Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رختکن فینالیست‌های جام حذفی و محل استقرار داوران در ورزشگاه امام رضا(ع) ضدعفونی و پلمب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، دقایقی قبل در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در ورزشگاه امام رضا(ع) که امشب میزبان دیدار فینال جام حذفی میان استقلال و تراکتور خواهد بود، رختکن‌های دو تیم و محل استقرار داوران ضدعفونی و سپس پلمب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار دو تیم قرار است امشب از ساعت 18:15 در ورزشگاه امام رضا(ع) برگزار شود و به گفته تاج فیروز؛ مدیرعامل تربیت بدنی آستان قدس رضوی قرار است به دلیل همزمانی این دیدار با ایام شهادت امام حسین(ع) برنامه‌های فرهنگی ویژه‌ای نیز تدارک دیده شود.

همچنین همچون دیدارهای لیگ برتر حضور خبرنگاران در این دیدار ممنوع است و صرفا رسانه‌های تصویری حق حضور در بازی را برای پوشش خبری و تصویری دارند.

همچنین قرار است سرخ‌پوشان تبریزی برای تشکر از کادر درمان و سلامت در دیدار فینال جام حذفی روی لباس‌های خود را به نام آن‌ها منقش کرده‌اند.

انتهای پیام/282/ش

R41347/P/S6,1188/CT7 بیشتر بخوانید... دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان مهمان ویژه فینال جام حذفی / جشن اهدای جام نداریم جام حذفی فوتبال| استقلال - تراکتور؛ مجیدی سعادتمند می‌شود یا ساکت؟ مدیرعامل تراکتور: برخی‌ می‌خواهند جام حذفی را به تیم دیگر تهرانی بدهند/ نگران قضاوت دیدار فینال هستیم قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان بیشتر بخوانید... دراگان اسکوچیچ و وحید هاشمیان مهمان ویژه فینال جام حذفی / جشن اهدای جام نداریم جام حذفی فوتبال| استقلال - تراکتور؛ مجیدی سعادتمند می‌شود یا ساکت؟ مدیرعامل تراکتور: برخی‌ می‌خواهند جام حذفی را به تیم دیگر تهرانی بدهند/ نگران قضاوت دیدار فینال هستیم پربیننده‌ترین اخبار استانها ۱ شیراز در وضعیت هشدار؛ نگران بازگشایی مدارس هستیم ۲ انهدام بزرگ‌ترین شبکه جعل مدرک تحصیلی ‌/ شناسایی‌ هسته اصلی در وزارت علوم / متهمان برای وزارتخانه‌ها‌ ‌مدرک ‌جعل می‌کردند ۳ وسعت دریاچه ارومیه به کمتر از ۳ هزار کیلومترمربع رسید / حجم آب دریاچه ۳ میلیارد و ۴۹ میلیون مترمربع است ۴ رئیس مجلس: مردم خوزستان حس محرومیت و تبعیض دارند/ مردم این منطقه با سختی و مشقت زندگی می‌کنند/ این سفرها مچ‌گیری نیست ۵ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود ۶ رئیس مجلس: پاسخ ‌آمریکایی‌ها را با کار جهادی می‌دهیم/ ‌دشمن را ناامید می‌کنیم ۷ امام خامنه‌ای در حکمی حجت‌الاسلام پورذهبی را به نمایندگی ولی فقیه در کردستان منصوب کردند ۸ قول نوبخت برای تکمیل ۹ماهه پروژه ۲هزارواحدی ‌مسکن ‌محرومان مهمترین اخبار استانها فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با تسنیم: برای بازگشت مرزبانان گروگان‌ گرفته‌شده در تلاشیم / ادعای ‌افغانستانی‌ها ‌بی‌اساس بود‌ واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود سد کلقان‌چای بستان‌آباد با دستور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور افتتاح شد وزیر راه و شهرسازی: ۳۵۰۰ کیلومتر راه روستایی در کشور به بهره برداری می‌رسد مهمترین اخبار تسنیم واکنش آیت‌الله اعرافی به هتک قرآن‌/ تمدن بشری ‌در پرتو قرآن جان ‌گرفت/ این حرکت ننگین برای مدعیان تمدن غربی ‌گران تمام‌ می‌شود نوبخت: نتیجه وفاق و همکاری مردم و مسئولان سازندگی در کشور است آمریکا: نمی‌خواهیم حزب‌الله بخشی از دولت لبنان باشد اینترنت شاد برای همه استفاده‌کنندگان رایگان شد+ امکانات نسخه جدید لبنان| هنیه با سید حسن نصرالله دیدار می‌کند درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS اینستاگرام توییتر فیسبوک   آپارات   بیسفون   سروش   ویسپی   آی‌گپ
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشگاه امام رضا ع فینال جام حذفی دیدار فینال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۱۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!

آفتاب‌‌نیوز :

العین امارات با وجود شکست ۲-۱ مقابل الهلال در بازی برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، موفق شد به فینال صعود کند. العین که چند سالی بود در لیگ قهرمانان آسیا توفیق زیادی نداشت، با هدایت هرنان کرسپوی آرژانتینی موفق شد بعد از سال‌ها به فینال لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

در مورد فینالیست شدن العین نکته جالبی وجود دارد و آن هم نقش ِویژه پرسپولیس در این صعود است. پرسپولیس که در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های الدحیل، النصر و استقلال تاجیکستان همگروه بود، در آخر نتوانست به دور حذفی صعود کند و در همان مرحله گروهی حذف شد. با این حال تیم گل‌محمدی بعد از شکست الدحیل در قطر زمینه‌ساز اخراج هرنان کرسپو از الدحیل شد و این مربی از این تیم قطری اخراج شد. اخراجی که البته برای بازیکن سابق پارما، لاتزیو، اینتر، میلان و چلسی خوش یمن شد و کرسپو بلافاصله هدایت العین را برعهده گرفت.

کرسپو با العین برخلاف الدحیل عالی نتیجه گرفت و موفق شد با شکست دادن النصر و الهلال دو غول پرستاره فوتبال عربستان راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شود. اگر پرسپولیس مقابل الدحیل به برتری نمی‌رسید، شاید کرسپو به کارش در الدحیل ادامه می‌داد و برکنار نمی‌شد. العین هم به سراغ مربی دیگری می‌رفت و شرایط به کلی تغییر می‌کرد. در واقع پرسپولیس نقش ویژه‌ای در صعود العین به فینال آسیا داشته و هواداران این تیم اماراتی می‌تواند از نماینده ایران ممنون باشد!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • هجوم هواداران اراکی به رختکن (عکس)
  • تایلند فینالیست جام ملت های فوتسال آسیا شد
  • تاریخ‌سازی میزبان در خانه/ تایلند فینالیست فوتسال آسیا شد
  • ساعت بازی پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی (امروز جمعه 7 اردیبهشت)
  • ساعت بازی فوتبال پرسپولیس - آلومینیوم در جام حذفی
  • آلومینیوم - پرسپولیس؛ زمانی برای انتقام!
  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • آغاز مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی با نبرد تکراری مس و پیکان
  • ورزشگاه دیدار ملاثانی و سپاهان در جام حذفی تغییر کرد