Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-01@23:46:55 GMT

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در ملایر

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۰۳۳

توزیع ۱۵ هزار بسته معیشتی کمک مومنانه در ملایر

حسینی گفت: ۱۵ هزار بسته معیشتی در ملایر به همت سپاه و بسیج در راستای رزمایش کمک های مومنانه توزیع شد.

«سید جواد حسینی » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر  گفت: در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای  طرح کمک های مومنانه  با هدف دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا سپاه و بسیج ملایر نیز این طرح  را در دستور کار   کار قرار داده و اقدام به جمع آوری کمکهای مردمی و خیران کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

فرمانده سپاه ناحیه ملایر افزود: در این زمینه سری اول رزمایش کمک های مومنانه در ملایر در سه نوبت ابتدای ماه رمضان، میلاد امام حسن(ع) و عید سعید فطر برگزار که طی این سه مرحله بیش از 12 هزار بسته معیشتی بین خانوادهای نیازمند توزیع شد

 

وی به اجرای مرحله دوم از رزمایش کمکهای مومنانه اشاره کرد و گفت: مرحله دوم اجرای این طرح نیز همزمان با دهه ولایت کلید خورد و قرار است طی سه مرحله  انجام شد.

حسینی با بیان اینکه طی این سه مرحله نیز جمع آوری و توزیع کمکهای مومنانه بیش از 4 هزار و 800 بسته معیشتی توزیع می‌شود افزود: در دهه ولایت یک هزار و 200 بسته  بین خانوادههای نیازمند شهرستان توزیع شد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این   بسته ها به همت بسیج و سپاه در اعیاد قربان و غدیر نیز تعداد زیادی بسته هعای گوشت قربانی و نذورات نیز بین خلنوادههای نیازمند شهرستان توزیع شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر  در ادامه  از توزیع یک هزار و 600 بسته معیشتی در بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا در دهه اول محرم خبر داد و تصریح کرد: مبلغ هر کدام از این بسته ها 300 هزار تومان بوده است.

وی  افزود: همچنین در این مرحله در دهه اول محرم 5 هزار پرس غذای گرم و  75 مورد ذبح قربانی  و به صورت بسته های گوشت بین  تعداد زیادی از خانوادههای نیازمند  شناسایی شده  توزیع شد

حسینی از اجرای سری سوم توزیع مرحله دوم کمکهای ممنانه در دهه آخر ماه صفر خبر داد و گفت:  برآورد توزیع سبد معیشتی دراین مرحله نیز 2 هزار مورد خواهد بود که جمعا  در مرحله دوم کمکهای مومنانه از عید ولایت تا پایان ماه صفر بیش از 4800 بسته توزیع خواهد شد.

وی با  اشاره به برنامه و پیش بینی توزیع کمکهای مومنانه در ملایر گفت: تا کنون 15 هزار بسته معیشتی توزیع شده و  طبق برنامه قرار است این تعداد تا 20 هزار سبد برسد که در استان همدان بی نظیر است.

 

وی گفت: از زمان اجرای کمک های مومنانه در ملایر تا کنون   ۲۰۰ راس گوسفند نیز ذبح  و در قالب  ۲۵ هزار بسته پروتئینی شامل گوشت گوسفند و مرغ و 20 هزار پرس غذای گرم  نیز در بین نیازمندان توزیع شده است

وی گفت: توزیع ۳۴ سری جهیزیه در بین نوعروسان و ۷۱ سری لوازم خانگی در بین خانواده های سیل زده و ترمیم ۳۴ باب منزل نیازمندان با همراهی بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)و توزیع ۱۵ هزار بسته بهداشتی و ۵۰ هزار ماسک در بین محله های نیازمند و حاشیه شهر  را نیز از دیگر اقدمات سپاه و بسیج ملایر دانست.

پایان پیام/579

منبع: شبستان

کلیدواژه: کمک مومنانه شهرستان ملایر سپاه پاسداران هزار بسته معیشتی مومنانه در ملایر کمک های مومنانه کمکهای مومنانه مرحله دوم توزیع شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر

دریافت 8 MB

به گزارش خبرنگار مهر، حضور اعضای مرکز ۳ ملایر در گپ و گفت با آقای نصرالهی با موضوع جایگاه نماز در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان برگزار شد.

کد خبر 6093614

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • برگزاری روزهای تدبر قرآنی در ملایر
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین