Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقویم طرفداری امروز به سیزده شهریور اختصاص دارد. 

در چنین روزی نیما نکیسا از پاس تهران به استقلال جنوب دزفول پیوست و محمد رویانیان در سمت مدیرعاملی پرسپولیس ابقا شد. 

تیم "علی پروین" مقابل سپیدرود رشت پیروز شد

تیم فوتبال آذربایجان که بعد از حضور "علی پروین" و "ناصر ابراهیمی" به عنوان مدیر فنی و سرمربی فعلی کانون نگاه خبرنگاران و جامعه فوتبال کشور قرار گرفته است عصر پنجشنبه موفق شد مقابل سپیدرود رشت به پیروزی برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم آذربایجان تهران با نتیجه یک بر صفر و تک گل "وحید شرقی" در هفته نخست زیرگروه باشگاههای ایران در ورزشگاه شهید عضدی رشت و مقابل 3 هزار نفر تماشاگر نماینده گیلان را شکست داد. (۱۳ شهریور ۱۳۸۲)

نامه سرگشاده"محمد مایلی کهن" علیه مسئولان فدراسیون فوتبال

"محمد مایلی کهن" سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در نامه ای سرگشاده بار دیگر ، مسوولان فدراسیون فوتبال را مورد حمله قرار داد. مایلی کهن در این نامه  مدعی شده است : "بی عدالتی در فوتبال به حد اعلای خود رسیده و متولی فوتبال تنها از زور گویان و قلدرها حمایت می کند.متاسفانه این روزها به خلاف شعارهایی که داده می شود ، فوتبال ما هم تیمداری را گم کرده و هم دینداری و صرفا به شعارمداری بسنده نموده و به دنبال فریفتن مردم است ، که در این زمینه نیز توفیقی برایش در بر نداشته است و حنای آنان دیگر نزد کسی رنگی ندارد."

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران افزوده است : مدتی بود که به احترام پیشکسوتان سکوت کرده بودم اما دیدم که سکوت من تعبیری دیگر داشته و آقایان را افسار گسیخته تر از همیشه کرده و سکوت مرا ناشی از هراس و یا عقب نشینی دانسته که بی محابا حمله مجدد خود را آغاز کرده اند. "آنان چون دیوانگان برمنتقدان خود تاخته و آنها را دشمن خود و فوتبال قلمداد نموده و هر آنچه شایسته خود بوده به منتقدان نسبت می دهند. به راستی این است رسم حاکمیت بر فوتبال یک کشور ؟ وقتی متولی فوتبال اینگونه عنان گسیخته عمل می نماید چه توقعی می توان از سایرین داشت ؟"

مایلی کهن در نامه سرگشاده خود درباره علی دایی نیز نوشته است : دایی در مصاحبه اختصاصی روز جمعه خود با شبکه دو اعلام کرده که وی هیچگاه در هیچ یک از امور تیم ملی دخالت نکرده است و تمامی مربیانی که او با آنان کار کرده است می توانند موید گفتار او باشند. به عنوان یکی از مربیانی که با دایی کار کرده ام اعلام می نمایم، در مقطعی که علی دایی از تیم ملی فوتبال زمان بنده خط خورده بود، صرفا به دلیل علاقه مندی وی در دخالت در کار مربیگری بود و به همین جهت نامبرده در ان مقطع از تیم ملی خط خورد تا جایگاه خود را به عنوان بازیکن بداند.ضمنا این امر بر کسی پوشیده نیست ، وقتی تیم ملی به جام جهانی 1998 فرانسه راه پیدا کرد و بازیکنان این افتخار را پیدا کردند که خدمت ریاست محترم وقت جمهوری اسلامی ایران برسند، بازهم دخالت ایشان در کار فدراسیون باعث شد که فدراسیون آقای مصطفوی به نوعی عزل و آقای صفایی فرهانی روی کار بیاید. اینها را برای یادآوری بیان کردم تا عموم بدانند که علی دایی سابقه علاقه به دخالت در امور تیم ملی و فدراسیون فوتبال را داشته است یا خیر ؟ شک نکنید باز هم خواهم گفت و نوشت ، مگر اینکه نباشم. (۱۳ شهریور ۱۳۸۴)

"محمد دادکان" : دینداری هنوز سر لوحه فعالیت های فدراسیون فوتبال است

رییس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه دینداری هنوز سرلوحه فعالیت های این فدراسیون قرار دارد،گفت : از انتقادهای سازنده ای که همراه با واقعیات باشد استقبال می کنیم . دینداری یعنی اخلاق مداری و همه تلاش ما در این مدت این بوده که اخلاق را بر همه امورات حاکم کنیم. همین که مسوولان هرگز تحت تاثیر جوسازی قرار نمی گیرند و از راه خویش باز نمی مانند گویای همین نکته است. (۱۳ شهریور ۱۳۸۴)

نکیسا به استقلال جنوب دزفول پیوست

نیما نکیسا دروازه بان فصل گذشته تیم فوتبال پاس تهران به تیم استقلال جنوب دزفول پیوست. مدیرعامل باشگاه استقلال جنوب دزفول اظهار داشت: نکیسا برای یک فصل کاری به این تیم پیوسته است . منصور قمر افزود: قرارداد با این بازیکن به ثبت رسیده است. (۱۳ شهریور ۱۳۸۵)

تیم استقلال جنوب دزفولرويانيان به عنوان مديرعامل باشگاه پرسپوليس ابقا شد

نخستین جلسه اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس امروز با حضور مهدی تاج، محمد رویانیان، علی پروین و محمد حسین نژاد فلاح در غیاب فدا حسین مالكی برگزار شد. اعضای هیات مدیره باشگاه پرسپولیس در این نشست محمد رویانیان را به دلیل تلاش های گذشته به عنوان مدیرعامل این باشگاه ابقا كردند. (۱۳ شهریور ۱۳۹۱)

 

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال ۱۳ شهریور مایلی کهن تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود

به گزارش ورزش سه، مهدی محمدنبی نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال ایران درباره واگذاری سرخابی‌ها به بخش خصوصی واکنش نشان داد و خاطرنشان کرد: قاعدتاً فکر می‌کنم بیش از ۲۰ سال بود که این قصه تکرار می‌شود. اگر خاطرتان باشد در دهه ۷۰، وزارت معادن و فلزات به نوعی این نقش را بازی کرد و در سال ۸۰ بود که آمدن اشخاصی که با فوتبال بیگانه بودند، این بحث خصوصی سازی متوقف شد. پرسپولیس در دهه ۷۰ این استارت را زد و حالا استمرار آقای هاشمی و آقای خاندوزی و اراده خوبی که در دولت بود، باعث شد این اتفاق بیفتد. ورزش فوتبال ورزشی است که باید به سمت درآمدهای پایدار برود و انشالله اگر این مسیر را طی کند، فکر می‌کنم مسیر خوبی است. البته شناختی که از حوزه ورزش کشور داریم و ساختار باشگاه‌ها به لحاظ منابع انسانی و سخت افزاری و در کنار همه این‌ها پروژه‌هایی که می‌تواند به درآمد پایدار منجر شود، را کنار هم قرار داد و این را فازی برای شروع بخش خصوصی دانست.

نبی تاکید کرد: بخش خصوصی به نرخ بازگشت از سرمایه توجه می‌کنند و این نرخ وابسته به این است که پلن خوبی داشته باشد و انشالله بتوانند این کار را انجام دهند. فدراسیون فوتبال هم به سهم خودش با توجه به الزامات AFC، کم کم به جلو قدم برداشت و خدا را شکر این تلاش به ثمره نشست. امیدوار هستیم چیزی که به حق است رخ دهد و تیم های قوی فوتبال ایران، پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور که سرمایه های ملی فوتبال هستند که امیدوارم رو به جلو حرکت کنند.

او با اشاره به موضوع حق پخش و درآمدزایی تیم های فوتبال گفت: آن چیزی که به دولت از طریق مجلس تاکید شده، بخشی است مربوط به آیین نامه اجرایی است که باید لحاظ شود. سازمان لیگ کشور و فدراسیون فوتبال در صدد نوشتن آیین نامه‌ای هستند که به ظرف مدت زمان تعیین شده به وزارت ورزش ارسال خواهد شد که در این لایحه و این بخش دیده می‌شود.

دیگر خبرها

  • روز خوش استقلال و پرسپولیس
  • نبی: برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است/ واگذاری سرخابی‌ها آثار مثبتی دارد
  • برای هفته‌های آخر لیگ کارگروه رصد تشکیل شده است
  • نبی: پرسپولیس در دهه 70 خصوصی بود
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • نامه رسمی فدراسیون فوتبال به AFC برای تغییر مالکیت پرسپولیس و استقلال
  • درویش تا آخر فصل در پرسپولیس ابقا شد
  • زارعی: دغدغه ما برای مالکیت استقلال و پرسپولیس برطرف شد
  • مکاتبه فدراسیون فوتبال با AFC و حل مشکل مالکیت سرخابی‌ها
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده