Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیر امر به معروف و نهی از منکر‌ معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس گفت: با راه‌اندازی پویش مردمی "پاتوق مطالبه‌گری" زمینه حضور مجازی حامیان امر به ‌معروف و نهی ‌از منکر راه‌اندازی شد. - اخبار استانها -

مالک لیراوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در شیراز، با اعلام راه‌اندازی پویش مردمی "پاتوق مطالبه‌گری" اظهار داشت: از آنجا که امسال به خاطر کرونا، اجتماع حامیان امر به معروف و نهی از منکر را برگزار نکردیم به همین دلیل در سایت http://patoghmotalebe.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ir، زمینه حضور مجازی حامیان امر به معروف و نهی از منکر فراهم شد.

به گفته وی پاتوق مطالبه‌گری محلی برای ثبت مطالبات از مسئولان، دستگاه‌ها، افراد و فضایی برای تقدیر و معرفی افرادی که مسئولیت خود را درست انجام می‌دهند، است.

لیراوی افزود: این سایت از دو قسمت تشکیل شده است قسمت نخست که فقط با زدن بر روی لینک فرد در جمع حامیان امر به معروف و نهی از منکر قرار می‌گیرد و در قسمت دوم مطالبه‌گری و یا تشکر از مسئولان را ثبت می‌کند.

مدیر امربه معروف و نهی از منکر‌ معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه چند مبنای اساسی برای شروع این کار در نظر داشتیم، به نگاه امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در راستای مطالبه‌گری اشاره کرد و اظهار داشت: در احادیث هم به این امر اشاره شده است همچنان که امام حسین(ع) می فرمایند که "بر چشمان مومن روا نیست وضعیتی را ببیند و کاری نکند مگر اینکه وضعیت را تغییر دهد". بر همین اساس با هدف قیام امام حسین(ع) این پویش راه‌اندازی شد.

مدیر امر به معروف و نهی از منکر‌ معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس معتقد است که امر به معروف و نهی از منکر باید در همه زمینه‌های زندگی ورود کند تا به نتایج آن برسیم.

قیام امام حسین(ع) برای امر به معروف و نهی از منکر بود+عکسعضو مجلس خبرگان رهبری: دستگاه‌های انقلابی نسبت به احیای امر به معروف در جامعه متعصب باشند+ فیلم3 شرط مهم امر به معروف مسلمین چیست؟

وی با بیان اینکه آغاز این پویش، از ابتدای محرم بوده و برای همیشه این پویش ادامه دارد تصریح کرد: این پویش در تمام دستگاه‌ها و ارگان‌ها و ادارات دولتی پیگیری می‌شود.

مدیر امر به معروف و نهی از منکر‌ معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس ماهیت امر به معروف را اجتماعی دانست و با اشاره به بیانات امام راحل(ره) گفت: ایشان می‌فرمایند در همه اقشار و مراکز باید برای حفظ اسلام حتما این فریضه انجام شود.

لیراوی در ادامه به سخنان مقام معظم رهبری در مورد این فریضه فراموش شده اشاره کرد و اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب، تذکر لسانی را وظیفه همگانی می‌دانند و قرآن هم در این زمینه اشاراتی داشته است.

وی با بیان اینکه  اجرای این فریضه در اقشار مختلف یا توسط مردم با ایراداتی مواجه است گفت: با راه‌اندازی این سامانه پل ارتباطی میان مردم و مسئولان به وجود می‌آید و مطالبه‌گری از مسئولان اجرایی می‌شود.

مدیر امر به معروف و نهی از منکر‌ معاونت اجتماعی سپاه فجر استان فارس با بیان اینکه فعالیت این سامانه اساسا کشوری است گفت: پوسترهای این پویش در همه ادارات و ارگان‌ها پخش شده و این امکان را دارد که مراجعه‌کنندگان با استفاده از تلفن همراه، به سامانه متصل شده و دسترسی همگانی را آسان می‌کند.

انتهای پیام/424/ح

R7533/P/S6,61/CT1 بیشتر بخوانید... ترویج اخوت و برادری سنگ بنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر است امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان خاص نمی‌شناسد قائم مقام ستاد امر به معروف: اپلیکیشن مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... ترویج اخوت و برادری سنگ بنای اصلی امر به معروف و نهی از منکر است امر به معروف و نهی از منکر زمان و مکان خاص نمی‌شناسد قائم مقام ستاد امر به معروف: اپلیکیشن مطالبه‌گری از نمایندگان مجلس افتتاح می‌شود پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۳ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۴ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۵ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۶ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۷ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۸ سخنگوی وزارت بهداشت: داروهای طب سنتی برای درمان کرونا مورد تایید نیست / اعلام پروتکل‌های سختگیرانه‌‌ ‌برای بازگشایی مدارس مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس: مطالبه ۵ هزار میلیارد تومانی فرهنگیان از دولت / پرداخت دیون موجب تورم نمی‌شود ادامه برخورد قاطع دستگاه قضایی ‌مفاسد اقتصادی / سرپرست سابق شهرداری ساری دستگیر شد مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند بلاتکلیفی خانواده‌ها و معلمان در آستانه سال تحصیلی میان اخبار متفاوت عراق| ائتلاف فتح: هیچ‌گونه تعلل در اخراج آمریکایی‌ها از کشور را نمی‌پذیریم درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیر امر به معروف و نهی از منکر پاتوق مطالبه گری حامیان امر راه اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد

قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت: یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، علی رمضانی، قائم‌مقام و سخنگوی سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، در پیامی در حساب کاربری خود در فضای مجازی نوشت:

«علیرغم تلاش جامعه فرهنگی هند، نظر به ادامه محدودیت حضور اتباع این کشور در ایران پس از عملیات وعده صادق و اتمام فرصت رفع محدودیت بعد از دیدار اخیر سفیر هند، حضور این کشور منتفی شد و یمن مهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خواهد بود.»

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت (۱۴۰۳) در محل مصلی امام خمینی (ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • بهترین زمان برای نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب دوران کودکی و نوجوانی است
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر نوجوان در مقابل اراذل‌واوباش
  • ستاره زن شبکه‌های مجازی به ضرب گلوله کشته شد
  • یمن میهمان ویژه سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران شد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • ناحیه صنعتی ‌در «جویم» فارس احداث می‌شود
  • گسترش اعتراضات حامیان فلسطین در اروپا
  • ضربه چاقو به جوان کاشمری به دلیل حمایت از چند دختر در برابر ۳ مزاحم
  • هفتمین «پاتوق فیلم کوتاه» برگزار می‌شود/ از کمدی تا آخرالزمان
  • نقش موثر اصناف و بازاریان در تبیین فرهنگ حجاب