی در بیروت/ دیدار قریب‌الوقوع هنیه با سیدحسن نصرالله مهمترین اخبار بین الملل کاریکاتورهای موهن شارلی‌ ابدو علیه پیامبر اسلام/ چرا مسئولان غربی‌ به اهانتها چراغ سبز نشان می‌دهند؟ دیوان بین‌المللی کیفری: تحریم آمریکا حمله به عدالت بین‌المللی و اجرای قانون است تهدید ترامپ برای قطع بودجه فدرال شهرهایی که در آن اعتراضات در جریان است عراق| ائتلاف فتح: هیچ‌گونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان عراق| ائتلاف فتح: هیچ‌گونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ لبنان| تأکید شیخ نعیم قاسم بر محافظت از استقلال و منافع ملی برای نجات کشور درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اسماعیل هنیه حسن نصرالله لبنان دیدار بین الملل نبیه بری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است

به گزارش قدس آنلاین، «سامح شکری» وزیر خارجه مصر در این باره اظهار داشت: ما تمایل به ایجاد یک کشور فلسطینی و از بین بردن این خشونت ۷۰ ساله علیه فلسطینی‌ها داریم.

وی با اشاره به تهدیدهای رژیم صهیونیستی به حمله زمینی به رفح نیز تاکید کرد: جامعه بین‌المللی راه حل نظامی در رفح را نمی‌پذیرد و چنین اقدامی منجر به ایجاد یک بحران انسانی در آنجا خواهد شد.

شکری افزود: پیشنهادی برای آتش بس در غزه روی میز است و منتظر تصمیم نهایی اسرائیل و حماس هستیم.

وی همچنین تاکید کرد:ما باید شروطی را وضع کنیم که منجر به مشارکت حماس در ایجاد کشور فلسطینی شود.

وزیر خارجه مصر همچنین خاطرنشان کرد: تا زمانی که اشغالگری وجود داشته باشد، طبق قوانین بین‌المللی دلیلی برای مقاومت وجود خواهد داشت.

مقامات رژیم صهیونیستی مدتی است که تهدید به انجام حمله زمینی به رفح می‌کنند اما در نتیجه فشارهای بین‌المللی تا به این لحظه اقدام به این کار نکرده اند.

گفتنی است؛ پس از گذشت ۲۰۶ روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۲۰۶ روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه غزه و لبنان
  • وال استریت: اسرائیل طرح خود برای هدف قرار دادن مناطقی در رفح را به مصر ارائه کرد
  • رئیس حزب آینده ترکیه با هنیه دیدار و درباره جنگ غزه گفت وگو کرد
  • احمد داود اوغلو با هنیه دیدار کرد
  • نتایج نشست مشترک جنبش فتح و حماس در چین چه شد؟
  • جزئیات گفتگوهای هیئت‌های حماس و فتح در چین
  • رزمندگان لبنانی و فلسطینی، نظامیان صهیونیست را هدف قرار دادند
  • دیدار هیات الجزایری با هنیه در استانبول
  • مصر: راه حل نظامی در «رفح» مردود است
  • نبیه بری: منتظر دریافت پیشنهاد فرانسه درخصوص کاهش تنش هستیم