Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، محمد اسلامی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به کهگیلویه و بویراحمد در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین طول بزرگراه های کشور از حدود ۱۶ هزار و ۵۰۰ کیلومتر به ۲۳ هزار کیلومتر افزایش پیدا خواهد کرد که بخشی از آن در استان کهگیلویه و بویراحمد قبلا افتتاح و بخشی دیگر نیز در سفر اخیر افتتاح خواهد شد و مابقی تا پایان دولت ساخته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نبود هیچ تبعیضی در ایجاد بزرگراه و آزاد راه در استان های کشور، افزود: برای دولت ،شمال و جنوب ،غرب و شرق هیچ فرقی نمی کند.

و هم اینک ۲۳۰۰ تردد شمار در راه های کشور وجود دارد.

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به فعال بودن ۲هزار و ۳۰۰ تردد شمار در جاده های کشور ،تصریح کرد: تردد شمار ها بیانگر میزان ظرفیت جاده و استفاده از آن هستند و بر اساس آن میزان نیاز به احداث بزرگراه و آزاد راه به صورت ریاضی محاسبه می شود.

اسلامی تاکید کرد که در ساخت آزاد راه و بزرگراه نگاه منطقه ای وجود ندارد و آزاد راه و بزرگراه های کشور با توجه به میزان ترافیک و نیاز ایجاد می شوند.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پارسال ۲ هزار و ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی در کشور افتتاح شد و تا پایان دولت ۳ هزار و ۵۰۰ کیلومتر راه روستایی دیگر در سراسر کشور به بهره برداری می رسد.طول راه های روستایی کشور ۲۰۶هزار کیلومتر است.

آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح یاسوج - سه راهی مهریان ( جاده اصلی سورمق، اقلید - یاسوج )، افتتاح طرح های توسعه و بهسازی ،روشنایی باند،تکمیل ساختمان ها و ارتقای زسرساخت های فرودگاه یاسوج و افتتاح عملیات تکمیلی بزرگراه گچساران خیرآباد از جمله برنامه های امروز سفر وزیر راه و شهرسازی به کهگیلویه و بویراحمد است.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران کهگیلویه وبویراحمد اختصاصی ایرنا یاسوج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران کهگیلویه وبویراحمد اختصاصی ایرنا یاسوج سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای توسعه ایران کهگیلویه وبویراحمد اختصاصی ایرنا یاسوج وزیر راه و شهرسازی راه های کشور آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور

به گزارش خبرگزاری مهر، ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن، گفت: طبق دستورالعمل ماده ۲۵ قانون جهش تولید و ساخت مسکن برای کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی در شهرهای بروجرد، خرم‌آباد، بندرعباس و شیراز توافقاتی انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به تفاهم‌نامه وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح، تاکید کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه مقرر شده است که ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای تأمین مسکن نیروهای مسلح در کشور ساخته شود.

به گزارش مهر، پیش‌از این وزیر راه و شهرسازی از آغاز عملیات اجرایی بیش از ۲۳۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن برای خانواده‌های نیروی مسلح خبر داده بود.

کد خبر 6097944 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • اجلاسیه گروه کشوری معماری و شهرسازی در شاهرود
  • دانشگاه‌ها از مسائل کشور جدا نشوند
  • شلختگی در شهرسازی کشور مشهود است/ تکلیفمان روشن نیست
  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیرو‌های مسلح کشور
  • ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی برای نیروهای مسلح کشور
  • یک مقام مسئول: ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه
  • ۳۰ درصد مساحت خوزستان تحت تاثیر فرونشست زمین قرار دارد
  • بیش از ۱۲ هزار پزشک امروز با هم رقابت کردند/ ظرفیت پذیرش آزمون دستیاری ۱۲ درصد افزایش می یابد