Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@08:47:35 GMT

پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۱۷۲۰۳۹

پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل افتتاح شد

ایسنا/اردبیل همزمان با طرح های منابع آب و برق در قالب پویش الف _ب ایران پست ۲۳۰ کیلوولت اردبیل دو آرتا با دستور ویدئو کنفرانس رئیس جمهور به بهره برداری رسید.


درمراسمی که ۱۳ شهریور با حضور مدیرعامل شرکت توانیر برگزار شد، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل اظهار کرد: همزمان با چهار استان کشور و در هفته هجدهم پویش الف _ب ایران طرح های برق رسانی اردبیل در دولت تدبیر و امید همزمان با سال جهش تولید بهره برداری می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حسین قدیمی خاطرنشان ‌کرد: امروز همچنین پست های ۲۰ و ۶۳ کیلوولت اتصال به رینگ شهرستان اردبیل نیز به بهره برداری می رسد.
وی گفت: احداث پست ۶۳،۲۰ و ۲۳۰ کیلوولت اردبیل ۲ آرتا و خطور ارتباطی آن از سال ۹۳ در اولویت برنامههای شرکت برق منطقهای آذربایجان قرار گرفت و با تامین بخش عمده منابع مالی این پروژه از محل فاینانس بانک توسعه اسلامی بالغ بر ۱۱ میلیون یورو و بخشی از منابع داخلی شرکت عملیات اجرایی پروژه در سال ۹۴ عملا شروع شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل افزود: با تامین تجهیزات و اجرای عملیات ساختمانی و نصب و راه اندازی و پروژه آماده بهره برداری است.
قدیمی اهداف پروژه را افزایش قابلیت اطمینان شبکه نیرورسانی مرکز استان، کاهش خاموشی های منطقه، ایجاد زیرساخت به منظور پاسخگویی به متقاضیان جدید صنعتی و کشاورزی منطقه و کاهش تلفات شبکه فوق توزیع و توزیع منطقه اعلام کرد.
وی ادامه داد: بخش پست این نیروگاه با مجموع ظرفیت ۳۶۰ مگاولت آمپر افتتاح می شود که در بخش ۲۳۰ کیلوولت دو دستگاه فیدر خط و دو دستگاه فیدر ترانس را شامل می شود.
قدیمی تصریح کرد: در بخش تراسفرماتورها دو دستگاه ترانس ۲۳۰/۶۳ کیلوولت هر کدام به ظرفیت ۱۶۰ مگاولت آمپر و یک دستگاه ترانسفورماتور به ظرفیت ۴۰ مگاولت آمپر است.
وی گفت:این پروژه در بخش خط نیز خط چهار نداره ۶۳ کیلوولت رینگ اربیل به طول ۷ کیلومتر و اتصال خط ۲۳۰ کیلوولت را شامل می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی برق پویش الف ب ایران افتتاح پست برق بهره برداری ۲۳۰ کیلوولت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۱۷۲۰۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: پروژه فروسیلیس منگنز ازنا پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرزاد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: توسعه فناوری یکی از زیرپروژه‌های اصلی شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان است.

وی با بیان اینکه یکی از چالش‌هایی که در کشور و به تبع آن در استان وجود دارد موضوع فناوری است، گفت: در این راستا به منظور رفع موانع تکنولوژی و فنی واحدهای صنعتی احیا شده که ماموریت و رسالت آن شناسایی نیازهای فناورانه است فن‌بازار در استان تشکیل شد.

مدیرعامل شرکت‌ شهرک‌های صنعتی لرستان گفت: در حال حاضر نیازهای فناوری چندین واحد صنعتی در استان شناسایی و مرتفع شدند.

محمدی بیان کرد: در استان چندین واحد صنعتی را دانش‌بنیان کردیم؛ همچنین با حمایت‌های مالی واحدهای تحقیق و توسعه مورد حمایت قرار گرفته شده‌اند.

وی در ادامه اظهار کرد: در منطقه ویژه اقتصادی ازنا، اولین سرمایه‌گذاری خارجی جذب شد و این موضوعی بود که در سال‌های گذشته شاهد آن نبودیم.

مدیرعامل شرکت‌شهرک‌های صنعتی لرستان با بیان اینکه این سرمایه‌گذار چینی پروژه فروسیلیس منگنز را در ازنا در حال احداث دارد، یادآور شد: خوشبختانه این واحد پیشرفت بسیار خوبی دارد و ظرف دوسه ماه آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • افتتاح و آغاز عملیات اجرایی بیش از ۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • زنجیره افتتاح پروژه‌ها در شهر اصفهان آغاز می‌شود/ تشکیل شوراها موجب جهش در مدیریت شهری شد
  • ۴۰ هزار پروژه نیمه تمام استانی در کشور وجود دارد
  • بیش از ۷۰ پروژه سلامت در خراسان شمالی آماده راه اندازی است‌
  • افتتاح همزمان ۱۶ نیروگاه خورشیدی در ۶ استان کشور
  • پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی پروژه عمرانی آبرسانی شهرستان میبد
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری