Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-29@18:52:02 GMT

زمان اعلام نتایج اولیه آزمون سراسری و ارشد مشخص شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۱۸۱۴

دکتر ابراهیم خدایی در گفت‌وگو با ایسنا ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۹۹ اعلام شده و پذیرفته‌شدگان انتخاب رشته خود را انجام داده‌اند و این داوطلبان برای انجام مصاحبه به دانشگاه‌ها معرفی می‌شوند. حدودا ۲۰ تا ۲۵ روز مصاحبه این داوطلبان زمان می‌برد ضمن اینکه تمامی این مصاحبه‌ها به شکل مجازی انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه تصریح کرد: پیش‌بینی ما این است که نتایج نهایی آزمون دکتری ۹۹ تا آخر مهر ماه اعلام شود. نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد نیز شنبه یا یکشنبه این هفته یعنی ۱۵ یا ۱۶ شهریور ماه و نتایج اولیه کنکور نیز تا هفته اول مهر ماه اعلام خواهد شد.

رئیس سازمان سنجش و آموزش کشور با تأکید بر اینکه انتخاب رشته پذیرفته‌شدگان ارشد از هفته پیش رو شروع خواهد شد. طبیعتا با توجه به اینکه در آزمون کارشناسی ارشد یکسری از رشته‌ها نیازمند مصاحبه است بنابراین پیش‌بینی ما این است که نتایج نهایی این آزمون و کنکور نیز همانند دکتری تا پایان مهر ماه اعلام شود.

دکتر خدایی ادامه داد: همان طور که عنوان شد نتایج اولیه کنکور حتما تا هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود و با توجه به اینکه یک سری از رشته‌های این آزمون نیز نیازمند مصاحبه است و دانشگاه فرهنگیان که حدود ۲۰ هزار ظرفیت پذیرش دانشجو دارد، حدودا پذیرفته‌شدگان این دانشگاه ۱۶ روز زمان برای انجام مصاحبه نیاز دارند. بنابراین تلاش سازمان سنجش این است که نتایج تمامی آزمون‌ها تا اواخر مهر ماه اعلام شود و داوطلبان بتوانند از اوایل آبان‌ ماه ثبت نام خود را برای حضور در کلاس‌های آموزشی دانشگاه‌ها انجام دهند.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: مهر ماه اعلام نتایج اولیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار و نتایج آن به شرح زیر مشخص شد:

تراکتور- مس رفسنجان

چادرملو - آلومینیوم اراک

گل‌گهر - هوادار

 ملوان - سپاهان

در مرحله نیمه نهایی برنده بازی سپاهان و ملوان با برنده بازی گل‌گهر و هوادار به مصاف هم می روند. همچنین برنده بازی تراکتور مس رفسنجان با برنده بازی چادرملو و آلومینیوم بازی خواهند کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اعلام نتایج بررسی اولیه پذیرش بدون آزمون دکتری دانشگاه تهران
  • مشخص شدن نتایج قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی/ سپاهان حریف ملوان شد
  • آزمون ناتی تضمینی ، راهنمای اخذ مدرک NAATI صفر تا صد
  • تاکنون کدام گزینه ها برای ریاست مجلس دوازدهم مطرح شده اند؟
  • ۵ رقیب قالیباف برای ریاست مجلس مشخص شدند / این ۵ نفر می‌خواهند قالیباف را ناک اوت کنند
  • نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ - دانشگاه بجنورد ( عکس)
  • فرصت تغییر محل آزمون پایان ترم برای پیام‌نوری‌ها
  • چه کسی بر صندلی ریاست مجلس دوازدهم تکیه می‌زند؟
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود