Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور برای کلنگ زنی و افتتاح 16 پروژه عمرانی و 30 واحد تولیدی وارد همدان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ محمد باقر نوبخت، معاون رییس جمهور و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به همراه عزیزالله مهدیان معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب کشور با استقبال استاندار همدان، معاونین استاندار، تعدادی از فرمانداران، مدیران و مسئولان استانی وارد همدان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کلنگ زنی 2هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین

وی در بدو ورود به استان همدان، با حضور در روستای حاتم‌آباد واقع در شهرستان کبودراهنگ، ۲هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین، یکی از پروژه‌های بزرگ استانی را کلنگ‌زنی کرد.

نوبخت در آئین کلنگ‌زنی ۲هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین گفت: در سفر یک روزه‌‌ای که‌ همدان دارم، پروژه‌های عمرانی بزرگی را افتتاح و کلنگ‌زنی خواهیم‌ کرد و قرار است در این سفر ۱۶پروژه عمرانی با اعتبار ۳۰۰میلیاردتومان کلنگ‌زنی و افتتاح شوند.

معاون رئیس جمهور ادامه داد: ۳۰ پروژه تولیدی با اعتبار هزار و ۷۱ میلیارد تومان با سقف اشتغال بیش از ۱۹هزار نفر، از رهاوردهای این سفر خواهد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه تاکید کرد: امیدواریم با حمایت‌های بنیاد مسکن ۲هزار واحد طرح تامین مسکن محرومین تا ۹ ماه آینده آماده تحویل باشند.

عزیزالله مهدیان معاون بازسازی بنیاد مسکن کشور نیز در این مراسم گفت: در یک سال گذشته تعداد ۲۵۰۰ مسکن روستایی واحد مقاوم سازی شده و باقیمانده مسکن روستایی، مربوط به خانواده‌هایی بود که نمی‌توانستند این کار را انجام دهند .

نوبخت در ادامه با حضور در روستای شورین واقع در شهرستان همدان، ۸هزار واحد احداث شده از سیل سال ۹۸ را افتتاح و همچنین صدهزارمین واحد بهسازی و بازسازی مسکن روستایی در استان همدان را به بهره‌برداری رساند.

وی همچنین از روند ساخت مرکز جامع سرطان بیمارستان بعثت شهر همدان هم بازدید کرد.

گفتنی است معاون رییس جمهور در ادامه سفر خود به همدان از چندین پروژه دیگر هم بازدید و افتتاح خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: معاون رییس جمهور مسکن روستایی کلنگ زنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۶۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، به گفته بهمنی ۷۱ هزار مترمربع آسفالت و بهسازی معابر و ۱۷ هزار متر مربع سنگفرش، دیوارچینی و پله گذاری در قالب طرح هادی با اعتباری بیش از ۳۵۰ میلیارد ریال در روستا‌های بخش مرکزی سروآباد انجام شده است.

وی افزود: ۴۷۳ واحد مسکن مددجویی در سطح روستا‌های شهرستان سروآباد احداث شده است.

رئیس بنیاد مسکن سروآباد اظهار داشت: در سال جاری تسهیلات ساخت مسکن محرومین ۳۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و کارمزد ۵ ساله پرداخت می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ۸۰۰ پروژه عمرانی طی دو سال در ساری افتتاح شد
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • قدردانی از کارگران واحد‌های تولیدی و خدماتی همدان
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • کلنگ دومین مجتمع خوابگاه متاهلی دانشگاه یاسوج به زمین زده شد
  • افتتاح و کلنگ‌زنی چند پروژه در دانشگاه یاسوج 
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • رشد بخش مسکن از منفی ۱۳.۸ در سال ۹۹ به مثبت ۴.۸ در سال ۱۴۰۲
  • پروژه‌های فعال نهضت ملی مسکن از مرز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار واحد گذشت
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد